egen tråd for cross?

Hvis dere har forslag eller kommentarer vedrørende disse sidene, kan dere skrive dem her.
Post Reply
KX-250
Posts: 8
Joined: 15 Jan 2007 21:42
MC: Kawasaki KX-250
Location: Vega

egen tråd for cross?

Post by KX-250 »

Hva med å ha en egen tråd for cross og crossrelatert stoff?
vrom vrom
User avatar
adoniz
Posts: 881
Joined: 20 May 2005 20:53

Post by adoniz »

my kind of man...
User avatar
NoName
Posts: 3684
Joined: 23 Apr 2005 10:54
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Post by NoName »

Joda det er ikke noe broblem det, hvis det er behov for det. Har vært inne på tanken å dele opp tung mc delen etter "type sykkel". Men er redd det ikke er nok aktivitet på forumet, slik at forumene dør litt ut. Men som sakt, er det behov for det så er det ikke noe problem. :wink:
User avatar
adoniz
Posts: 881
Joined: 20 May 2005 20:53

Post by adoniz »

fikk forøvrig litt pes av et ikke navngitt forummedlem som mente jeg var wannabe fordi jeg posta spørsmål om 125 helcross i tungmc . . .

Lurer på om det bare var uvitenhet, men uanset... =]


Men på en annen side, pass for all del at (spes om vinteren) at aktiviteten ikke forsvinner..
smaug
Posts: 19
Joined: 09 Apr 2007 22:37
Location: Andebu
Contact:

Post by smaug »

Hvor skal man poste om MX sykler her på forumet egentlig?
Smaug
03 Hilux X-Cab - 33"x12,5R15
Vil ha crosser...
Winalot
Posts: 1777
Joined: 23 Apr 2005 19:31
Location: Stavanger

Post by Winalot »

Kommer ann på motoren, vi har bare delt opp etter kubikk her på forumet. Vi vil ikke dele opp mer foreløpig for å unngå at det blir for mange små forum :wink:
Image
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Ta en titt i ATV forumet som ALLE ville ha. Da det ble opprettet kunne man høre høyballer fyke med vinden ala classic western.
Blir som det motsatte av stille før stormen. Voldsomt oppstyr før det blir stilt :roll:
smaug
Posts: 19
Joined: 09 Apr 2007 22:37
Location: Andebu
Contact:

Post by smaug »

Hmm, okey hva med å opplys om hvilken kubikk som hører under hvilken forum da? Hvis jeg skulle ha spørsmål angående en 450 crosser, er det mellomlett MC da? Vil det samme gjelde en 250 crosser? Hva om spørsmålene gjelder sammenligning mellom 250 2-takter og 450 4-takter som det er aktuelt å diskutere eller 125 2-takter og 250 4-taker som også er aktuelle sammenligningsobjekter?

Ville det rett og slett ikke vært ryddigere å samle mx under ATV feks? Forøvrig så skjønner jeg ikke helt problemet med å oppdele et forum mer så lenge det dreier seg om naturlige skiller. Hva så om det blir lite poster på et slikt forum? Da er i allefall alle aktuelle poster samlet. Måtte jo bli enklere for moderator og holde tråden. Bare mitt synspunkt på det.
Smaug
03 Hilux X-Cab - 33"x12,5R15
Vil ha crosser...
Gixxerman

Post by Gixxerman »

pm sendt til admin... let's wait :wink:
Winalot
Posts: 1777
Joined: 23 Apr 2005 19:31
Location: Stavanger

Post by Winalot »

Såvidt jeg har skjønt blir underforum en funksjon i den nye utgaven av phpBB. Dette er noe Admin (NoName) har bedre peiling på enn meg så han får forklare mer :)
Image
Gixxerman

Post by Gixxerman »

ATV delen er gjort om til ATV og Cross nå, så da er vel saken ute av verden :wink:
Winalot
Posts: 1777
Joined: 23 Apr 2005 19:31
Location: Stavanger

Post by Winalot »

Her er vi effektive gitt :lol:
Image
User avatar
Olav'en
Posts: 1992
Joined: 06 Jun 2005 20:51
MC: Suzuki DR 125
Nermer seg 50 000 på tellern, 48 600 for øyeblikket.
*vi gasar tils det rasar*
Location: Adrenalin hovudstaden - Voss

Post by Olav'en »

=D>
Nesten som når svenskene skal skifte lyspere dette.
Ein moderator til å informere om at tråden er observert og videresendt til administrator, ein annen til å informere om at dette vill vere enkelt å gjere for administrator i neste utgave av forumet, ein til å informere om at no er dette gjort og at saken er ute av verden, og ein siste for å informere om at dette blei gjort fort og ryddig i eit godt sammarbeidende og effektivt styre. :)
rolf76
Posts: 172
Joined: 26 May 2006 18:45
MC: 00 Honda CBR1100XX
X 02 Ducati 998
Location: Tønsberg
Contact:

Post by rolf76 »

Smalababb wrote:=D>
Nesten som når svenskene skal skifte lyspere dette.
Ein moderator til å informere om at tråden er observert og videresendt til administrator, ein annen til å informere om at dette vill vere enkelt å gjere for administrator i neste utgave av forumet, ein til å informere om at no er dette gjort og at saken er ute av verden, og ein siste for å informere om at dette blei gjort fort og ryddig i eit godt sammarbeidende og effektivt styre. :)
:lol: :lol:
Post Reply