Opplasting av bilder/filmer

Har du noen artige filmklipp eller bilder, link til det her. Photoshoptråder er også velkommen her.
Post Reply
dirtbike
Posts: 27
Joined: 31 May 2012 01:39
MC: Honda Crf490R 2003 ramme og 2006 motor produserer ærlige 73 hk
Honda Cr125R 2003 orginal,ny ufo plast svart og highflow radiatorer er eneste
Honda nsr 125r.Faktisk en av de få meg bekjent som har en cr125r foring i sylinder m tilbehør ca 40hk
Location: Drøbak

Opplasting av bilder/filmer

Post by dirtbike »

Hei jeg har spurt om det tidligere og fått svar,men blei for en stund siden..Kan noen forklare slavisk åssen jeg får de forbanna bildene mine ut på nett...Får jeg det slavisk skal jeg sette meg ned 5 min og løse det,vært medlem her i over 1 år trur jeg,så er vel på tide og lære seg det nå..Og Er vel på tide att jeg viser hva jeg har garasjen min jeg også ;) ;)
Jeg må innrømme att jeg kommer til den siden som blir som ett slags mellom lager i opplasnings prosessen,Men etter og ha holdt på litt der..Har jeg bare blitt drittlei og logga av
Så har noen en punkt for punkt forklaring så sier jeg takk og skal få ordna meg en litt skikkelig profil her..
dirtbike
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Re: Opplasting av bilder/filmer

Post by supermons »

For å laste opp bilde/video på forumet må du legge det opp et sted på nettet, også linke til det fra forumet :)

Du kan laste opp bilde til photobucket eller andre bildelagringssteder, og video til Youtube eller lignende, også poster du bare linken derifra inn hit, så funker det!
dirtbike
Posts: 27
Joined: 31 May 2012 01:39
MC: Honda Crf490R 2003 ramme og 2006 motor produserer ærlige 73 hk
Honda Cr125R 2003 orginal,ny ufo plast svart og highflow radiatorer er eneste
Honda nsr 125r.Faktisk en av de få meg bekjent som har en cr125r foring i sylinder m tilbehør ca 40hk
Location: Drøbak

Re: Opplasting av bilder/filmer

Post by dirtbike »

Sist gang du hjalp meg fulgte jeg ikke opp supermons så,jeg som er sløv her..Takk og skal sette i gang ;)
Post Reply