Lakkere felger osv, eller ikke?

Har du noen artige filmklipp eller bilder, link til det her. Photoshoptråder er også velkommen her.
User avatar
Endre
Posts: 479
Joined: 29 Oct 2006 10:50
MC: Aprilia RSV Tuono 1000
2003 mod
Location: Drammen

Lakkere felger osv, eller ikke?

Post by Endre »

Vurderer å få felgene lakkert svarte til vinteren og sette på rød rimetape i tillegg til sort double bobble kåpeglass.. Ville bare ha en tilbakemelding fra folket om hva dere syns? Syns det ble temmelig snasent selv, men kom gjerne med tilbakemeldinger :)

Sykkel sånn den er nå:
Image

Sykkel sånn jeg vurderer å gjøre, sorte felger, sort kåpeglass og rimtape:
Image
Bildet er mekka i paint, så fargene er jo mye sterkere enn de vil bli i virkeligheten.. Men ser sånn ca hvordan det vil bli.. :) (Hvis noen vil mekke berdre bilde i Photoshop, skrik ut!)
Aprilia RSV Tuono 1000 2004 mod

X: Suzuki SV 650S 2003 mod
X: Honda NSR 2000 mod
Gixxerman

Re: Lakkere felger osv, eller ikke?

Post by Gixxerman »

Kommer sikkert noen og sier det, så jeg får vel si det først :lol: Mange mener at alle har det, men who cares. Er selv fornøyd med rimtape'n og syntes det ble bra gitt :)
Kjør på :)

Image
User avatar
Endre
Posts: 479
Joined: 29 Oct 2006 10:50
MC: Aprilia RSV Tuono 1000
2003 mod
Location: Drammen

Re: Lakkere felger osv, eller ikke?

Post by Endre »

Jajaja, "alle" har det, men hvem bryr seg? :) Er mest nyskjerrig på hv folk syns om svarte felger jeg da.. Skal, skal ikke.. :roll:
Aprilia RSV Tuono 1000 2004 mod

X: Suzuki SV 650S 2003 mod
X: Honda NSR 2000 mod
Gixxerman

Re: Lakkere felger osv, eller ikke?

Post by Gixxerman »

Sånn sykkelen din er nå er det jo en eneste grå skikkelse. Små detaljer gjør susen. Selvom det var gjort i paint så skjønner vi jo hvordan det vil bli seendes ut.
I'm all for it :smt023
User avatar
Olav'en
Posts: 1992
Joined: 06 Jun 2005 20:51
MC: Suzuki DR 125
Nermer seg 50 000 på tellern, 48 600 for øyeblikket.
*vi gasar tils det rasar*
Location: Adrenalin hovudstaden - Voss

Re: Lakkere felger osv, eller ikke?

Post by Olav'en »

Lakk ramma svart og så blir det knas!
User avatar
Endre
Posts: 479
Joined: 29 Oct 2006 10:50
MC: Aprilia RSV Tuono 1000
2003 mod
Location: Drammen

Re: Lakkere felger osv, eller ikke?

Post by Endre »

Ja, Olav'en.. Det får bli neste prosjekt.. :lol: Da snakker vi PROSJEKT også da.. Hehe..
Aprilia RSV Tuono 1000 2004 mod

X: Suzuki SV 650S 2003 mod
X: Honda NSR 2000 mod
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Re: Lakkere felger osv, eller ikke?

Post by RH racing »

så lenge du ikke har noen andre farger på sykkelen så burde du droppe det røde... passer ikke i blandingen av sort og grå.. rødt vil da skjære veldig inn... sort og rødt er fint.. men da bør du også ha andre røde detaljer
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
Endre
Posts: 479
Joined: 29 Oct 2006 10:50
MC: Aprilia RSV Tuono 1000
2003 mod
Location: Drammen

Re: Lakkere felger osv, eller ikke?

Post by Endre »

Jess, tenkte litt på dette klistrmerket på siden:
Image

Så kan jeg late som jeg kjører r-sykkel! Hihi.. :D Jeje, wannabe GSX-R... Samma det da, morro med litt serpreg 8)
Aprilia RSV Tuono 1000 2004 mod

X: Suzuki SV 650S 2003 mod
X: Honda NSR 2000 mod
FV
Posts: 2332
Joined: 27 Feb 2007 19:05
Location: Karmøy

Re: Lakkere felger osv, eller ikke?

Post by FV »

Image

Fetteren min har sota kåpeglass, sorte felger og rød rimtape på den ene felger foreløpig. Blir bra det da.
User avatar
Endre
Posts: 479
Joined: 29 Oct 2006 10:50
MC: Aprilia RSV Tuono 1000
2003 mod
Location: Drammen

Re: Lakkere felger osv, eller ikke?

