2002 Aprilia RS 125 SBK

Har du noe du ønsker å selge? Må være mc relatert!
Post Reply
User avatar
ChristR
Posts: 1381
Joined: 26 Apr 2005 20:41
Location: Fredrikstad
Contact:

2002 Aprilia RS 125 SBK

Post by ChristR »

Hei.. ;)
http://www3.autodb.no/cgi-bin/mc/detail.pl?nr=984986

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Nå er det på tide å selge min Aprilia RS125 pga bil.

Det er en ekte 2002 modell, ikke en overligger som så mange er. Dette er SBK versjonen.

Den har gått 19000km, noe som ikke er så veldig mye, siden gjennomsnittelig kjørelengde pr år er 9000km.

Alt er i god stand! Motoren har fulgt alle nødvendige servicer og er pent kjørt. Motoren har alltid fått den beste olje, både i motor og i girkasse. Motoren er orginal og har heller aldri vært trimmet. Den er kun drevet om til bedre akselerasjon, men ubrukt orginalt drev følger med.

Stempel har blitt byttet på 14000km og bærelagrene har blitt byttet på 18000km. Dette er en jobb som kosta 6000kr. Alt er utført på Fredrikstad MC-Senter.
Sylindervegg har også blitt sjekket og var helt strøken.

Motoren er tysk, av merket Rotax, som er en stor produsent av motorer til mindre motorsykler og snøscootere.

Kjede og drev er byttet på ca 17000km. Det er altså mye å gå på.

Bakdekket ble byttet i 2004, men det er fortsatt bra mønster igjen. Dekket er et Brigdestone BattleAxx som er 160/60 -17. Dette dekket er større og får sykkelen til å se større ut. Dette er en av de beste dekkene du kan få til en 125.

Fordekket ble byttet ved ca 16000km. Dette er også et Brigdestone BattleAxx.

Dekkskiftene er gjort på verksted, og avbalansering er tatt.

Kosmetisk sett er lakken helt ok, men det er mye mulig den blir omlakkert før salg. Den har en liten lakkskade på lyktekåpa, men dette blir selvfølgelig fikset på lakkverksted. Det er litt detaljstyling på den, som sota vindskjerm og sota blinkers og baklys.

Den har heller aldri vært veltet eller krasjet med.
Sykkelen er lagret inne i huset utenfor sesong, og har aldri kjent på minusgrader. Når den ikke har vært brukt har den stått under mctrekk.

Dette er en herlig sykkel. Både med hensyn til kjøreegenskaper og komfort!
Effekten er helt ok, men ønsker du mer kan du lett fordoble effekten.

Det følger med en forsikringsgodkjent lås, en Nolan hjelm som er brukt som passasjerhjelm, og et MC-trekk.

Sykkelen har utstyr som kjørecomputer og støtte stopp.

Send meg en pm hvis du er intressert! Gir ikke ut tlf nummer pga annonse selgere og pratmarkere. Er nemlig lei av at folk bare ringer for å lure på om jeg har deler tilsalgs eller om jeg har trimtips til deres sykkel..

Ønsker kun seriøse hendvendelser. Prisen kan selvfølgelig diskuteres.
Bil som innbytte kan vurderes. Gjør ikkenoe om bilen er dyrere, jeg betaler mellomlegg.

Bor du i Østfold/Oslo/Akershus, kjører jeg sykkelen hjem til deg hvis du ønsker det. Sykkelen står på Kråkerøy, mellom Hvaler og Fredrikstad Sentrum.

Vil helst ikke selge den før det blir bra vær ute, for jeg vil helst lakke den før salg, men har du dårlig tid fikser vi noe ;)

Mvh
Christer
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!! :D

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
Post Reply