Marius Remel etter 2mnd med trening,stunting!

Har du noen artige filmklipp eller bilder, link til det her. Photoshoptråder er også velkommen her.
stunt4life
Posts: 68
Joined: 02 Jan 2007 01:31
Location: oslo
Contact:

Re: Marius Remel etter 2mnd med trening,stunting!

Post by stunt4life »

Carlsberg wrote:Ja kan vel ikke annet enn å si at du er dyktig. Kult. Skulle gjerne kunne tatt noen kontrollerte wheelies selv. Men ikke dra det så langt som deg hehe.

Tror du har store muligheter foran deg. Men for og bli tatt seriøs, så tror jeg du bør holde deg til lukkede områder. Mest mulig vekk fra vanlig vei. Så klart er det kult å showe litt der folk ferdes og kjente steder :D . Men hvis du satser på stuntkjøring som et yrke, opptre på show osv. så blir du tatt mye mer seriøs med å tenke og "profilere sikkerhet".

Vet det høres kjipt og kjedelig ut, men det er mitt tips. For det ser faktisk veldig enkelt ut når du gjør dette. Men selvsagt er det ikke det. Politi tenker garantert på de signalene du sender ut til andre. Og det er mange idioter amatører rundt vet du.

Så skal du lykkes med en karriere så tenk hvor du kjører, og sikkerhet. Norge er et lite land, så hvis du først for politi etter deg, beslag av sykkel hele tiden osv så "skader" det deg bare på veien. Mye bedre med et samarbeid hvor du faktisk fronter sikkerhet, bør skje på lukkede områder, at det er vanskelig og farlig.

Tenk hvor mye du kan lære disse idiotene på lett sykkel. De er 16 år og tror de er verdens tøffeste, hører ikke på noen. for ting skjer ikke dem. Hvis du hadde showet litt og så snakket om sikkerhet, så hadde de garantert hørt på deg.

Jaja, bare noen av mine tanker og innspill her. Lykke til videre
Jeg respekterer hvert eneste ord du sier,er ganske glad for å høre at noen faktisk bryr seg.Skal ut å trene nå straks og jeg skal tenke over alt du sier,som venner av meg sier så var den filmen i sentrum en ''snarvei'' til å bli lagt merke til.Men jeg vil heller bruke lenger tid på å bli en lovlig freestyle kjører,en å ta snarveier for å bli kjent.Men sjansen til å bli stor i Norge kommer aldri til å skje,interessen er så liten og folk tror det er så lett når man ser på filmer (er jo bare artig for det viser at jeg har fått ut litt av treninga) Men jeg jobber hardt for å profilere stunt kjøring på en positiv måte og ikke en negativ.Dermed vil jeg bare beklage for ulovlig filming og for å vise frem streetbike freestyle på en ulovlig måte.

Neste prosjekt er å lage en stunt film med målet ''sikkerhet'' og lukked område.

tusen takk for å få en liten dytt i ryggen,den trengte jeg virkelig.Nå skal jeg ut å trene \:D/
mc mekaniker
alt med motor og 2hjul,drømmen om proff mc-stunt karriere.
KawaAlex
Posts: 8
Joined: 10 Jun 2009 19:54
MC: Kawasaki Ninja ZX6R G

Re: Marius Remel etter 2mnd med trening,stunting!

Post by KawaAlex »

Forstår ikke hvordan du får det til :S
User avatar
knetrom
Posts: 1318
Joined: 20 Sep 2008 12:02
Location: Bergen

Re: Marius Remel etter 2mnd med trening,stunting!

Post by knetrom »

Jeg ser veldig lett hvordan han gjør det (tror jeg da), men å faktisk finne balansen sånn selv er noe helt annet :D
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Re: Marius Remel etter 2mnd med trening,stunting!

Post by RH racing »

bare en liten ting.. mange stuntere har gigantiske drev bak,... hvordan er dette på vanlig veibruk? E6, RV etc? skjønner jo att toppfarten går ned, men gøy med mye hjulløft da... min sykkel har uansett speedo på vaier foran ;)
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
Speedy Gonzales
Posts: 1715
Joined: 24 May 2005 14:08
MC: Z1000 08
Location: Os

Re: Marius Remel etter 2mnd med trening,stunting!

Post by Speedy Gonzales »

Vil tro det vil bli veldig ubehagelig å ligge på slike veger pga evig høyt turtall :-k
Sist eg var på langtur ønsket eg meg ett mindre drev bak for å få ned turtallet.
Saab 9-3 SS 03 mod
Kawasaki z1000 08 mod
X: Yamaha R6 00 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Re: Marius Remel etter 2mnd med trening,stunting!

Post by RH racing »

joda.. skjønner jo det da..men di gangene jeg puttrer til jobb i 80 soner er det jo artig med bike'n på ett hjul ;) tenker økonomisk og sparer dekk foran skjønner du... er ikke no bakhjulskonge uansett jeg da...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
Speedy Gonzales
Posts: 1715
Joined: 24 May 2005 14:08
MC: Z1000 08
Location: Os

Re: Marius Remel etter 2mnd med trening,stunting!

Post by Speedy Gonzales »

Hehe, nei men da så :)

Hvis du bare putrer rundt i ny og ne så kunne det jo vært artig :)
Men er da vel bare å prøve :)
Saab 9-3 SS 03 mod
Kawasaki z1000 08 mod
X: Yamaha R6 00 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Re: Marius Remel etter 2mnd med trening,stunting!

Post by RH racing »

om man bruker kjede med lås er det jo bare å vippe sykkelen opp på støtten, rive av hjulet og sette inn ett nytt drev boss og forlenge kjedet... så er jo det i boks ;) men gidder nok ikke det mere enn en kanskje to ganger... har litt E6 kjøring til jobben og...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
Post Reply