Re: JRO sin blogg "Ducati Enduro"

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
Post Reply
User avatar
Kant1
Onkel
Posts: 3201
Joined: 06 Oct 2015 06:10
MC: BMW R1250GSA 2019

Yamaha XTZ 660 Ténéré 1997 (Gamlegutten)

Re: JRO sin blogg "Ny sykkel bestilt"

Post by Kant1 »

Jeg må vel bare hive meg med i hylekoret her, og grrrrratttttuullere med en superlekker sykkel.
Det blir kjekt å se bilder, når den tid kommer :thumleft
Nothing last forever---- Nichts is für die Ewigkeit
Norges kanskje beste MC blogg:
http://www.kant1.no
User avatar
JRO
Posts: 1295
Joined: 07 Oct 2015 05:00
MC: 2019 Ducati MTS 1260 Enduro.
Location: Kongsberg

Re: JRO sin blogg "Ny sykkel bestilt"

Post by JRO »

Da er et nytt kapittel skrevet, jeg hadde avtale at Løvaas skulle hente sykkelen min for å forsøke å selge den for meg. I dag fikk jeg en telefon at de ville komme å hente den.

Her står den i minus 7 og venter på bilen fra Løvaas.

Image

Og ingen ringere enn MR. AT fra Narvik dukket opp som hjelpegutt for Løvaas, kjempehyggelig å treffe AT igjen.

Image

Desverre måtte jeg stikke på jobb igjen når vi hadde lastet sykkelen opp på Løvaas bilen, så det ble ikke noe kaffe og motorsykkelpreik med AT i dag. Men vi møtes nok til pølsespising og dekksparking i Andebu om noen små månder.

Så imorgen så ligger den på Finn, så hvis noen har siklet på en Multistrada her har dere en 2013 modell som er helt strøken og påkostet både karbon og Terminilogi helannlegg. Så løp å kjøp.
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: JRO sin blogg "Ny sykkel bestilt"

Post by tshansen »

Hehehe, jævlig artig bilde :lol: Jeg kan ikke forstå annet enn at dette blir en sykkel som blir solgt raskt. :-k Veldig mange er på jakt etter multistrada, å få seg en pen 13 modell er nok noen som er veldig glad for.

Når sant skal sies, så gleder jeg med veldig til å se bilder av ny sykkelen din. Samt inspisere den med lupe når jeg blir så heldig å treffe deg igjen :lol:
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
JRO
Posts: 1295
Joined: 07 Oct 2015 05:00
MC: 2019 Ducati MTS 1260 Enduro.
Location: Kongsberg

Re: JRO sin blogg "Ny sykkel bestilt"

Post by JRO »

Ja, skal forsøke å få tatt noen bilder av den nye Enduro'en så fort den kommer til Norge. Blir nok ikke før i månedskiftet feb / mars. :D :thumleft

Håper vi får til inspisering også i løpet av sesongen, hvis alt går etter planen så treffes vi på Prehøst. Eller kanskje du blir med på sesong åpningen hos AT med pølsespising, dekksparking og motorsykkelpreik. :)
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Re: JRO sin blogg "Ny sykkel bestilt"

Post by tshansen »

Slik det ser ut nå, i følge kalenderen og om vi ikke snakker sinnsyke mengder snø og uframkommeligheter så sees vi nok på pølsetreffet ja :thumleft

Note4
PS. Prehøsten har jeg allerede ordnet meg fri, så den er bankers med både jobb og frue [emoji38]
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
JRO
Posts: 1295
Joined: 07 Oct 2015 05:00
MC: 2019 Ducati MTS 1260 Enduro.
Location: Kongsberg

Re: JRO sin blogg "Ny sykkel bestilt"

Post by JRO »

Fikk informasjon i dag om de 4 utstyrspakkene som kan leveres til sykkelen.

Sport Pakke (Godkjent Slip On potte, Alu. Deksel Vannpumpe, Deksler til brems/clutch veske beholdere) Kr. 9.450,-
Enduro Pakke (LED Ekstralys, Kjede beskytter, Beskytter bremseskive bak, Deksel til Radiator/Olje kjøler) Kr. 8.225,-
Touring Pakke (Alu. Sidevesker, Varmeholker, Liten veske på styret) Kr. 15.400,-
Urban Pakke (Alu. Toppboks, Liten tank bag m/Quick release, USB kabel) Kr. 8.775,-

Jeg får tenke litt og sove noen dager på disse pakkene og se om jeg kan forhandle litt på disse prisene og vurdere hvilke pakker jeg skal velge.

Og det blir den røde.

Image
User avatar
JRO
Posts: 1295
Joined: 07 Oct 2015 05:00
MC: 2019 Ducati MTS 1260 Enduro.
Location: Kongsberg

Re: JRO sin blogg "Ny sykkel bestilt"

Post by JRO »

Fant et bilde av den nye eikefelgen på Enduro'en.

Image

Litt spesiell, eller er det andre som har sett eikefelger hvor feste for eikene er utenfor dekkbredden.
User avatar
Snikkeren
Moderator
Posts: 2506
Joined: 31 May 2010 01:03
MC: KTM 690 Enduro R 2022
Contact:

Re: JRO sin blogg "Ny sykkel bestilt"

Post by Snikkeren »

Det så jammen ikke dumt ut. Er ikke fare for å miste luft i dekket der hvis en av spilene er løse.
User avatar
JARODD
Posts: 83
Joined: 08 Oct 2015 21:42
MC: 2023 BMW R1250 GSA
Location: Oppegård

Re: JRO sin blogg "Ny sykkel bestilt"

Post by JARODD »

JRO wrote:Fant et bilde av den nye eikefelgen på Enduro'en.
<snip>

Litt spesiell, eller er det andre som har sett eikefelger hvor feste for eikene er utenfor dekkbredden.
Ja, både på den gamle GS´n min og den nye GSA´n er det sånn.
Okda
Posts: 527
Joined: 07 Nov 2015 17:58
MC: FJR 1300

Re: JRO sin blogg "Ny sykkel bestilt"

Post by Okda »

JRO wrote:Fikk informasjon i dag om de 4 utstyrspakkene som kan leveres til sykkelen.

