Re: JRO sin blogg "Ducati Enduro"

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
JRO
Posts: 1292
Joined: 07 Oct 2015 05:00
MC: 2019 Ducati MTS 1260 Enduro.
Location: Kongsberg

Re: JRO sin blogg "Ducati Enduro"

Post by JRO »

Da har jeg vært en tur hos Løvaas og kikket på ny sykkelen min. Den sto dere så fin i solskinnet og bare ventet på å bli hentet.
Fikk prøvesittet litt og jeg skal nok kose meg på denne. :D :thumleft \:D/ =D>

ImageIMG_0508 by Ronnie Olsen,

ImageIMG_0509 by Ronnie Olsen,
User avatar
kvase
Posts: 4034
Joined: 04 Oct 2016 10:43
MC: Dyslektiker
KTM 1290 SAR 21/22 mod
Er dyslektiker min verden kan være nesten slik som i artiklen her
http://www.dagbladet.no/2016/03/09/nyhe ... /43421895/
Contact:

Re: JRO sin blogg "Ducati Enduro"

Post by kvase »

Så utrolig kjekk ut den blir et sku etter hvert på pølsetreffet eller grusturen eller skal du til han Ken Olav i mai/juni
Vi ble født for å være Ekte ikke perfekte
https://locatoweb.com
For turplanleging å sporinger GPX etc. https://www.myrouteapp.com/routelab
User avatar
JRO
Posts: 1292
Joined: 07 Oct 2015 05:00
MC: 2019 Ducati MTS 1260 Enduro.
Location: Kongsberg

Re: JRO sin blogg "Ducati Enduro"

Post by JRO »

kvase wrote:Så utrolig kjekk ut den blir et sku etter hvert på pølsetreffet eller grusturen eller skal du til han Ken Olav i mai/juni
Ja, har planer å reise på pølsetreffet, poker runnet til kant1 og grustreffet så vi møtes nok flere ganger i sommer kvase. :thumleft
User avatar
Palma
Posts: 4743
Joined: 09 Oct 2015 19:20
MC: BMW R1150GS 2000mod. "Betty"
BMW F650GS 2001 Mod. "Litjkar'n" solgt 2018
BMW F650GS 2003 mod. "650'n" solgt 2018
BMW F800GS 2013 mod. "800'n"
Honda Crf250L 2020 mod.
Location: Tjura
Contact:

Re: JRO sin blogg "Ducati Enduro"

Post by Palma »

JRO wrote:
Ja, har planer å reise ..................... grustreffet så vi møtes nok flere ganger i sommer kvase. :thumleft
Fin greie det der JRO, du blir vel å stille med flest kubikk du da? Og i år kjører vi rundt den spretthoppen på Varaldvegen :thumleft
User avatar
Tommas
Posts: 5892
Joined: 05 Oct 2015 13:39
MC: 2007 V-Strom 1000

Re: JRO sin blogg "Ducati Enduro"

Post by Tommas »

Lekker sak!
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: JRO sin blogg "Ducati Enduro"

Post by tshansen »

Ducati er :love =D> Men den Corbin salen du hadde, passer den på den nye eller må du få deg ny sal igjen? :-k
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
ojda
Bamsefar
Posts: 9140
Joined: 09 Apr 2008 20:45
MC: "Helene-GS" BMW R1200GS-Rallye. 2018.
+ en Rally til: 2022 - Honda CRF300 Rally "Doffen"👍😇
2023 - Aprilia Tuareg660 "Amanda" 🫣
Location: Kristiania

Re: JRO sin blogg "Ducati Enduro"

Post by ojda »

Riktig ei lekker ei, men:
Pass på så Kari ikke blir sjalu nådda ;-)
2020: 17000km. 19: 16.6k. 18: 22k. 17: 19k. 16: 28k. 15: 22k. 14: 24k. 13: 25k. 12: 19k. 11: 9k.
User avatar
JRO
Posts: 1292
Joined: 07 Oct 2015 05:00
MC: 2019 Ducati MTS 1260 Enduro.
Location: Kongsberg

Re: JRO sin blogg "Ducati Enduro"

Post by JRO »

tshansen wrote:Ducati er :love =D> Men den Corbin salen du hadde, passer den på den nye eller må du få deg ny sal igjen? :-k
Den passer på den nye, men jeg har lagt den ved til salget av 2016 modellen. Jeg har vel egentlig erkjent for meg selv at det nok var et feil kjøp, jeg er ikke den lengste i lortefallet og Corbin salen gjorde avstanden ned til asfalten ennå lenger så jeg hadde mange ganger skikkelig problemer med å holde sykkelen oppe ved U svinger og stopp i terrenget. Så håper den kan være med som et pluss ved salget, som gjør 2016 modellen litt mer attraktiv enn andre sykler som er til salgs. :? 8)
ojda wrote:Riktig ei lekker ei, men:
Pass på så Kari ikke blir sjalu nådda ;-)
Skal ta rådet ditt alvorlig ojda, vi har jo flere eksempler på at forhold ikke har fungert på grunn av ego situasjonen ved mc kjøring. Så jeg skal love å sette av tid til Kari. Og jeg har innhentet tillatelse til kjøp før jeg signerte kontrakt, ikke som noen andre jeg har hørt om som satser på tilgivelse istedenfor tillatelse [-(
User avatar
Kant1
Onkel
Posts: 3197
Joined: 06 Oct 2015 06:10
MC: BMW R1250GSA 2019

Yamaha XTZ 660 Ténéré 1997 (Gamlegutten)

Re: JRO sin blogg "Ducati Enduro"

Post by Kant1 »

Nydelig nydelig... \:D/
misunnelsen traff meg midtskips. :D
2016 modellen min kjennes brått fullstendig utdatert ut. :roll:

Men blir nok StorTiger ut denne sesongen også, er sååå sugen på GS 1250 men har andre vurderinger inne i bildet også....

