LÃ¥ne bort Lett-MC'en din?

Prat om lett MC.
User avatar
Silhouette
Posts: 13
Joined: 10 Jul 2006 20:56
Location: Asker

LÃ¥ne bort Lett-MC'en din?

Post by Silhouette »

Hei.
Jeg har nylig tatt A1 førerkort og til min ergrelse så er sykkelen min uregistrert og de effktbegrensede delene jeg har bestilt fra Italia er 2 uker unna sad.gif .

derfor lurte jeg på om det var noen Ifra Asker eller inærheten (oslo,drammen .f.eks) som har en sykkel som de ikke bruker.

Jeg betaler selvfølgelig for å låne sykkelen, og hvis noe evt, skulle skje så betaler jeg for skadene..

Jeg har kjørt aktivt motocross i 4 år så hvis du er skeptisk til at en "nybegynner" skal låne sykkelen din, så vil jeg si at jeg kan beherske sykkelen.


interessert?

skriv reply / pm eller kontakt meg på mail/ MSN :

Nico_skateordie@hotmail.com
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Beklager og måtte si dette, men jeg ville aldri lånt/leid ut sykkelen slik om jeg ikke hadde kjent deg personlig. Ikke forvent store pågangen her på et forum på nettet. Hvordan skal en fremmed kunne stole på deg kun ved et par ord du skriver her ? Sorry, men så enkelt er det ikke...
User avatar
Silhouette
Posts: 13
Joined: 10 Jul 2006 20:56
Location: Asker

Post by Silhouette »

skjønner det såklart, men er jo lov å prøve.

mener å ha sett deg i forrige uke kjøre forbi frelsesarmeen ved vardåsen i asker kan dette stemme?

kom i stor fart og fikk den opp på bakhjulet over en kul.
Gixxerman

Post by Gixxerman »

I'm innocent :lol:
TDK
Posts: 1098
Joined: 26 Apr 2005 15:55
Location: Asker

Post by TDK »

Silhouette wrote:skjønner det såklart, men er jo lov å prøve.

mener å ha sett deg i forrige uke kjøre forbi frelsesarmeen ved vardåsen i asker kan dette stemme?

kom i stor fart og fikk den opp på bakhjulet over en kul.
Ikkenoe med saken å gjøre, men bor du i nærheten der? Jeg bor ikke så langt ifra der :p
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
User avatar
Silhouette
Posts: 13
Joined: 10 Jul 2006 20:56
Location: Asker

Post by Silhouette »

bor på andre siden av motorveien ..

nærmere bestemt: Gml. drammensvei 425b
TDK
Posts: 1098
Joined: 26 Apr 2005 15:55
Location: Asker

Post by TDK »

Silhouette wrote:bor på andre siden av motorveien ..

nærmere bestemt: Gml. drammensvei 425b
Skjønner, da vet jeg sånn ca. hvor du bor :P
Hvilken sykkel har du?
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
User avatar
Silhouette
Posts: 13
Joined: 10 Jul 2006 20:56
Location: Asker

Post by Silhouette »

Har en Aprilia RS 125 Valerossi Edi 98. mod.
TDK
Posts: 1098
Joined: 26 Apr 2005 15:55
Location: Asker

Post by TDK »

Silhouette wrote:Har en Aprilia RS 125 Valerossi Edi 98. mod.
Oi, artig! Når får du den på veien igjen?
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
User avatar
Silhouette
Posts: 13
Joined: 10 Jul 2006 20:56
Location: Asker

Post by Silhouette »

Delene kommer om 2 uker (kan ofc bli lengre :/) - så må jeg skru på disse og få vist den hos biltilsynet. regner med at jeg får vist den med engang i hønefoss siden de hadde ledige timer hele september måned.

deretter er jeg litt usikker hva som skjer etter det, siden det da er stefaren min som fikser med skilt, men regner med at innen 3 uker er jeg på veien ;)

du har kanskje sett meg på veien før? Har kjørt rundt ved engelsrud / vardåsen og drengsrud uten skilter og lapp xD.

hørte av noen kamerater av purken hadde vært å sett etter meg, etter jeg dro.. føler meg nesten som ghostrider :twisted: :smt044
TDK
Posts: 1098
Joined: 26 Apr 2005 15:55
Location: Asker

Post by TDK »

Silhouette wrote:Delene kommer om 2 uker (kan ofc bli lengre :/) - så må jeg skru på disse og få vist den hos biltilsynet. regner med at jeg får vist den med engang i hønefoss siden de hadde ledige timer hele september måned.

deretter er jeg litt usikker hva som skjer etter det, siden det da er stefaren min som fikser med skilt, men regner med at innen 3 uker er jeg på veien ;)

du har kanskje sett meg på veien før? Har kjørt rundt ved engelsrud / vardåsen og drengsrud uten skilter og lapp xD.

hørte av noen kamerater av purken hadde vært å sett etter meg, etter jeg dro.. føler meg nesten som ghostrider :twisted: :smt044
hehe, kan ikke huske å ha sett deg... Har noen kamerater som bor på brendsrudtoppen, så har vært der de siste dagene og mekka på en Mito...

Kjørte litt uten lappen jeg å.... Ble vel 150 mil eller noe.. ikkeno gøy...
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
User avatar
Silhouette
Posts: 13
Joined: 10 Jul 2006 20:56
Location: Asker

Post by Silhouette »

ikke rart du ikke har sett meg da, har kun kjørt søstra mi sin scooter de siste dagene.

150 mil uten lappen? hvordan i helvete klarte du det? regner med at du hadde skilter da^^.
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Og du vil ha andre til å låne deg 125'n sin, og du har ikke lappen en gang ? Say no more :roll:
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

Silhouette wrote:ikke rart du ikke har sett meg da, har kun kjørt søstra mi sin scooter de siste dagene.

150 mil uten lappen? hvordan i helvete klarte du det? regner med at du hadde skilter da^^.

jeg har kjørt 700 uten å bli stoppe en gang..
User avatar
Silhouette
Posts: 13
Joined: 10 Jul 2006 20:56
Location: Asker

Post by Silhouette »

Gixxerman wrote:Og du vil ha andre til å låne deg 125'n sin, og du har ikke lappen en gang ? Say no more :roll:
hvis du leser første posten, så ser du at jeg har nylig tatt lappen....

L2READ
Post Reply