Post by Endre »

Fin sykkel! :D
Aprilia RSV Tuono 1000 2004 mod

X: Suzuki SV 650S 2003 mod
X: Honda NSR 2000 mod
User avatar
Mantis
Posts: 4226
Joined: 30 Jul 2006 02:16
MC: Aprilia RS250 (I wish!)
Location: Ã…lesund

Re: Lakkere felger osv, eller ikke?

Post by Mantis »

Her er bilde ja! har letet litt etter det, men da setter jeg igang i photoshop da endre, som avtalt på PM ;-)
Edit:
Du har PM med en liten overraskelse
Beklager at det tok så lang tid, men har hatt en del å gjøre i det siste både på skolefronten og på sykkelen...
Stiller gjerne opp ved en annen anledning, bare hyggelig det ;-)
Image
- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]
User avatar
Endre
Posts: 479
Joined: 29 Oct 2006 10:50
MC: Aprilia RSV Tuono 1000
2003 mod
Location: Drammen

Re: Lakkere felger osv, eller ikke?

Post by Endre »

Mange takk, Mantis! :D Må si jeg syns det ble helrått altså!

Image
Aprilia RSV Tuono 1000 2004 mod

X: Suzuki SV 650S 2003 mod
X: Honda NSR 2000 mod
vevea
Posts: 290
Joined: 24 Feb 2007 12:01
MC: FZ1

Re: Lakkere felger osv, eller ikke?

Post by vevea »

Hvor fant du det SVR merket? Har også lyst på et slikt (mest for den røde detaljen, ser jo litt wannebe ut med den digre R'en ;-) )

Er for lakkering av felger, men om du skal ta ramma i tillegg, er det kanskje like greit å plukke av alt ekstrautstyr, selge sykkelen, og kjøpe et par modeller nyere, som allerede har sort ramme..?

Edit: Liker Slip-on'n din! Kjøpte du den hos pitstop? Mye måtte du ut med? Vanskelig å montere? Måtte du kappe orginalrøret?
Edit2: Kunne også tenkt meg å sett flere bilder av sykkelen din! Har du egen blogg?
- Yamaha FZ1-N
x Suzuki SV650S
User avatar
Endre
Posts: 479
Joined: 29 Oct 2006 10:50
MC: Aprilia RSV Tuono 1000
2003 mod
Location: Drammen

Re: Lakkere felger osv, eller ikke?

Post by Endre »

vevea wrote:Hvor fant du det SVR merket? Har også lyst på et slikt (mest for den røde detaljen, ser jo litt wannebe ut med den digre R'en ;-) )
Klistremerket selges på http://www.svrider.com . Husker ikke helt hvor jeg fant det, men hvis du leter litt finner du det nok ;-)
vevea wrote:Er for lakkering av felger, men om du skal ta ramma i tillegg, er det kanskje like greit å plukke av alt ekstrautstyr, selge sykkelen, og kjøpe et par modeller nyere, som allerede har sort ramme..?
Enig det.. Lakkering av ramma nok ganske uaktuelt. Hvertfall nå i 1. omgang.
vevea wrote:Edit: Liker Slip-on'n din! Kjøpte du den hos pitstop? Mye måtte du ut med? Vanskelig å montere? Måtte du kappe orginalrøret?
Edit2: Kunne også tenkt meg å sett flere bilder av sykkelen din! Har du egen blogg?
Desverre veit jeg ikke hvor den er den er kjøpt eller noe av det andre du lurer på. Slip-on'en stod på når jeg kjøpte :) Men kan si så mye som at det er veldig fin lyd i den 8)
Har ikke blogg, har aldri orka å lage en :-s Men kan sikkert sende flere bilder på PM hvis du er interresert :)
Aprilia RSV Tuono 1000 2004 mod

X: Suzuki SV 650S 2003 mod
X: Honda NSR 2000 mod
hsimpson
Posts: 661
Joined: 27 Jan 2007 17:58
MC: YZF R6 Blå/hvit
Location: Oslo

Re: Lakkere felger osv, eller ikke?

Post by hsimpson »

Endre wrote:Jess, tenkte litt på dette klistrmerket på siden:
Image

Så kan jeg late som jeg kjører r-sykkel! Hihi.. :D Jeje, wannabe GSX-R... Samma det da, morro med litt serpreg 8)
Trenger ikke være wannabe R med en SV. Det kjøres løp med SV´er hvor det er hentet ut over 100hk, det værste jeg har lest er 119hk, men så holder ikke motorene stort mer enn ett løp da. Leste ett sted at SV´en går fint å trimme opp til 90hk, mer enn det så må bl.a veiva skiftes ut, ettersom denne knekker ved høy effekt.
Yamaha R6 Blå/hvit
Fiesta ST150 Performance-blue
-71 1302
Post Reply