Gleder meg til å se den live :thumleft
Nothing last forever---- Nichts is für die Ewigkeit
Norges kanskje beste MC blogg:
http://www.kant1.no
User avatar
Ambro
Posts: 457
Joined: 07 Oct 2015 08:57
MC: BMW K1600GT -22
Suzuki DR 650 RSE -94

Re: JRO sin blogg "Ducati Enduro"

Post by Ambro »

Var en ny forbedret sal på min 1260S, mulig Enduro har fått en bedre enn den også. Jeg har i alle fall ikke behov for noen custom sal på min.
Gratulerer med 64cc ekstra!
JK95
Posts: 3560
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: JRO sin blogg "Ducati Enduro"

Post by JK95 »

Flott redskap det der :thumleft
User avatar
JRO
Posts: 1292
Joined: 07 Oct 2015 05:00
MC: 2019 Ducati MTS 1260 Enduro.
Location: Kongsberg

Re: JRO sin blogg "Ducati Enduro"

Post by JRO »

Palma wrote:
JRO wrote:
Ja, har planer å reise ..................... grustreffet så vi møtes nok flere ganger i sommer kvase. :thumleft
Fin greie det der JRO, du blir vel å stille med flest kubikk du da? Og i år kjører vi rundt den spretthoppen på Varaldvegen :thumleft
knutk og jeg hadde en passiar om dette for noen sider siden i denne bloggen og da trakk knutk følgende konklusjon
knutk wrote:
JRO wrote: …..
Knutk trigget meg litt også, han vurderer jo en 1250 BMW for 2019 sesongen og jeg må jo ha 10 kubikk større sykkel enn han. :-k

....
Jepp, blir nok 1254 vs 1262, men jeg tar det som en mann. Gratulerer på forskudd, nå kan vi gå som guttunger på vesle-julafta og vente på at snøen blir borte. :D
Nytt er moro. Når jeg forlater denne verden skal det jaggu meg være ekte sorg. \:D/ \:D/
Så da har jeg 1262 kubikk på motorn, men 1290 KTM til Snikkern har vel flere kubikk blant ADV syklene. Og blant Sport tourer og RR sykler er det vel mange med både flere kubikk og hester. :D
User avatar
Tommas
Posts: 5892
Joined: 05 Oct 2015 13:39
MC: 2007 V-Strom 1000

Re: JRO sin blogg "Ducati Enduro"

Post by Tommas »

JRO wrote:Så da har jeg 1262 kubikk på motorn, men 1290 KTM til Snikkern har vel flere kubikk blant ADV syklene. Og blant Sport tourer og RR sykler er det vel mange med både flere kubikk og hester. :D
For ikke å snakke om Japanske turbusser med kassettspiller og pyntelys 8)
User avatar
Palma
Posts: 4743
Joined: 09 Oct 2015 19:20
MC: BMW R1150GS 2000mod. "Betty"
BMW F650GS 2001 Mod. "Litjkar'n" solgt 2018
BMW F650GS 2003 mod. "650'n" solgt 2018
BMW F800GS 2013 mod. "800'n"
Honda Crf250L 2020 mod.
Location: Tjura
Contact:

Re: JRO sin blogg "Ducati Enduro"

Post by Palma »

JRO wrote: knutk og jeg hadde en passiar om dette for noen sider siden i denne bloggen og da trakk knutk følgende konklusjon

Så da har jeg 1262 kubikk på motorn, men 1290 KTM til Snikkern har vel flere kubikk blant ADV syklene.
På grustreffet så kjører jo han liten moppe :lol:
knutk
Posts: 2367
Joined: 15 Jul 2009 07:56
MC: BMW R1250GSA, F850GSA, R90S

Re: JRO sin blogg "Ducati Enduro"

Post by knutk »

JRO wrote:
Palma wrote:
JRO wrote:
Ja, har planer å reise ..................... grustreffet så vi møtes nok flere ganger i sommer kvase. :thumleft
Fin greie det der JRO, du blir vel å stille med flest kubikk du da? Og i år kjører vi rundt den spretthoppen på Varaldvegen :thumleft
knutk og jeg hadde en passiar om dette for noen sider siden i denne bloggen og da trakk knutk følgende konklusjon
knutk wrote:
JRO wrote: …..
Knutk trigget meg litt også, han vurderer jo en 1250 BMW for 2019 sesongen og jeg må jo ha 10 kubikk større sykkel enn han. :-k

....
Jepp, blir nok 1254 vs 1262, men jeg tar det som en mann. Gratulerer på forskudd, nå kan vi gå som guttunger på vesle-julafta og vente på at snøen blir borte. :D
Nytt er moro. Når jeg forlater denne verden skal det jaggu meg være ekte sorg. \:D/ \:D/
Så da har jeg 1262 kubikk på motorn, men 1290 KTM til Snikkern har vel flere kubikk blant ADV syklene. Og blant Sport tourer og RR sykler er det vel mange med både flere kubikk og hester. :D
Summerer vi CC og buk-volum blir vi klare vinnere, og skal vi skikkelig gni det inn inkluderer vi topp-boks volum.

PS: Sykkelen ser ordentlig fin ut @JRO. Blir spennende å se den på pølsetreffet :D :thumleft
Post Reply