Tatto, vondt?

Diskutèr tattoo, piercing eller andre former for kroppskunst.
User avatar
speedfreak
Posts: 399
Joined: 27 Jan 2007 17:56
MC: 00`mod Yamaha YZF R6.
88`mod Yamaha RD 350 LC YPVS F2.
86`mod Yamaha RD 125 Lc YPVS.
55`mod Jawa CZ 150.
Location: Øyno

Tatto, vondt?

Post by speedfreak »

Ska ta en egen tegnet tattoo nå som begynner rett bak øret på høyreside,strekker seg ned på siden av halsen å lit rundt på nakken før den går ned over skulderen,over armen å stopperrett over albuen..
Men da vil jeg spørre..Er det noen her som vet om det er jækla vondt å ta tatto på halsen/nakken???
Kvir meg lit til den delen der :oops:
Det er bedre å kjøre i 80 på felgen en å kræsje i 180 med elgen!!

UPonONE
Den Røde Fare
Posts: 968
Joined: 23 Mar 2006 20:45
Location: Bergen

Re: Tatto, vondt?

Post by Den Røde Fare »

Jo mer "kjøtt" det er mellom nålen og bein, jo mindre ubehagelig er det. Jeg synes hals og nakke virker ubehagelig. Brystkassen er visst vondest :)
-86 ugjenkjennelig Sportster
-07 grell XL883R
User avatar
speedfreak
Posts: 399
Joined: 27 Jan 2007 17:56
MC: 00`mod Yamaha YZF R6.
88`mod Yamaha RD 350 LC YPVS F2.
86`mod Yamaha RD 125 Lc YPVS.
55`mod Jawa CZ 150.
Location: Øyno

Re: Tatto, vondt?

Post by speedfreak »

Heldig vis er jeg ikke bar skinn å bein så er håp for meg å :lol:
Har en tattoo på leggen å den var ikke vond men kjente det jo godt når det nermet seg beinet da, derfor jeg lurte på om det var selvpining å ta halsen/nakken.. ;-)
Det er bedre å kjøre i 80 på felgen en å kræsje i 180 med elgen!!

UPonONE
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Re: Tatto, vondt?

Post by RH racing »

som sagt: smerte er en illusjon... om du tror det skal gjøre vondt så gjør det vondt.. men ja, du kommer nok til å merke den bak ved øret on nedover nakken... armene er lite merkbare... bit tenna sammen og gjør det du har lyst til.. men selv er jeg ikke fan av tattooer man ikke kan skjule.. husk du har den der for ever..
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
speedfreak
Posts: 399
Joined: 27 Jan 2007 17:56
MC: 00`mod Yamaha YZF R6.
88`mod Yamaha RD 350 LC YPVS F2.
86`mod Yamaha RD 125 Lc YPVS.
55`mod Jawa CZ 150.
Location: Øyno

Re: Tatto, vondt?

Post by speedfreak »

ja sant nok men,hvorfor ikkr vise at du levde livet slik du ville når en var ung å dum?? :lol:
Det er bedre å kjøre i 80 på felgen en å kræsje i 180 med elgen!!

UPonONE
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Re: Tatto, vondt?

Post by RH racing »

nettop pga det siste du..men bevares...vil du så vil du...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
NoName
Posts: 3684
Joined: 23 Apr 2005 10:54
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Re: Tatto, vondt?

Post by NoName »

Jeg har tattis på høyre side av hals/nakke, som går videre over skuldra/ skulderblad og nedover overarmen. Tribal tattoo.
Det som er mest vont er uten tvil nakke hals og oppe på skuldra. Ellers så kjennes det bra som at det svir. Men du kan jo tenke deg selv. Det er jo et åpent sår, så du vil jo merke det. Skuldra ble gjort av en annen tattoovør en min "faste" så det kan jo være en grunn for at det var vondere. Kan ha noe med innstillinga av maskinen. (hastighet og dybde på slagene).

Man har forskjeldig smerte terskel. Vet om folk som har svima av pga smerten. Men dette er jo noe du er klar over når du først setter deg i stolen.
Banditbiker
Posts: 3853
Joined: 26 Apr 2005 19:41
MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic

Re: Tatto, vondt?

