Sted og navn...

Diskutèr tattoo, piercing eller andre former for kroppskunst.
Post Reply
Catwoman
Posts: 15
Joined: 07 Apr 2007 19:32
MC: Suzuki SV650 2008 mod.
Yamaha YZF Thundercat 1998 mod.
Location: Buskerud

Sted og navn...

Post by Catwoman »

Siste tattoo jeg tok ble temmelig miss, tatovøren har ikke vært stø på hånden, gjort elementære feil i motivet, linjene er tykke og noen linjer ender i en "blob", helt utrolig at det går an :evil: ! Tatovøren var ifølge butikken erfaren (Odins Merke i Lillestrøm, år 2000), han var gjeste-tatovør og alt skulle være sååå strålende...
Har lyst å få rettet på tatoveringen + få en til, men hvordan finne en tatovør som virkelig ER god, og ikke bare sier det?
Andres erfaringer er gull verd, trenger sted og navn på tatovør, noen som har gode steder å anbefale i områdene;
-Drammen
-Oslo
-Bergen
Cat :-D
~Current: Suzuki SV650~
~Current: Yamaha YZF600 Thundercat~
~Ex: Yamaha XJ600~
User avatar
Shortybebeh
Posts: 3456
Joined: 26 Apr 2005 12:13
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!
Location: Skjetten
Contact:

Re: Sted og navn...

Post by Shortybebeh »

Jeg har kun egen erfaring med Lets Buzz i Bergen! Tomas og Jannicke er mine favoritter, og Jannicke skal ta min neste hvis jeg får det som jeg vil. (Men hun skal visst ut i mammaperm nå snart og avslutter kun avtaler hun har gjort, så det kan bli lenge til..) De tatoverer dessverre ikke i helger lenger pga familie...
Det er langt å reise, men verdt det!
Jeg tok min første i Jessheim, hos Romerike tattoo studio, noe jeg alltid har angret, for de var ikke dyktige...! (Glemte å be om riktig person, fikk nok en lærling uten at de sa noe..!)
Dro til Bergen for å rette det opp, og de er så mye mer proffe og seriøse, og mye flinkere.
http://www.letsbuzz.no

Ellers har jeg en kamerat som sverger til House of Pain i Oslo, og går til en som heter Pepe der. Han er veldig syktig på japansk. Fine linjer og god skyggelegging hos han. De andre der ville jeg ikke gått til uten å sjekke nøye, lillebror fikk en tatovering der tatovøren klarte å tatovere øret på motivet feil, det ble mye lenger ned enn det skulle være... Men ellers er den veldig bra, så hvis han er litt våken neste gang er det nok trygt. Men ikke ta feil studio, man finner visst flere house of pain i oslo: http://www.houseofpain-oslo.com/about.html

Ellers har jeg hørt gode ting om tattooica, men ingen egen erfaring. http://www.tattooica.com/

Kunst med puls i oslo er topp hvis du liker prikketeknikk. http://www.kunstmedpuls.no/
Disse er virkelig kunstnere.

Men altså; tomas eller jannicke i bergen.
Mine trygge, personlige, anbefalninger. ;-)

Lykke til.
Death Is The Road To Awe.
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Re: Sted og navn...

Post by RH racing »

har selv vært hos tattoica som shorty anbefaller, men dette ligger jo ikke noen av stedene du snakker om da.. ligger jo i sarpsborg... om jeg strekker halsen kan jeg se taket på huset det ligger i.. hehehe...

men drammen: starlight tattoo.. men da må du ikke la noen andre enn Tony gjøre jobben...
oslo: lucky 7

men andre steder: fredrikstad: glitter tattoo.. han har tatt nesten alle mine og jeg er meget fornøyd med han (se bilder i annen tråd)

Men noen som har vært på Romerike tattoo? er di dyktige der? hørte at ei jente jeg rota med før har begynnt som lærling der...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
Catwoman
Posts: 15
Joined: 07 Apr 2007 19:32
MC: Suzuki SV650 2008 mod.
Yamaha YZF Thundercat 1998 mod.
Location: Buskerud

Re: Sted og navn...

Post by Catwoman »

Supert!!
Likte godt hjemmesiden til Tattoica, Sarpsborg ikke langt unna, vel verd å dra dit for å få en tatovør som kan sakene sine.
Eller Letsbuzz, liker absolutt bekreftelsen "trygge personlige anbefalinger" Shortybebeh! Det at du drar fra Østlandet til Bergen for tattoo er jo bekreftelse nok. Er selv fra Bergen så hender jeg er "hjemme" en tur, selvom Jannicke hos Letsbuzz snart går ut i perm går det sikkert i orden dersom jeg bestiller Thomas tidlig nok.
Nå må jeg bare finpusse på motiv jeg ønsker, til høsten blir det fixing på + ny tattoo \:D/
Cat :-D
~Current: Suzuki SV650~
~Current: Yamaha YZF600 Thundercat~
~Ex: Yamaha XJ600~
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Re: Sted og navn...

