Gopro studio

Har du noen artige filmklipp eller bilder, link til det her. Photoshoptråder er også velkommen her.
Okda
Posts: 527
Joined: 07 Nov 2015 17:58
MC: FJR 1300

Re: Gopro studio

Post by Okda »

Fant feilen på studioprogrammet 8) =D>

Min bruker på pcen er jo mitt navn som er Bjørn. Den ø-en lagde trøbbel uansett om jeg lagde katalog direkte inn på c: æøå var jo ett generelt problem tidligere men det siste har det ikke vært så stort så det har ikke vært så stort fokus på dette det siste.

Laget en ny bruker på samme PC uten denne problematikken så har det fungert helt fint.....
OkDa
Fjr 1300
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Gopro studio

Post by tshansen »

Det er ikke første gang jeg hører om denne æøå problematikken, men tenker sjeldent at dette er grunn til feil.

Vi hadde nettopp overgang til nytt rapporteringssystem på jobb... folk med slike bokstaver i navnet sitt eller passordene fikk bare feilmelding. Satan så mye vi knotet før vi fant ut at dette var feilen :redface

Note4
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Okda
Posts: 527
Joined: 07 Nov 2015 17:58
MC: FJR 1300

Re: Gopro studio

Post by Okda »

LordShaft wrote:Det er ikke første gang jeg hører om denne æøå problematikken, men tenker sjeldent at dette er grunn til feil.

Vi hadde nettopp overgang til nytt rapporteringssystem på jobb... folk med slike bokstaver i navnet sitt eller passordene fikk bare feilmelding. Satan så mye vi knotet før vi fant ut at dette var feilen :redface

Note4

Dette var jo veldig vanlig og opplagt å unngå tidligere men det er liksom en stund siden nå....
OkDa
Fjr 1300
User avatar
Tommas
Posts: 5890
Joined: 05 Oct 2015 13:39
MC: 2007 V-Strom 1000

Re: Gopro studio

Post by Tommas »

Jeg prøver fortsatt ubevisst å unngå mellomrom, øæå og filnavn lengre enn 8 bokstaver når jeg lagrer ting ;-)
Post Reply