mc Hilsing

Prat om tung MC.
User avatar
Lasseleeten
Posts: 445
Joined: 31 Aug 2006 10:01
MC: Husaberg FS 650
m/ Leo-V X3
Location: Tønsberg

Post by Lasseleeten »

MacPlaya wrote:Opplevde en del hilsing når jeg kjørte med kjøreskolen, og en under oppkjøringen... tenkte jeg ikke fikk hilse tilbake når sensor satt bakpå :D
Øvelseskjører med en honda nsr på kjøreskolen og er en del som hilser :D Men jeg må konsentrere meg så mye at jeg ikke klarer å hilse tilbake =P Men prøver å hilse når jeg kan =P
User avatar
rerell
Posts: 1321
Joined: 26 Apr 2005 08:02

Post by rerell »

När jag möter och hälsar på skolhojar är det ganska vanligt att läraren hälsar tillbaka, inte eleven.
User avatar
Lasseleeten
Posts: 445
Joined: 31 Aug 2006 10:01
MC: Husaberg FS 650
m/ Leo-V X3
Location: Tønsberg

Post by Lasseleeten »

rerell wrote:När jag möter och hälsar på skolhojar är det ganska vanligt att läraren hälsar tillbaka, inte eleven.
Hehe, det gjør læreren min ihvertfall =)
Gixxerman

Post by Gixxerman »

rerell wrote:När jag möter och hälsar på skolhojar är det ganska vanligt att läraren hälsar tillbaka, inte eleven.
Samme opplever jeg HVER gang. Eleven er vel redd for å miste balansen :lol:
User avatar
Acehole
Posts: 111
Joined: 22 Mar 2006 16:54
MC: Kawasaki Versys
Location: Asker

Post by Acehole »

Gixxerman wrote:
rerell wrote:När jag möter och hälsar på skolhojar är det ganska vanligt att läraren hälsar tillbaka, inte eleven.
Samme opplever jeg HVER gang. Eleven er vel redd for å miste balansen :lol:
Var jeg også redd for med 150 kg lærer bakpå :D
User avatar
LinnSurion
Posts: 614
Joined: 26 Apr 2005 15:20

Post by LinnSurion »

Andre kjøretime jeg hadde blei jeg hilst på. Selvfølgelig hilste jeg tilbake! Synes det var kjempe morro å være en av "gutta" :P
"I have many skills"
Nothing says "I love you" like a dorullnisse
-Erlend-
Posts: 7
Joined: 20 Apr 2006 20:49

Post by -Erlend- »

Sjelden at noen hilser til meg, hilser som regel men gidder ikke etter en stund, plutselig er det en som hilser på meg, da rekker jeg det selvsagt ikke!

Kjører KTM EXC 525, tror de jeg kjører moped? :roll:
TDK
Posts: 1098
Joined: 26 Apr 2005 15:55
Location: Asker

Post by TDK »

-Erlend- wrote:Sjelden at noen hilser til meg, hilser som regel men gidder ikke etter en stund, plutselig er det en som hilser på meg, da rekker jeg det selvsagt ikke!

Kjører KTM EXC 525, tror de jeg kjører moped? :roll:
De tror sikkert du er mopped til du kjører forbi, og de hører lyden :lol:
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
-Erlend-
Posts: 7
Joined: 20 Apr 2006 20:49

Post by -Erlend- »

hehe, kanskje det, hører meg da ja... :oops: 8)
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Post by Desmo »

-Erlend- wrote:Sjelden at noen hilser til meg, hilser som regel men gidder ikke etter en stund, plutselig er det en som hilser på meg, da rekker jeg det selvsagt ikke!

Kjører KTM EXC 525, tror de jeg kjører moped? :roll:
Opplever det samme når jeg kommer på "Colgate'n",men den putrer jo bare. Med hensikt! Er mange hytter langs grusveiene på Totenåsen, og da er det greit å kjunne kjøre litt "radig" uten å vekke så mye oppsikt p.g.a. at den bråker.
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
User avatar
ChoppersAreGay
Posts: 23
Joined: 19 Oct 2005 13:28

Post by ChoppersAreGay »

Kriz wrote:Hilste på en scooter i dag.. en stor scooter.... 500ccm eller noe, hilste ikke tilbake.. første og siste gang jeg hilser på scooter
Rart det der.. Jeg kjører en gammel 180 kubikks vespa og hilser på alt på to hjul. Og med unntak av mopedene er det bare r-sykler og store moderne skutere som ikke hilser tilbake.

Hilser til veteranbiler og traktorer også. Og som oftest vinker de tilbake. Selv de som holder på ute i åkern.
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Jeg føler liksom at Scootere blir en slags nisje. De som kjører Scootere i sine eldre dager, er de spesielt interesserte. Har prøvd av og til å hilse men får aldri den store responsen. Derfor har jeg bare sluttet å hilse på scootere og annet småkryp :) Jeg kjører tungsykkel og da hilser jeg på andre tunge sykler og slik er nå det :)
Eike_Oak
Posts: 1236
Joined: 27 Apr 2005 20:31

Post by Eike_Oak »

Blir aldri hilst på, kanskje fordi at man hører 2-takts motoren min langt unna ? (er hull i potten :P)

Var en liten jente for en stund siden som måtte holde seg for ørene når jeg kom forbi :)
- Skyt her -
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Post by RH racing »

folk som kjører nyere skootere er ikke motorsykklister.. det er faktisk dem det er færrest av som kjører med fullt utstyr..
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
Hawken
Posts: 2799
Joined: 29 Apr 2005 23:26
MC: Ducati SS 750
Location: Trondheim

Post by Hawken »

RH racing wrote:folk som kjører nyere skootere er ikke motorsykklister.. det er faktisk dem det er færrest av som kjører med fullt utstyr..
Så fordi vi ikke bruker fullt utstyr er vi ikke "motorsyklister"? Vi har da 2 hjul og motor vi også :)
Kjører selv med hjelm, hansker og ei god jakke, og hilser stort sett på det jeg ser som har 2 hjul..
Nå: BMW F800R
X: Ducati SS 750 i.e
X: Honda CBR 600F
X: Suzuki Bandit 400
Post Reply