Inunf

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
Tommas
Posts: 5890
Joined: 05 Oct 2015 13:39
MC: 2007 V-Strom 1000

Re: Inunf - Classic TT Våler

Post by Tommas »

Lykke til, og sykkelen er tøff!

Den kler til og med litt "battle scars" :thumleft
inunf
Posts: 4909
Joined: 24 Mar 2006 19:33
MC: Ymse
Location: Ålesund

Inunf - Classic TT Våler

Post by inunf »

Takk!

Image

4. plass i min klasse på første treningspasset. Det er bare 0,284 sek opp til 3. plassen. Med litt flaks kan det faktisk bli pallplass på meg! Det andre treningspasset er ikke før 18.20 i kveld, så nå skal jeg legge på nye dekk. Håper det hjelper litt på rundetidene, målet for helga er ny pers, og jeg er fortsatt litt over ett sekund unna.

Forøvrig er det veldig mye spennende/sært her. Naboen f. eks. kjører moped:

Image

Image

Sent from my iPhone using Tapatalk
User avatar
intruder
Posts: 4271
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Inunf - Classic TT Våler

Post by intruder »

Hei på Dem,min herre...kæinn heinne je gjør en Vålertur ætter att je å sjæfen ha vøri på Rema 1000... :redface ...i mårå
Startnummer 84 finn je nok... \:D/ \:D/
...men fortell itte præssefolk att je kæinn dukke opp !! :redface :redface
inunf
Posts: 4909
Joined: 24 Mar 2006 19:33
MC: Ymse
Location: Ålesund

Re: Inunf - Classic TT Våler

Post by inunf »

Hadde vært artig å treffe noen fra forumet! Jeg har startnummer 52, står parkert ved enden av det gule bygget med tribune på taket. Svart GSX-R og hvit Transit.

På den andre treningen i dag ble jeg nr. 6 av 9. Kjørte bittelitt fortere, men det hjelper ikke når de andre kjører enda fortere. Må prøve å få tatt ut litt ekstra i kvalifiseringen kl. 12.20 i morgen.


Sent from my iPhone using Tapatalk
User avatar
hakhap
Mr Illustrator
Posts: 2929
Joined: 06 Oct 2015 06:50
MC: Aprilia Tuono V4 1100 RR
Location: Buskerud
Contact:

Re: Inunf - Classic TT Våler

Post by hakhap »

Hadde veldig gjerne tatt turen og endelig treffet deg og se lott racing, men er dårlig med tid til sykkelkjøring på meg akkurat nå.

misspelling with autocorrect
" Tuono: Italian for Holy Crap this is Quick" - MCN
Youtube
Flickr
Instagram
Image
inunf
Posts: 4909
Joined: 24 Mar 2006 19:33
MC: Ymse
Location: Ålesund

Re: Inunf - Classic TT Våler

Post by inunf »

Vi får ta det igjen :)

Strålende sol her, og massevis av eksotiske farkoster. Skal prøve å få tatt litt bilder i løpet av dagen.

Image

Her er resultatet etter kvallen. Nr. 6 av 11 er ikke så verst, blir kjempefornøyd om jeg klarer å holde den plassen inn. Rundetiden er også veldig nærme pers. Satser på at jeg tar den i løpet!

Vi starter sammen med Nasjonal 1000, så jeg har 13. startposisjon. Må innrømme at jeg er litt spent!


Sent from my iPhone using Tapatalk
User avatar
intruder
Posts: 4271
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Inunf - Classic TT Våler

Post by intruder »

:shock: 8) :twisted: [-X HELSIKE :smt102 :smt075 :smt076 :smt077

Hadde ordna meg skikkelig...var klar som et egg...tenkte endelig noe jeg gleder meg til å gjøre...ready............
...........................STRØMTOMT...........gadd ikke kjøre i 30...HYUNDAI..... :-k

Kanskje en annen gang...håper det gikk bra...god tur hjem du :!: :!: :arrow: :arrow: :arrow:
Heisann
inunf
Posts: 4909
Joined: 24 Mar 2006 19:33
MC: Ymse
Location: Ålesund

Re: Inunf - Classic TT Våler

Post by inunf »

Det var dumt! Det er løp i morgen også fra ca. 12.00 og utover ;)

Var ei lita runde i depotet og knipset noen bilder. Utrolig mye stilig!

Image

Image

Image

Image

Image

Image

3 stk RG500 på parkeringsplassen!

Image

Og en H2!

Image

Og en RC30!

Image

ZXR750 classic superbike

Image

Usikker på hva dette er, RD eller TZ, Maico og en til TZ eller RD.

Image

Image

Sidevognsracere, basert på GSX-R og BMW. Her var også en med en Tjekkisk 500 totakt bokser, egentlig båtmotor, med girkasse fra en BSA eller noe. De dro hjem før jeg rakk å ta bilde.

Image

Ducati og Moto Guzzi i store mengder.

Utrolig bra lyd når starten går!


