The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Re: RE: Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by Desmo »

mekkern wrote:regner med at du tar deg godt av gjesten. :D
Så godt jeg kan. [emoji3][emoji3][emoji3]

Sent fra min CLT-L29 via Tapatalk
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Re: RE: Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by Desmo »

intruder wrote:DET var en gladnyhet....og vinner du i tipping blir det vel mange turer til `n Kåre på Esso`n framover.
I alle fall--nyt til værelsen , gutt.. =D>
Gjør mitt beste for å få gjesten i humør. [emoji6][emoji6][emoji6]

Sent fra min CLT-L29 via Tapatalk
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by Desmo »

Tok Neil med ut på Totenåsen en liten sving nå i ettermiddag. Har han semiknastedekk, så har han det. Jeg lette etter noe, men det fant jeg ikke. Men en MC tur kombinert med fottur i det fine været er ikke å forakte. Tok noen bilder. ImageImageImageImageImageImageImageImage

Sent fra min CLT-L29 via Tapatalk
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
User avatar
intruder
Posts: 4271
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by intruder »

Din og og Neils Totenrunde ble gjennomført ca 50 år etter at en annen Neil,Armstrong,tok sine vaklende steg på månen...
:redface :redface Dette skjedde jo før GPS og sånn var som nå....kanskje han subba rundt utpå Toten han med... :smt113
etter feilnavigering..
pollti
Posts: 748
Joined: 08 Nov 2015 15:55

Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by pollti »

Og HG sutrer og vil til Lofoten av alle jøvla dumme steder ! Det er 12 grader i Vardø skreik jeg og automatiske frostknuter sommer som vinter.
Overser jo glatt at det er noen kaffekok fra Lofoten til Vardø men meg får hun ikke med på lasset ! Det er til og med værre enn Fjaler og da er det ånkli ille. Vaksinen fra Laffen Lines under den kalde krigen virker enda.
User avatar
mekkern
Posts: 5110
Joined: 22 Jan 2007 11:05
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Location: Tranby-Lier

Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by mekkern »

Tar meg en tur nedover til Kraut-land i morra. Går rykter om at en kan få frosten ut av lemmene i sentraleuropa nå. Og litt muligheter for å få sota ut av turboen.
De nordlige regioner er besett i stor grad så det prioriteres lavt.
pollti
Posts: 748
Joined: 08 Nov 2015 15:55

Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by pollti »

Har turnert Spania,Portugal,Marokko på jobb i flere uker nå. Den dærre varmebølgen er litt overdrevet syntes jeg. Varmt og godt i solveggen men det er skarp luft i skyggen. I helgen var jeg innom Kjøben og det var bedre der i skyggen ihvertfall :roll: HG møtte opp med Skropelen som klarte gjennomsnittsfart på 127km/t fra Øresundsbrua til Svindelsund så hun kan nyte regnet i dag \:D/
User avatar
mekkern
Posts: 5110
Joined: 22 Jan 2007 11:05
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Location: Tranby-Lier

Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by mekkern »

Hvis det er skarp luft så håper jeg du bruker lue. [-X
Er ikke å spøke med den vet du. :lol:

Dette ble en banket inn av de gamle når en vokste opp.
Mulig det ikke gjelder 25+? 8)
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Re: RE: Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by Desmo »

pollti wrote:Har turnert Spania,Portugal,Marokko på jobb i flere uker nå. Den dærre varmebølgen er litt overdrevet syntes jeg. Varmt og godt i solveggen men det er skarp luft i skyggen. I helgen var jeg innom Kjøben og det var bedre der i skyggen ihvertfall :roll: HG møtte opp med Skropelen som klarte gjennomsnittsfart på 127km/t fra Øresundsbrua til Svindelsund så hun kan nyte regnet i dag \:D/
Kan jo hende at du er kaldblodig, og takler høye verdier på termometeret bedre enn de fleste ellers? I dag er det helgrått på himmelen og det kommer noen dråper av og til. Innevær.

Sent fra min CLT-L29 via Tapatalk
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
User avatar
intruder
Posts: 4271
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by intruder »

Innevær :?........Hadde jeg ikke vært bæssfar men bamsefar hadde jeg jaggu gått i hi..ved steinrøysa neri bakken ved nye E-sex...oppå Bak-rushøgda... :shock:

klin kokkos---klin kokkos... :roll:
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Re: RE: Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by Desmo »

intruder wrote:Innevær :?........Hadde jeg ikke vært bæssfar men bamsefar hadde jeg jaggu gått i hi..ved steinrøysa neri bakken ved nye E-sex...oppå Bak-rushøgda... :shock:

klin kokkos---klin kokkos... :roll:
Har du forspist deg på kamferdrops nå da? Surre slik i grammatikken... Og geografien. Steinrøysa neri bakken ligger på Marienlyst i Oslo. Den ble laget av bidrag fra hele landet da Præstvægens store sønn la bort gitaren for godt.

Sent fra min CLT-L29 via Tapatalk
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
User avatar
intruder
Posts: 4271
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: RE: Re: The world according to Desmo.

Post by intruder »

Desmo wrote:
intruder wrote:Innevær :?........Hadde jeg ikke vært bæssfar men bamsefar hadde jeg jaggu gått i hi..ved steinrøysa neri bakken ved nye E-sex...oppå Bak-rushøgda... :shock:

klin kokkos---klin kokkos... :roll:
Har du forspist deg på kamferdrops nå da? Surre slik i grammatikken... Og geografien. Steinrøysa neri bakken ligger på Marienlyst i Oslo. Den ble laget av bidrag fra hele landet da Præstvægens store sønn la bort gitaren for godt.

Sent fra min CLT-L29 via Tapatalk

Husker godt du gutt...selvsagt er steinrøysa der på Marienlyst...Prøysens liv og virke er noe vi må eie i fellesskap!! :thumleft
Han vokste jo opp ikke langt unna bilverkstedet der det kommende nyoppussede Åshøgdaflyet sto..det får snart nytt liv ved inngangen til Gar`moen flymuseum.... =D>

og har tenkt meg en tur over til Kapplæinnet...kjem i en sprøkkin holk je ve... :---)
pollti
Posts: 748
Joined: 08 Nov 2015 15:55

Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by pollti »

Marienlyst skulle vært lagt ned for mange år siden ! Men i dag har jeg vasket Skropelen inn og utvendig, Mini Mus fikk bare hjulvask for å ikke ruinere rat looken helt :roll: Luket alle bed, fyllt jord et par steder på plenen,sådd og vannet. Da tenker jeg HausG. blir så imponert at hun glemmer å hisse seg opp over en godt brukt Hyse ped utenfor. Bare å hive innpå Braastad og avvente at hun blir som Pæmmella Ændersånn.
:thumleft
User avatar
intruder
Posts: 4271
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by intruder »

Har eti kamferdrops att...hmm,Pæmmela Ænderssen . minnes en artist som skrev om si ønskedame....

Je fikk mareritt om natta , syns je var i himmelen
å je syns je såg Såffia Lååren midt i englevrimmelen
Å så tok je a på armen min va lykkelig å gla`
men om mårån da je vakne,tenkj,så var det :mrgreen: kjærri............

nå kjæm a ...
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Re: The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Post by Desmo »

Nå er det smått kokjint for en stakkars feitsekk fra Toten...... Jeg har ikke noe mot sola, men når gradestokken vrir seg mot 30 er det for varmt for meg. ImageImageImageImageImage

Sent fra min CLT-L29 via Tapatalk
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
Post Reply