Du gjør det helt feil! Kjøretøy edition.

Har du noen artige filmklipp eller bilder, link til det her. Photoshoptråder er også velkommen her.
User avatar
Flydude
Posts: 459
Joined: 23 Sep 2005 22:52
MC: Honda CBR 600F

Re: Du gjør det helt feil! Kjøretøy edition.

Post by Flydude »

drivingnirvana wrote:
Flydude wrote:Skjønte ikke den siste der..? :-s
Bilen må ha kjetting der den trekker. Det er jo der det spinner på glatta. Denne biltypen har bakhjulstrekk.
Skjønte det da første sa det var bakhjulstrekk ;-) Går bare ikke rundt og kan slike ting om biler. Interesserer meg ikke. Jeg aner ikke hva slags bil det er engang. Selv ikke merke klarer jeg å se ut fra det bildet der :D
Sykkel selges:
CBR 600F4 -99 (Profilbildet)
User avatar
Baron von Waffel
Posts: 3477
Joined: 15 Feb 2007 19:21
MC: Veslederoen -Honda Varadero 125, Paragrafen - §uzuki DL 1000 V-strom
Location: Oslo, Dal

Re: Du gjør det helt feil! Kjøretøy edition.

Post by Baron von Waffel »

Flydude wrote:
drivingnirvana wrote:
Flydude wrote:Skjønte ikke den siste der..? :-s
Bilen må ha kjetting der den trekker. Det er jo der det spinner på glatta. Denne biltypen har bakhjulstrekk.
Skjønte det da første sa det var bakhjulstrekk ;-) Går bare ikke rundt og kan slike ting om biler. Interesserer meg ikke. Jeg aner ikke hva slags bil det er engang. Selv ikke merke klarer jeg å se ut fra det bildet der :D
Dette beskrev min bilkunnskap også. Og i dag har de fleste forhjulstrekk. Jeg kommer ikke til å pugge lista over biler med bakhjulstrekk. eller profilen på disse.
På hjul med
Min stolte Gnager: Suzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren: Honda XL125 Varadero
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
Ungdomssynder: Suzuki AC 50, Suzuki A100, Honda Camino
drivingnirvana
Posts: 152
Joined: 28 Aug 2007 00:02
Location: Oslo

Re: Du gjør det helt feil! Kjøretøy edition.

Post by drivingnirvana »

Ok. Min bilinteresse er større enn min MC-interesse (det kan jo hende at det interesserer seg over tid!) så det var kanskje derfor jeg syns den der var hysterisk. Mente ikke å bølle mot noen eller noe sånt :)
Hei du
Post Reply