Mamma blir 50 år i november, og vil kom på den perfekte gave syntes vi!
Hun har maset om scooter hver gang vi snakker om to hjul, så det var på tide.
Litt usikre på om hun EGENTLIG ønsket seg en var vi jo, men vi tok sjansen!
Vi betalte 6000 kroner for selve scooteren, helt ny på auksjon, nypris 9500.
1300 kroner i diverse skilter og papirarbeider, 1400 på hjelm. Tilsammen rundt 8700 kroner.
Fikk med den største lillebroren min, så han bidro med et par lapper, og den minste lillebroren min skal også være med.
Vi tenkte at hvis hun ikke vil ha den, så kan hun jo alltids selge den og dra til London på shopping

Jeg forstår ikke hvorfor kvaliteten har blitt så dårlig, når de andre videoene jeg har tatt og lastet opp med samme kameraet er helt supre.. Men man får jo en idè!
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value=" src="" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Like etter dette kjørte hun rundt alene gitt!

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value=" src="" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Dette var moro!
Vi kjøpte hjelm i stad. Hun ville selvfølgelig ikke ha noen dyr hjelm, så hun fant en til 400 kroner på biltema

Ikke snakk om!

Så jeg kjørte til motorport først og skyldte på at jeg skulle hente en del til min hjelm først. (noe som var sant.)
Da vi kom dit viste jeg henne noen hjelmer og lurte henne til å prøve, og jeg så tydelig hvilke hun likte å ha på og hvilke hun hatet. Og så sa jeg bare, den tar vi, det er viktig med en hjelm du liker, og som vi vet er sikker!
Hun ble veldig glad, selv om hun synes det er fælt at vi bruker så mye på henne. Men som jeg sa, du blir 50 år mamma!!

Det er så koselig å glede andre!! Hun er helt i himmelen og går ned i garasjen og titter på den om natten, og bare hopper opp og ned og maser om "kjøretime"

Mandag skal jeg kjøre litt med henne, da vil hun kjøre bak meg og se hvor hun skal ligge i veien og sånn..!