Post by Banditbiker »

.
Last edited by Banditbiker on 08 Nov 2008 10:01, edited 1 time in total.
Gixxerman

Re: Tatto, vondt?

Post by Gixxerman »

There is no spoon :lol:
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Re: Tatto, vondt?

Post by RH racing »

problemet mitt er at jeg er blitt hekta..er kun penger som stopper meg fra å ta flere.... vil ta en på hånda..men skal visst gjøre drit vondt. og jeg liker å kunne skjule dem..evt når jeg blir 66 :D
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
speedfreak
Posts: 399
Joined: 27 Jan 2007 17:56
MC: 00`mod Yamaha YZF R6.
88`mod Yamaha RD 350 LC YPVS F2.
86`mod Yamaha RD 125 Lc YPVS.
55`mod Jawa CZ 150.
Location: Øyno

Re: Tatto, vondt?

Post by speedfreak »

RH racing wrote:problemet mitt er at jeg er blitt hekta..er kun penger som stopper meg fra å ta flere.... vil ta en på hånda..men skal visst gjøre drit vondt. og jeg liker å kunne skjule dem..evt når jeg blir 66 :D
Kan jo være enig med deg da.. kjekt å kunne skjule de, men på en måt er det jo lit kjdelig å svi av mange tusen på en tattoo som ingen ser untant når du kler av deg for å vise den til kjente i 2min for å kle på seg igjenn.. Selv har jeg lyst å ta på under armen, kansje fødsels datoen min i gotisk skrift eller noe lignende...
Hadde jeg hatt barn hadde jeg skrevet det navnet på under armen tror jeg...
Det er bedre å kjøre i 80 på felgen en å kræsje i 180 med elgen!!

UPonONE
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Re: Tatto, vondt?

Post by RH racing »

armene er det letteste og beste stedet å ta tattoo..har jo selv godt med blekk på begge armene mine.. har også andre steder på overkroppen og ryggen..så folk ser disse når jeg evt bader eller er i sola.. men tar du tattooen for at andre skal se dem da? eller tar du fordi du vil ha dem der dem blir plassert?
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
Banditbiker
Posts: 3853
Joined: 26 Apr 2005 19:41
MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic

Re: Tatto, vondt?

Post by Banditbiker »

.
Last edited by Banditbiker on 08 Nov 2008 10:01, edited 1 time in total.
User avatar
speedfreak
Posts: 399
Joined: 27 Jan 2007 17:56
MC: 00`mod Yamaha YZF R6.
88`mod Yamaha RD 350 LC YPVS F2.
86`mod Yamaha RD 125 Lc YPVS.
55`mod Jawa CZ 150.
Location: Øyno

Re: Tatto, vondt?

Post by speedfreak »

RH racing wrote:armene er det letteste og beste stedet å ta tattoo..har jo selv godt med blekk på begge armene mine.. har også andre steder på overkroppen og ryggen..så folk ser disse når jeg evt bader eller er i sola.. men tar du tattooen for at andre skal se dem da? eller tar du fordi du vil ha dem der dem blir plassert?
Tar deikke for at andre ska se dem, men de ska kunne være lette å kunne vise, ska jeg først ha en tattoo som viser meg for den jeg er eller entatto som viser en viktig del av hvem jeg er så vil jeg folk ska kunne se den å tenke at det var dypt eller kunne se på den uten at jeg må gå med bar overkropp, ska kunne se den godt når jeg kun har t-skjorte på fks.. men skjønne hva du mener da.. jeg mener bare at den tattoen jeg tar ska fortelle en stor ting i mit liv å stå for noe, da vil jeg å at folk kan se den om de vil :)
Det er bedre å kjøre i 80 på felgen en å kræsje i 180 med elgen!!

UPonONE
User avatar
terkel
Posts: 11
Joined: 21 Jul 2007 17:46
MC: har for tiden en suzuki fz som jeg kjører litt rundt og mekker på...

Re: Tatto, vondt?

Post by terkel »

på underarmen da? noen som har prøvd å ta der. på undersiden altså, ca midt på 8) vurderer det...
Post Reply