Bilder av ditt/dine kjæledyr

Har du noen artige filmklipp eller bilder, link til det her. Photoshoptråder er også velkommen her.
User avatar
catokva1
Posts: 99
Joined: 06 Jul 2009 22:23
MC: Gixxer 750 K7
Location: Lillehammer

Re: Bilder av ditt/dine kjæledyr

Post by catokva1 »

Desmo-Dude wrote:Kjempefin Rottis du har fått deg catokva1.Bare sørg for å holde han (?) slank.Er altfor mange overvektig Rottiser...andre hunder også for den saks skyld.Folk tror de er snille hvis de gir hunden sin litt ekstra mat,mens det de egentlig gjør er å skaffe hunden sin problemer på sikt.Er selv kjempe nøye på dette,og veier hvert eneste måltid han får.
Takker for det :) her i gården går det på grammet mat ja ;) Denne skal tas med på utstillinger og trenes riktig :)
6.September er det det utstilling på Vinstra, og der er han meldt på gitt ;)
GSXR 750 07mod
Saab 900
xBMW520D
xBMW 320 Coupe
xGolf 2
xCagiva Mito
xHonda NSR
User avatar
quantumduck
Posts: 247
Joined: 25 Aug 2006 13:20
MC: Hayabusa
Location: Nesodden

Re: Bilder av ditt/dine kjæledyr

Post by quantumduck »

Image
Litt lengre bakover Bamse, dette blir knallbilde :lol:
User avatar
Desmo-Dude
Posts: 916
Joined: 28 Jun 2005 00:12
MC: Kawasaki ZX-6R 2005
x Ducati 916 SPS 1998 mod.Prod.nr:721

Re: Bilder av ditt/dine kjæledyr

Post by Desmo-Dude »

catokva1 wrote:
Desmo-Dude wrote:Kjempefin Rottis du har fått deg catokva1.Bare sørg for å holde han (?) slank.Er altfor mange overvektig Rottiser...andre hunder også for den saks skyld.Folk tror de er snille hvis de gir hunden sin litt ekstra mat,mens det de egentlig gjør er å skaffe hunden sin problemer på sikt.Er selv kjempe nøye på dette,og veier hvert eneste måltid han får.
Takker for det :) her i gården går det på grammet mat ja ;) Denne skal tas med på utstillinger og trenes riktig :)
6.September er det det utstilling på Vinstra, og der er han meldt på gitt ;)
Høres ut som du tar dette seriøst,og det er godt å høre :) En annen ting som også er veldig viktig på litt større og tyngre raser,er og ikke belaste de for mye for tidlig.Store raser vokser veldig fort,og legger på seg mange kilo på kort tid.Han jeg har la på seg 1,5 kilo i uka,og er nå 10 mnd og veier 57 kilo.Da sier det seg selv at skjelettet ikke tåler allverden.Min fikk kun korte turer de første 8-9 mnd,og fortsatt er jeg ganske restrektiv på hvor lange turer han får.Det blir maks 30-40 min,og 2-3 ganger i uka.Er man litt ekstra forsiktig når de er "små",så får man en mye friskere og sundere hund senere :D
2006 VW Passat
2005 Kawasaki ZX-6R
x 1998 Ducati 916 SPS
Rimol
Posts: 497
Joined: 21 Dec 2007 18:03
MC: Honda CBR 1000RR Fireblade
Location: Trondheim

Re: Bilder av ditt/dine kjæledyr

Post by Rimol »

Da har jeg og samboeren min fått os hund! En liten Jack russel som er rett over 10 uker når vi fikk den på fredag :D

Image

Image
Honda CBR 1000RR Fireblade
-Ermax undertray
-Ermax vindskjerm
-Datatool gir idikator
-CLS Kjede smørersystem
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Re: Bilder av ditt/dine kjæledyr

Post by RH racing »

hælledussen æh...

jack daniels??
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
Rimol
Posts: 497
Joined: 21 Dec 2007 18:03
MC: Honda CBR 1000RR Fireblade
Location: Trondheim

Re: Bilder av ditt/dine kjæledyr

Post by Rimol »

RH racing wrote:hælledussen æh...

jack daniels??
nesten... utrolig morsom hund vertfall (Kan bli morsomt med jack daniels og)
Honda CBR 1000RR Fireblade
-Ermax undertray
-Ermax vindskjerm
-Datatool gir idikator
-CLS Kjede smørersystem
Post Reply