Komplett kjøreutstyr og diverse. NYE PRISER.

Har du noe du ønsker å selge? Må være mc relatert!
Post Reply
Fredrik88
Posts: 1
Joined: 11 Dec 2012 17:03
MC: Honda CBR 600F4 2000
Location: Horten

Komplett kjøreutstyr og diverse. NYE PRISER.

Post by Fredrik88 »

Hei.
Jeg har med tungt hjerte lagt MC-kjøringen midlertidig på hylla etter at jeg begynte å studere og solgte motorsykkelen. Jeg har en en del klær og utstyr som jeg derfor ønsker å selge.
Alt utstyret er brukt i ca 1 sesong og bærer preg av liten/ingen slitasje, bortsett fra hjelmen som har litt hvite skrapemerker (ikke mistet i bakken eller vært i velt). Kan muligens dekkes opp med sprittusj (sort hjelm).

Jeg har blandt annet:

-2-delt skinndress av merket Spidi, størrelse: jakke: 50, bukse: 48, PENT BRUKT. Prisantydning: 4000,-

-Jakke og bukse i tekstil av merket IXS, størrelse: jakke: medium, bukse: large, PENT BRUKT. Prisantydning: 2500,-

-Draggin jeans, størrelse: 32, FREMSTÅR SOM NY, Prisantydning: 700,-

-Lette MC-sko av merket XPD, størrelse: 43, PENT BRUKT (fremstår som ny bortsett fra et lite merke ved hælen pga giring). Prisantydning: 700,-

-Skinnhansker av merket Spidi med knoklebeskytter i karbon, størrelse: 9.5. Prisantydning: 700,-

-Hansker i tekstil av merket Jofama, størrelse: 9, PENT BRUKT. Prisantydning: 200,-

-Hjelm av merket Shoei Quest, størrelse: XL 61-62 cm. Prisantydning: 1500,-

-Regndress av merket Spidi, størrelse: large, UBRUKT. Prisantydning: 600,-

-Utvidbare sidevesker av merket Givi, størrelse: 20->32, UBRUKT. Prisantydning: 1000,-

-FG-godkjent hengelys til moped/mc av merket Abus. Prisantydning: 500,-


Angående overlevering er henting å foretrekke, men kan til nød også sende.
Jeg bor i Horten/Vestfold ca 1 times kjøring sør for Oslo.
Jeg er tilgjengelig på telefon fra 08:00-23:00, og mail døgnet rundt. Er det noe du lurer på er det bare å ringe!


Her er en link til Finn.no-annonsen for bilder og litt mer utfyllende informasjon:

http://www.finn.no/finn/torget/annonse? ... ditAd=true
Post Reply