mekkern wrote: ↑20 Feb 2025 18:34
Da er du straks klar-mulig det smelter unna litt kjapt i år.
Kjøpte meg en slik smeltedings med slike ståltråder til å binde slikt sammen-noen hundrelapper med flere poser slike smeltetråder for ut og innvendige flater og hjørner.
Sykkelen er kjøreklar som den står også om været skulle by på muligheten. Men blir gjennomført resterende service også før full sesongstart.
Har sett disse smeltedingsene. Fine de. Mulig jeg går til innkjøp av en slik selv. Alltid moro med nytt verktøy man må finne en plass til også
Kikket på denne på Biltema sist jeg var der. Kan se flere bruksområder for den.
Hvor lange er disse trådene? De ser litt korte ut kanskje? Jeg er ikke på noen måte erfaren på feltet, men inbiller meg at det er gunstig om de er litt lengre og dermed fordeler belastningen over en lengre område
You only live once, but if you do it right, once is enough.
Genialt verktøy Jeg bruker det ofte og i mange tilfeller borer jeg små hull på begge side av bruddet og fyller 2 komp lim fra baksiden.
Har ikke hatt en reklamasjon noen sinne og bruker det ofte.
Da var endelig 2025 sesongen startet. Ble en runde med litt grus og mest asfalt, mest for å teste ny skjerm og gubbejakka.
Tok samtidig en sving innom Svanfoss sluser for å se litt på vannstand i Vorma. Denne ruta passerer forøvrig gården til Jon Almaas som har blitt nokså poluær i det siste.
20250319_170409.jpg
20250319_170339.jpg
20250319_170426.jpg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
You only live once, but if you do it right, once is enough.