Sport Pakke (Godkjent Slip On potte, Alu. Deksel Vannpumpe, Deksler til brems/clutch veske beholdere) Kr. 9.450,-
Enduro Pakke (LED Ekstralys, Kjede beskytter, Beskytter bremseskive bak, Deksel til Radiator/Olje kjøler) Kr. 8.225,-
Touring Pakke (Alu. Sidevesker, Varmeholker, Liten veske på styret) Kr. 15.400,-
Urban Pakke (Alu. Toppboks, Liten tank bag m/Quick release, USB kabel) Kr. 8.775,-

Jeg får tenke litt og sove noen dager på disse pakkene og se om jeg kan forhandle litt på disse prisene og vurdere hvilke pakker jeg skal velge.

Og det blir den røde.

En gang når du og jeg var mindre og de sendte repriser på gamle barnetvserier var det ei dame som sa noe sånt som - itte no knussel - vi tek dem alle ??? - nokka sånn 8) Thats a good saying :)
OkDa
Fjr 1300
User avatar
Palma
Posts: 4744
Joined: 09 Oct 2015 19:20
MC: BMW R1150GS 2000mod. "Betty"
BMW F650GS 2001 Mod. "Litjkar'n" solgt 2018
BMW F650GS 2003 mod. "650'n" solgt 2018
BMW F800GS 2013 mod. "800'n"
Honda Crf250L 2020 mod.
Location: Tjura
Contact:

Re: JRO sin blogg "Ny sykkel bestilt"

Post by Palma »

JARODD wrote:
JRO wrote:Fant et bilde av den nye eikefelgen på Enduro'en.
<snip>

Litt spesiell, eller er det andre som har sett eikefelger hvor feste for eikene er utenfor dekkbredden.
Ja, både på den gamle GS´n min og den nye GSA´n er det sånn.
Min 2000 mod GS har og slik :)
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: JRO sin blogg "Ny sykkel bestilt"

Post by tshansen »

Hehe, dæven... Jeg har faktisk aldri sett dette før. At spilene er festet på utsiden. Det er nok en god tanke med det ja :thumleft

Dæven så flott denne sykkelen er. Men nå er jo det vel heldigvis slik med ducati at du kan få egen skreddersydd utstyrspakke. Du kan liksom plukke det som passer deg best. Var hvertfall dette jeg ble forespeilet når jeg var på løvaas å kikket på multistrada'en \:D/
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
knutk
Posts: 2367
Joined: 15 Jul 2009 07:56
MC: BMW R1250GSA, F850GSA, R90S

Re: JRO sin blogg "Ny sykkel bestilt"

Post by knutk »

Palma wrote:
JARODD wrote:
JRO wrote:Fant et bilde av den nye eikefelgen på Enduro'en.
<snip>

Litt spesiell, eller er det andre som har sett eikefelger hvor feste for eikene er utenfor dekkbredden.
Ja, både på den gamle GS´n min og den nye GSA´n er det sånn.
Min 2000 mod GS har og slik :)
Om jeg ikke husker mye feil ble denne løsningen introdusert på -88 mod R100GS
User avatar
ojda
Bamsefar
Posts: 9147
Joined: 09 Apr 2008 20:45
MC: "Helene-GS" BMW R1200GS-Rallye. 2018.
+ en Rally til: 2022 - Honda CRF300 Rally "Doffen"👍😇
2023 - Aprilia Tuareg660 "Amanda" 🫣
Location: Kristiania

Re: JRO sin blogg "Ny sykkel bestilt"

Post by ojda »

Okda wrote:
JRO wrote:Fikk informasjon i dag om de 4 utstyrspakkene som kan leveres til sykkelen.

Sport Pakke (Godkjent Slip On potte, Alu. Deksel Vannpumpe, Deksler til brems/clutch veske beholdere) Kr. 9.450,-
Enduro Pakke (LED Ekstralys, Kjede beskytter, Beskytter bremseskive bak, Deksel til Radiator/Olje kjøler) Kr. 8.225,-
Touring Pakke (Alu. Sidevesker, Varmeholker, Liten veske på styret) Kr. 15.400,-
Urban Pakke (Alu. Toppboks, Liten tank bag m/Quick release, USB kabel) Kr. 8.775,-

Jeg får tenke litt og sove noen dager på disse pakkene og se om jeg kan forhandle litt på disse prisene og vurdere hvilke pakker jeg skal velge.

Og det blir den røde.

En gang når du og jeg var mindre og de sendte repriser på gamle barnetvserier var det ei dame som sa noe sånt som - itte no knussel - vi tek dem alle ??? - nokka sånn 8) Thats a good saying :)

Er det påeng for å gjette på dama? Hum :-k

Anne-kanutten var jenta si det :thumleft
2020: 17000km. 19: 16.6k. 18: 22k. 17: 19k. 16: 28k. 15: 22k. 14: 24k. 13: 25k. 12: 19k. 11: 9k.
Bjerknez

Re: JRO sin blogg "Ny sykkel bestilt"

Post by Bjerknez »

40-lapper for full pakke river godt i lommeboka det ;-)

Men hvis jeg ikke husker feil, så mener jeg JRO er svak for karbon og at pengene sitter løst i så måte 8)
Post Reply