Hva er det som skjer med forumet for tiden?

Hvis dere har forslag eller kommentarer vedrørende disse sidene, kan dere skrive dem her.
Gixxerman

Re: Hva er det som skjer med forumet for tiden?

Post by Gixxerman »

Det er såklart kjedelig at slikt skjer, men la oss se det positive i det heller. Hadde det vært vinter hadde det vært enda kjipere, nå er det jo sesong og vel så det. Jeg har hvertfall ikke sittet mye foran pc'en i helga som var og det håper jeg ikke andre har heller :)
User avatar
Kli
Posts: 305
Joined: 05 Apr 2007 09:12

Re: Hva er det som skjer med forumet for tiden?

Post by Kli »

Gixxerman wrote:Det er såklart kjedelig at slikt skjer, men la oss se det positive i det heller. Hadde det vært vinter hadde det vært enda kjipere, nå er det jo sesong og vel så det. Jeg har hvertfall ikke sittet mye foran pc'en i helga som var og det håper jeg ikke andre har heller :)
He..he...Ja det e vel ikke tvil om at du har et poeng der Gixermann! ;) Men det som bl.a. e jækla fint med forumet (når det er oppe å går) er at folk skriver her når de skal ut på tur slik at en kan slenge seg med. Den biten savnet jeg når forumet var nede i så mange dager.

Men nu får vi håpe det holder seg mer stabilt framover, er jo et knallbra forum som æ har mye glede av og ikke minst har det bidratt til at jeg har blitt kjent med mange nye flotte MC venner. \:D/
Gixxerman

Re: Hva er det som skjer med forumet for tiden?

Post by Gixxerman »

Såklart, er leit at det har skjedd to ganger på kort tid, men men. Var jeg som kom på å danne et nytt forum etter det gamle, og jeg spurte NoName om han vil drifte dette, ettersom jeg følte at han var en pålitelig kar. Det mener jeg fortsatt, og jeg har hvertfall ingenting jeg føler å si om driftingen. Jeg er bare takknemlig for at det funker i 99.9% av tiden :)
User avatar
Shortybebeh
Posts: 3456
Joined: 26 Apr 2005 12:13
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!
Location: Skjetten
Contact:

Re: Hva er det som skjer med forumet for tiden?

Post by Shortybebeh »

100 kroner i året? Funker helt fint for min del! 8)
(hadde betalt mer også jeg.. er jo helt avhengig!!)
Death Is The Road To Awe.
User avatar
Kli
Posts: 305
Joined: 05 Apr 2007 09:12

Re: Hva er det som skjer med forumet for tiden?

Post by Kli »

Shortybebeh wrote:100 kroner i året? Funker helt fint for min del! 8)
(hadde betalt mer også jeg.. er jo helt avhengig!!)
Er det behov for penger fordi man ønsker å legge forumet over på en annen server så er jeg mer en gjerne med på å donere for dette. Alternativt er det bare å få flere sponsorer får å dekke inn driften.
Det som er viktig er som andre har nevnt at dette er en frivillig donasjon slik at man ikke risikerer å miste folk fra forumet fordi man må betale her.
Onsløv
Posts: 1100
Joined: 21 Aug 2006 13:19
MC: None
Location: Bærgen

Re: Hva er det som skjer med forumet for tiden?

Post by Onsløv »

På TomTom forumet som jeg hang innpå tidligere, var det en knapp øverst på forumet der man kunne sponse øl til han som drev forumet... Man fikk da en supporter-status som var godt synlig.

Sponsingen gikk via paypal, og man kunne selv bestemme hvor mye man ville gi... uansett hvor mye man ga, fikk man lagt til supporter i profilen sin.

Jeg sponser selvsagt med noen kroner om det skulle bli en slik ordning, skulle bare mangle.
Jeg har hatt "dobbelpining" når forumet har vært nede, dere kan lese mer i bloggen.
Mvh
Kristian
----------
Nå: '10 BMW F800ST
Før:
'01 Ka? Hva sa de? GPZ
'01 Yamaha XJ900 Diversion
'00 Honda NT 650 Deauville
User avatar
rat
Posts: 17
Joined: 23 Apr 2005 12:05
Location: Asker
Contact:

Re: Hva er det som skjer med forumet for tiden?

Post by rat »

Ingen grunn til å dvele mer med denne saken. Vi som har driftet webhotellet har tatt konsekvensen av den siste tidens ustabilitet og vil nå avvikle webhotelldriften vår. Med andre ord tvinges NoName til å finne ny og mer stabil ISP.
Jeg skal bidra i den saken og dekker alle kostnader første året som kompensasjon for elendig oppetid i mai (så da er det bare å velge på øverste hylle...) 8)

mvh
rat

PS Driftsbruddene skyldes forskjellige og mange uheldige omstendigheter, men som enkelte har vært inne på så ville de vært ungått med en profesjonell ISP som har redundante løsninger.
User avatar
Lølle
Posts: 2964
Joined: 29 Apr 2007 23:37
MC: 2007 Honda XL 1000 VA Varadero

Re: Hva er det som skjer med forumet for tiden?

Post by Lølle »

Da så...
Image
Image
Post Reply