Sent from my iPhone using Tapatalk
User avatar
Bikeridr
Geocache General
Posts: 4551
Joined: 08 Oct 2015 09:28
MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken"
Location: Babīte
Contact:

Re: Inunf - Classic TT Våler

Post by Bikeridr »

Har jo ikke kommentert her så mye..
Men artig å se bilder og resultater :thumleft
Keep up the good work, og tvi, tvi videre :)
inunf
Posts: 4909
Joined: 24 Mar 2006 19:33
MC: Ymse
Location: Ålesund

Re: Inunf - Classic TT Våler

Post by inunf »

Takk for det! Utrolig mye sært og sjeldent her som også blir kjørt imponerende hardt. Noe av der er sånn at jeg ikke fatter at de tør, det må være et veldig begrenset reservedelslager.

Løpet i dag gikk bedre enn forventet. Lå på 4.plass i min klasse i 5 runder, men da var jeg helt utslitt, mistet konsentrasjonen, fikk et par bomgiringer og ble forbikjørt. Ble til slutt nr. 5 i min klasse av 10 som kom i mål. Det ble også ny pers., 1:06.715. Endelig, forrige pers var fra første gang jeg kjørte på Våler for 3 år siden.

Teamkompisen min ble nr. 9. Han hadde som mål å ikke bli sist, og det klarte han fint. Han hadde ikke strøm på transponderen da han kjørte kval i classic 500, så der måtte han starte bakerst i feltet. Han klarte bare å kjøre seg opp til 13. plass av 17. Ganske bra, spesielt siden det var hans første løp, med en sykkel han nesten ikke har kjørt før pga. tekniske problemer.

I morgen er det "oppvarming" 10 min per klasse, og så nye løp fra 12-tiden og utover. Håper været holder seg, det har vært fantastisk i dag!


Sent from my iPhone using Tapatalk
User avatar
intruder
Posts: 4271
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Inunf - Classic TT Våler

Post by intruder »

Den Kawaskien...er det en slik retrosykkel... :?:
Fint stykke det der... =D>
inunf
Posts: 4909
Joined: 24 Mar 2006 19:33
MC: Ymse
Location: Ålesund

Re: Inunf - Classic TT Våler

Post by inunf »

H2en eller ZXRen? H2en er en gatesykkel, tror de har blitt for dyre til at noen tør å kjøre de på bane. Har i alle fall ikke sett noen H2 banesykkel her.

ZXRen går vel muligens i Formula 80-87 stor, den er for gammel til å hevde seg i classic superbike (som går tom. 98).

Gikk litt saktere på oppvarmingen i dag, og teamkompisen min fikk bedre rundetid enn meg. Han er uforskammet flink til å kjøre! Heldigvis for meg teller ikke oppvarmingen, det er løpet senere i dag som gjelder.

Her er noen bilder jeg knipset i gårkveld:

Image

KTM-basert supermono

Image

Image

Vet ikke helt hva dette er, men pilotene er finske, og de kjører så det lukter svidd!

Image

Image

Image

Vår camp og syklene til kompisen min. -72-ish CB550 med 500-sylindere slik at den går i Classic 500, og en -00 R6 som han kjører i Nasjonal 600 sammen med meg.

Image

Yamaha TZ250 av siste generasjon, går noe helt latterlig. Han stiller også i Nasjonal 600 med den, siden det ikke er nedre kubikkgrense. Prøvde å henge meg på under løpet i går, men hadde ikke sjanse. Ikke på strekkene og i alle fall ikke i svingene. Etter min mening den kuleste sykkelen her!


Sent from my iPhone using Tapatalk
inunf
Posts: 4909
Joined: 24 Mar 2006 19:33
MC: Ymse
Location: Ålesund

Re: Inunf - Classic TT Våler

Post by inunf »

Det ble 6. plass, litt treigere rundetider og sent hjem i går.

Image


Sent from my iPhone using Tapatalk
User avatar
Tommas
Posts: 5890
Joined: 05 Oct 2015 13:39
MC: 2007 V-Strom 1000

Re: Inunf - Classic TT Våler

Post by Tommas »

Bra du holdt rette siden ned denne helgen :D

Takk for bilder og tekst :thumleft
inunf
Posts: 4909
Joined: 24 Mar 2006 19:33
MC: Ymse
Location: Ålesund

Re: Inunf - Classic TT Våler

Post by inunf »

Tok masse bilder med det skikkelige kameraet også, flere bilder kommer etterhvert ;-)

Her er et 17 og et halvt minutt langt klipp av rumpa mi fra race nr. 2:

[youtube-iframe]gNVCu7zPVtI[/youtube-iframe]

Det er ikke godt å se, men jeg lå og kjempet for å komme meg opp på 5. plass stort sett hele løpet. Han hadde også GSX-R 600, fascinerende hvor likt syklene gikk på strekka. Tok litt innpå når jeg lå rett bak, ellers var det ingenting å hente. Holdt på å komme meg forbi når han bommet på sjikanen 4. eller 5. runda, men klarte akkurat ikke utnytte det og komme meg inn foran.
Post Reply