skal lage film trenger tips!

Har du noen artige filmklipp eller bilder, link til det her. Photoshoptråder er også velkommen her.
Post Reply
User avatar
Suzuki Tsx
Posts: 36
Joined: 27 Apr 2005 07:42

skal lage film trenger tips!

Post by Suzuki Tsx »

halo halo ja nå snart skal vi ut å lage film så trenger litt tips om hva folka er intressert i det blir bare moped så ikke forvent noe som går fælt så nå trenger jeg litt hjelp da om hva dere vi ha?
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

Onboard på svingete veier, litt bakhjulskjøring hvis dere kan, og framhjulskjøring (stoppie) kan prøve nye uprøvde ting det slår nesten alltid ann, hoppe hvis dere vil ofre mopedene deres litt... kjøre gjennom flammer osv slår alltid ann :P men lag noe med variasjon og ikke noe spes lenger enn 5 min, fengende musikk er bra, totakter lyden er ikke akkurat så fin :)
User avatar
Suzuki Tsx
Posts: 36
Joined: 27 Apr 2005 07:42

Post by Suzuki Tsx »

onboard hadde jeg planer om... hva med onboard med wheelies og stoppies og sånt? pluss andre vinkler fra andre kameraer? så blir det litt 4hjuling på vintern også som skal filmes med
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

onboard på wheelies eller stoppies er kjedelig med mindre du kjører 100-200meter på framhjulet :P
Gixxerman

Post by Gixxerman »

I slike klipp så er det egentlig ikke så farlig hva som er med. Man må bare klippe det riktig sammen og bruke nok kameraer. Det er f.eks forbannet kjedelig å se et ondboard kamera i 5 minutter eller mer. Man trenger litt forandring og da er det greit med litt andre vinkler. Comprende :)
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Post by Desmo »

Gixxerman wrote:I slike klipp så er det egentlig ikke så farlig hva som er med. Man må bare klippe det riktig sammen og bruke nok kameraer. Det er f.eks forbannet kjedelig å se et ondboard kamera i 5 minutter eller mer. Man trenger litt forandring og da er det greit med litt andre vinkler. Comprende :)
Vet ikke helt det,om det er kjedelig med lange onboardklipp. Det som rerell hadde lagt ut da han kjørte en søndagstur var da bra? Fikk lyst til å finne den veien å kjøre den selv,etter å ha sett den snutten.
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Kommer litt ann på selvsagt, men der er det nok mest omgivelsene som innbyr til å følge med mer. F.eks Ghostrider filmene er et eksempel på hvor kjedelig det kan være å se på så og si bare ett kamera. 300km/t kan da virke kjedelig og det sier vel sitt :wink:
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

gr kjører på rett vei
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Yes, so to speak... Derfor har lokasjon óg variasjon mye å si.
User avatar
Suzuki Tsx
Posts: 36
Joined: 27 Apr 2005 07:42

Post by Suzuki Tsx »

takker og bukker for gode tips det hjelper veldig nå som jeg skal gjøre det etterhvert men la det komme fler!
Post Reply