Leffy's sosialkontor - Ut på tur -

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
biker7
Posts: 1324
Joined: 27 Mar 2011 23:30
MC: BMW R1250GS HP -20mod.
+ Honda NX650 Dominator -89mod

Re: Leffy's sosialkontor - Ut på tur -

Post by biker7 »

Da var dere på Lom samtidig med oss da faktisk ! OG ikke nok med det ! :lol: : Skimter faktisk syklene våre på det ene bildet derifra, gjennom gjerdet foran Nordal Turistsenter \:D/ Den gule GS`n min og RS`n til min reise-kamerat 8) Og i tillegg har du fått med min reise-kamerat på det neste bildet, sittende på stein-muren :lol: :thumleft Verden er neimen ikke stor ;-)

Ellers, flotte bilder og skildring :thumleft
Var flott over Sognefjellet på søndagen ja :D
User avatar
Leffy
Posts: 606
Joined: 22 Jan 2016 15:03
MC: Kawasaki Z1000
Location: Rena

Re: Leffy's sosialkontor - Ut på tur -

Post by Leffy »

Bikeridr wrote:Velkommen tilbake :)

Heh - ja, mange av oss har vel fått forkludret planene. Mine alpeplaner har vært lagt på is / forskjøvet /forkludret / tilføkket siden år 2000. I år var jo året jeg skulle hive meg på Corsica-turen i godt selskap. Men neida. Forkludra det også..

Uansett, godt man kan finne alternativer. Fine bilder og flott referat fra deg.
Blir nok dårlig med "langtur"/overnattingstur på meg, men i dag er nå iallefall planen å komme seg ut på lånesykkel med yngste niese 8)
Takk for det :)

Det er så kjedelig, når man går og gleder seg igjennom hele vinteren. Får satse på en fin sommer så man kan ta seg noen småturer i det minste :thumleft
biker7 wrote:Da var dere på Lom samtidig med oss da faktisk ! OG ikke nok med det ! :lol: : Skimter faktisk syklene våre på det ene bildet derifra, gjennom gjerdet foran Nordal Turistsenter \:D/ Den gule GS`n min og RS`n til min reise-kamerat 8) Og i tillegg har du fått med min reise-kamerat på det neste bildet, sittende på stein-muren :lol: :thumleft Verden er neimen ikke stor ;-)

Ellers, flotte bilder og skildring :thumleft
Var flott over Sognefjellet på søndagen ja :D
Var utrolig med liv der på Lørdagen. Skulle egentlig være amcar treff i helga der oppe, men avlyst som alt annet. Men bra med biler og mc folk allikevel :) Vi var litt tidlig fremme så vi nøt livet utover kvelden. Godt det skjer noe på sånne "små" steder.

Haha, steike du. Jeg og kameraten sto og glana en stund på sykkelen din og kompisen sin. Alltid hatt sansen for den RS'n, men blir for sportslig for meg. Dog så har jeg sett litt på GS850 au. 800`n din er jo et beist, når det kommer til størrelse i mellomklassa :shock: Veldig kul farge. Skiller seg litt ut :thumleft

Så du kjente ikke han med den Triumph'n som sto siden av dere? Snakka med han rett før jeg tok bildet. Hadde noe problemer med hjelmen.
#IfYouDontRideYouDontKnow

Get your hands off my Jordans!

Mine Bilder
Instagram: oruneberg
User avatar
biker7
Posts: 1324
Joined: 27 Mar 2011 23:30
MC: BMW R1250GS HP -20mod.
+ Honda NX650 Dominator -89mod

Re: Leffy's sosialkontor - Ut på tur -

Post by biker7 »

Leffy wrote: Så du kjente ikke han med den Triumph'n som sto siden av dere? Snakka med han rett før jeg tok bildet. Hadde noe problemer med hjelmen.
Var dette på søndagsmorran eller..? For da kom jeg nok ut fra rommet på turistsenteret rett etter bildet ble tatt, og hjalp han med Tiger 800`n med hjelmen faktisk :lol: :lol: Han hadde en slikk "vindstopper-sak" han skulle sette oppunder hjelmen sin, men fikk det ikke til. Så da måtte jeg trå til ;-) Snakket litt med han før han reiste videre, men kjente han ikke nei :)
User avatar
Leffy
Posts: 606
Joined: 22 Jan 2016 15:03
MC: Kawasaki Z1000
Location: Rena

Re: Leffy's sosialkontor - Ut på tur -

Post by Leffy »

Det er riktig. Vi satt klar til og dra når han kom, så jeg forklarte han muliggens hva han måtte gjøre så da skulle han se på det. Så da dro vi.. Så var nok bare noen sekunder/minutter ut døra du etter vi reiste derfra :-k ;-)
#IfYouDontRideYouDontKnow

Get your hands off my Jordans!

Mine Bilder
Instagram: oruneberg
Post Reply