Post by RH racing »

Catwoman wrote:Supert!!
Likte godt hjemmesiden til Tattoica, Sarpsborg ikke langt unna, vel verd å dra dit for å få en tatovør som kan sakene sine.
Eller Letsbuzz, liker absolutt bekreftelsen "trygge personlige anbefalinger" Shortybebeh! Det at du drar fra Østlandet til Bergen for tattoo er jo bekreftelse nok. Er selv fra Bergen så hender jeg er "hjemme" en tur, selvom Jannicke hos Letsbuzz snart går ut i perm går det sikkert i orden dersom jeg bestiller Thomas tidlig nok.
Nå må jeg bare finpusse på motiv jeg ønsker, til høsten blir det fixing på + ny tattoo \:D/

Jannicke hos Letsbuzz jobber også til tider nede hos Tattoica....
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
Shortybebeh
Posts: 3456
Joined: 26 Apr 2005 12:13
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!
Location: Skjetten
Contact:

Re: Sted og navn...

Post by Shortybebeh »

RH racing wrote: Men noen som har vært på Romerike tattoo? er di dyktige der? hørte at ei jente jeg rota med før har begynnt som lærling der...
Uffda.. da var det sikkert hu som tatoverte meg.. Var bare ei jente der..
Som sagt, jeg ville aldri tatovert meg hos romerike tattoo studio.. Johnny skal jo være flink, men etter min tur dit har jeg avsmak. Det var så dårlig service der også! Ikke forklarte de hva og hvorfor de gjorde som de gjorde, og ikke gjorde de det vi ønsket..
Death Is The Road To Awe.
User avatar
Shortybebeh
Posts: 3456
Joined: 26 Apr 2005 12:13
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!
Location: Skjetten
Contact:

Re: Sted og navn...

Post by Shortybebeh »

Catwoman wrote:Supert!!
Likte godt hjemmesiden til Tattoica, Sarpsborg ikke langt unna, vel verd å dra dit for å få en tatovør som kan sakene sine.
Eller Letsbuzz, liker absolutt bekreftelsen "trygge personlige anbefalinger" Shortybebeh! Det at du drar fra Østlandet til Bergen for tattoo er jo bekreftelse nok. Er selv fra Bergen så hender jeg er "hjemme" en tur, selvom Jannicke hos Letsbuzz snart går ut i perm går det sikkert i orden dersom jeg bestiller Thomas tidlig nok.
Nå må jeg bare finpusse på motiv jeg ønsker, til høsten blir det fixing på + ny tattoo \:D/
Jeg har dratt til Bergen sammen med bestevenninnen min også, bare fordi jeg ville hun skulle ta sin der og ikke noe annet sted. Kjørte bil begge veier. Slitsomt, men verdt det!
Og både hun og jeg og gubben er nok kunder der for alltid..

Men Tomas har heller ikke noe ledig før langt utti desember.. Vi prøvde å få til en time der til 4 personer. Men det er ikke så lett.. ;-)
Death Is The Road To Awe.
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Re: Sted og navn...

Post by RH racing »

Shortybebeh wrote:
RH racing wrote: Men noen som har vært på Romerike tattoo? er di dyktige der? hørte at ei jente jeg rota med før har begynnt som lærling der...
Uffda.. da var det sikkert hu som tatoverte meg.. Var bare ei jente der..
Som sagt, jeg ville aldri tatovert meg hos romerike tattoo studio.. Johnny skal jo være flink, men etter min tur dit har jeg avsmak. Det var så dårlig service der også! Ikke forklarte de hva og hvorfor de gjorde som de gjorde, og ikke gjorde de det vi ønsket..

om ho heter Sally og er ei pen mørkhåra jente så ;) aner ikke hvor lenge ho har jobbet der...

trenger snart en tattovør til å painte ryggen min!!!
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
Shortybebeh
Posts: 3456
Joined: 26 Apr 2005 12:13
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!
Location: Skjetten
Contact:

Re: Sted og navn...

Post by Shortybebeh »

Puh.. nei, hun her var lys og kaller seg smiley.
Hun har sikkert blitt flinkere nå da, er jo en stund siden jeg var der.. Skal ikke sverte henne helt heller! :)
Death Is The Road To Awe.
Post Reply