Ledig stilling/stillinger

Bli oppdatert på hva som blir gjort på sidene til MC-Forumet.no
Post Reply
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Ledig stilling/stillinger

Post by tshansen »

Hallaien godtfolk :thumleft

Den siste tiden har vi sett en jevn økning av nye brukere samt økt aktivitet fra nye og gamle brukere. Dette syns vi selvfølgelig er utrolig hyggelig. Kjekt å se at det er liv laget for slike forum :thumleft

Som mange av dere vet, er det ikke rare jobben å være moderator på et slikt forum, vi er alle våre egne moderatorer og takhøyden er såpass at det sjeldent er bruk for å vite med noe pekefinger.
Men vi er fortsatt på jakt etter noen ildsjeler som kanskje ønsker å bidra litt ekstra. Personlig føler jeg at når en har litt eierforhold til det en bruker mye av fritiden sin på, blir aktiviteten å lysten på å bidra langt høyere.

Ønsker du å se noen som grønn, eller har selv lyst å være med å bidra send meg en pm. Liker du å arrangere fellesturer, kanskje en pizzakveld på det lokale vannhullet, samling på diverse messer eller eventer. Ja rett og slett syns det er ålreit å samle folket til felles hygge. Da er du akkurat hva vi tenker oss som moderator (syns ordet blir litt feil)
Jeg syns også det er litt viktig at alle får være med på å styre forumet i riktig retning, liker når alle involverer seg i mer eller mindre grad :thumleft

Jeg forstår at det kan være kleint å stemme på seg selv her. Derfor oppfordrer jeg dere til å sende en pm. Ser du for deg at dette er jaggu noe du kunne tenkt deg selv, eller føler at "sidemannen" er en god kandidat. Kast deg over tastaturet.
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Post Reply