Lett MC delen?

Hvis dere har forslag eller kommentarer vedrørende disse sidene, kan dere skrive dem her.
Post Reply
User avatar
Olav'en
Posts: 1992
Joined: 06 Jun 2005 20:51
MC: Suzuki DR 125
Nermer seg 50 000 på tellern, 48 600 for øyeblikket.
*vi gasar tils det rasar*
Location: Adrenalin hovudstaden - Voss

Lett MC delen?

Post by Olav'en »

Er det berre eg som reagerer på at 1 av 3 topicer under lett mc delen er skittkasting, nedrakking og krangling?
Synest det burde bli meir orden på den delen av forumet.
ErlingSG
Posts: 2424
Joined: 27 Aug 2006 09:48
Location: Bergen

Re: Lett MC delen?

Post by ErlingSG »

Enig ja.. Vil ikke ha noen moperportal-stemning der brukere blir bannet og tråder blir stengt hver eneste dag. Har vel komt med 2 eller 3 i overkant krasse innlegg selv, men de forsvinner heldigvis i mengden av idiot-innlegg der inne.
Vote for Olav'en som moderator i lett-mc ;P
Winalot
Posts: 1777
Joined: 23 Apr 2005 19:31
Location: Stavanger

Re: Lett MC delen?

Post by Winalot »

Siden jeg mest sannsynlig er den moderatoren som er mest i lett mc delen, kan jeg kanskje svare på denne tråden.

1:

Det er av stor viktighet at dere bruker den rapporteringsfunksjonen som er i det nye forumet. Dette gir oss moderatorer beskjed om hvilken tråd som er feil, hva det er som er feil osv. Veldig nyttig funksjon som hjelper oss å redigere forumet slik at det blir bra for oss alle.

2:

Det er per dags dato nok moderatorer på forumene til å opprettholde kontrollen. Derimot er det vanskelig å fikse noe hvis alle tar for gitt at vi leser akkurat det innlegget som er upassende uten at noen tar affære. Mail oss, rapporter, send post. Samme for oss hvilken måte dere egentlig gjør det på bare vi får beskjed så kan jeg love vi vil se på saken ;-)

Håper ellers dere trives på forumet!

PS: bra dere gir beskjed om ting dere vil ha annerledes!
Image
Post Reply