Yamaha YZ 85 2006 model

Har du noe du ønsker å selge? Må være mc relatert!
Post Reply
Mikaelska123
Posts: 3
Joined: 22 Nov 2012 20:40
MC: Yamaha YZ 85 06 mod

Yamaha YZ 85 2006 model

Post by Mikaelska123 »

PRIS: 10 000 ,- men pris kan alltid diskuterest ved rask handel ;)Kom gjerne med bytte forslag i 250 4-takt med mellomlegg ifra meg såklart (derfor eg selger den, ønsker større sykkel). Svarer både på mail og telefon. Crosseren står i Kviteseid, Telemark. Ta kontakt for meir info og bilder :) Tlf: 98082978 Mail: Mikaelska123@gmail.com

Har aldri hatt noen mekaniske problem med den i mitt eige, bare tatt små reperasjoner som smøring av gassvaier osv. Det er byttet luftfilter og olje for ikkje veldig lenge siden. Bakdekket blei også byttet rundt sommeren så det er nesten som nytt, framdekket er fortsatt bra det og. Den har blitt vasket etter kvar kjøretur og alltid stått i låst garasje.

Den er vell som de fleste andre 85'er: lett, liten, leken og relativt sprek. Det er ein veldig fin crosser å starte på, eller visst du bare vil ha noe artig å leike med.
Plastikken er litt ripete men fargen er fortsatt fin. Den burde nok ha eit stempelbytte om ikkje veldig lenge. Bremse klossene bak og framme er slitt, men den er fortsatt fullt kjørbar som den står. kjede og drev er også veldig slitt (men dette følger jo med, splitter nytt).

Det følger med ubrukt:
1 stk framdrev
1 stk bakdrev
1 stk kjede
1 stk gasshåndtak
1 stk framdekk
1 stk plugg
2 stk luftfilter
følger også med halv liter motorolje som er akkurat nok til nytt skift, eit slitt bakdekk kan også følge med som reserve.
Post Reply