Hei, har ett lite problem. Når jeg kjører i regnet, vel den etter en stund hoste å harke litt så stoppe. For at jeg så må så i en liten stunde 1-2 min. Før jeg igjen klarer og få start på den.. så kjører den videre en stund, før den stoper på nytt. and it goes on... noen som vet hva dette kan være?
For dere som ikke vet d, er det snakk om en Rs 125/Tuono
Trulso wrote:Hei, har ett lite problem. Når jeg kjører i regnet, vel den etter en stund hoste å harke litt så stoppe. For at jeg så må så i en liten stunde 1-2 min. Før jeg igjen klarer og få start på den.. så kjører den videre en stund, før den stoper på nytt. and it goes on... noen som vet hva dette kan være?
For dere som ikke vet d, er det snakk om en Rs 125/Tuono
hehe høres nesten ut som det kommer inn fukt i coilen..eller noe i den duren ring en mc forhandler så får du vite feilen ...hørest ikke ut som det er noe kjempe feil
hadde samme problemet med gileraen! Verksteded mente det kunne være skitt i forgasseren, siden sykkelen brant opp fant jeg det aldri ut. men en fin måte å få ut skitt fra forgasseren da
Vet ikkje om dette er akuellt på din sykkel men husker i gode gamle dager da eg hadde moped og kjørte i regnvær, det osm da skjedde var at det kom vann på pluggene og det ble overslag.. sykkelen vi da fuske og til slutt stoppe.. sjekk at hettene er på og se hvordan pluggene har hatt det den siste tiden
Saab 9-3 SS 03 mod
Kawasaki z1000 08 mod
X: Yamaha R6 00 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
Axxeman wrote:hadde samme problemet med gileraen! Verksteded mente det kunne være skitt i forgasseren, siden sykkelen brant opp fant jeg det aldri ut. men en fin måte å få ut skitt fra forgasseren da
var samme med ninjaen jeg hadde, etter at jeg drenerte gasserene var problemet borte.
Hvis du faå oveslag fra no i forbindelse ved plugghetter, vil det ofte la seg vise ved at kruset på pluggen vil det oppspstå en gulaktig brennfarge, de ser altså at dær har vært varmt. det er ikke uvanlig med en slik feil hadde det nettopp på vår egen bil.