Aprilia RS opp i 230 ?

Prat om lett MC.
Locked
Pollti

Re: Aprilia RS opp i 230 ?

Post by Pollti »

Eneste grunnen til at jeg leser i denne tråden Inunuf er at da føler jeg meg ikke så dum som jeg er. I mangel av noe meningsfyllt å gjøre har jeg luselest NMCU`s hefter godt - tenkt og full kontroll. I godt tenkt hefte er jeg litt med men mht full kontroll er det værre tror jeg. Til gjengjeld så har jeg mange med meg som ikke har full kontroll ser jeg i denne tråden. =D> Men så er nok hormon nivået mitt noe lavere også. Jeg bestilte timer hos trafikkskole jeg og ønsket vekt på bremse teknikk og den dærre fordømmade styringen, dytt og dra og klem beina mot tanken styret. Det har jeg aldri riktig skjønt eller fått til. Men det som stod i heftene om motorveis kjøring det fikk meg til å skjønne at jeg mangler ferdigheter selv med rundt regnet 33 år i salen. Nils får pelle fjøra av meg til våren ! Dette blir gøy. :roll:
Pollti

Re: Aprilia RS opp i 230 ?

Post by Pollti »

Og det er slettes ikke umulig at jeg melder meg inn i NMCU om litt. Men ikke kom med Senior MC vrøvelet for gå stolen til Ragnhild er enda noen år unna. Klapp igjen ! Masse måneder unna da. ;-)
User avatar
O_o
Posts: 950
Joined: 26 Aug 2007 12:17

Re: Aprilia RS opp i 230 ?

Post by O_o »

inunf wrote:
alexanderyi wrote:Noen av dere med RS skulle hatt deres eget "hater NSR forum".. Komenterer alt rundt nsr.. at dere gidder å bruke energi på det! :lol:
http://www.aprilia.7kt.net?
problemet med det er vel at det er relativt få som forsvarer NSR, og da blir fort alle enige om at RS er best. da får de ikke krangle likevel :roll:
Simen H
Posts: 626
Joined: 31 Oct 2006 21:55

Re: Aprilia RS opp i 230 ?

Post by Simen H »

Du har nok ett poeng der :lol: ...
R6-freak
Posts: 1422
Joined: 19 May 2007 20:09
MC: Ingen
Location: Byåsen, Trondheim

Re: Aprilia RS opp i 230 ?

Post by R6-freak »

Du har ikke så mye å si simen, du blir jo dasset av trimma mopeder!
x: 01 Yamaha YZF - R6
x: 03 Honda NSR - 125

Lappen kl. A1 13.06.2007
Lappen kl. A 23.10.2008

Ser etter 06 Suzuki gsx-r 600. Har du noe? Ta kontakt!!!!
Bonnis
Posts: 687
Joined: 18 May 2006 17:17
MC: Honda X11
Location: Vestfold

Re: Aprilia RS opp i 230 ?

Post by Bonnis »

O_o wrote:
inunf wrote:
alexanderyi wrote:Noen av dere med RS skulle hatt deres eget "hater NSR forum".. Komenterer alt rundt nsr.. at dere gidder å bruke energi på det! :lol:
http://www.aprilia.7kt.net?
problemet med det er vel at det er relativt få som forsvarer NSR, og da blir fort alle enige om at RS er best. da får de ikke krangle likevel :roll:
Som det er her altså? Alle har jo NSR her fordi de ikke har et eget NSR-forum.

Nei, tror jeg holder meg til de usakelige "trådene" på sol.no \:D/
Simen H
Posts: 626
Joined: 31 Oct 2006 21:55

Re: Aprilia RS opp i 230 ?

Post by Simen H »

NSR-freak wrote:Du har ikke så mye å si simen, du blir jo dasset av trimma mopeder!
øøø.. Mulig mantis sin GPR tar min RS fordi han har blodtrimmet max. Men Jeg har enda ikke opplevd å bli kjørt fra en mopped ;-)

Og selv om jeg ikke har en trimmet RS kan jeg fortsatt uttale meg i denne tråden, ikke alle kjører trimmede NSRer og en orginal RS tar en orginal NSR \:D/
R6-freak
Posts: 1422
Joined: 19 May 2007 20:09
MC: Ingen
Location: Byåsen, Trondheim

Re: Aprilia RS opp i 230 ?

Post by R6-freak »

er ikke mye det nei!
x: 01 Yamaha YZF - R6
x: 03 Honda NSR - 125

Lappen kl. A1 13.06.2007
Lappen kl. A 23.10.2008

Ser etter 06 Suzuki gsx-r 600. Har du noe? Ta kontakt!!!!
Bonnis
Posts: 687
Joined: 18 May 2006 17:17
MC: Honda X11
Location: Vestfold

Re: Aprilia RS opp i 230 ?

Post by Bonnis »

Image
Winalot
Posts: 1777
Joined: 23 Apr 2005 19:31
Location: Stavanger

Re: Aprilia RS opp i 230 ?

Post by Winalot »

Denne tråden er utdiskutert for lenge siden. Den har bare blitt en tulletråd.

*Stengt*
Image
Locked