ville du kjøpt tekstiljakke med hull?

Diskutèr kjøreutstyr her. F.eks: Hjelmer, støvler, dresser, hansker m.m.
space-ace
Posts: 15
Joined: 09 Oct 2016 10:37

Re: ville du kjøpt tekstiljakke med hull?

Post by space-ace »

Tekumseh wrote:Høy Puls på Stjørdal har også gode priser på noen varer.
Jeg har selv kjøpt denne jakken på tilbud der, og er godt fornøyd med den:

https://shop.hoypuls.no/salg-gobi-mc-ja ... ndstrands- (2400,- kr -kun størrelse Small)

Ellers har jeg ei helt ny ubrukt STR / Lindstrands GI-pant bukse Str 48 til salgs, om du også leter bukse. Kjøpt billig på internett, så det blir så dyrt å returnere den. https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html ... =117644124
1250,- kr

Skal også snart selge ei Halvarssons Safir bukse str 48 som er brukt lite gjennom 1 sesong.

takker for tipsene. jeg har som nevnt bestilt jakke nå. blir å prøve om den kan festes sammen med buksen jeg allerede har først. går ikke det, blir det å se etter ny bukse.

den skinnbuksen, er den vanntett? og pris på den i tilfelle?
User avatar
DrGreve
Moderator
Posts: 2021
Joined: 06 Oct 2015 12:48
MC: Honda VFR800 ABS 2005
Location: Mo i Rana

Re: ville du kjøpt tekstiljakke med hull?

Post by DrGreve »

Alle Halvarssons, Linstrands og Jofama bukser skal gå sammen med jakkene fra samme. Jofama lager klær til både Lindstrands (STR) og Halvarssons. Samme firma :)
User avatar
Tekumseh
Posts: 2072
Joined: 03 Aug 2006 01:50
MC: 1980 Yamaha SR500
1958 Tempo Lett Swing
Location: Steinkjer

Re: ville du kjøpt tekstiljakke med hull?

Post by Tekumseh »

space-ace wrote:
Tekumseh wrote: ..Skal også snart selge ei Halvarssons Safir bukse str 48 som er brukt lite gjennom 1 sesong.
...den skinnbuksen, er den vanntett? og pris på den i tilfelle?
Skinnbuksa ble dessverre solgt i dag, fikk 2000,- for den. Men tekstilbuksa er fortsatt til salgs, har ikke fått noe napp på den enda, så priser ned den til 1000,- nå til helga.
Lønner seg å prøve forskjellige typer med samme klær under som du har tenkt å kjøre i til vanlig.
Godt å høre du ikke kjøpte den jakke med hull i :-)
space-ace
Posts: 15
Joined: 09 Oct 2016 10:37

Re: ville du kjøpt tekstiljakke med hull?

Post by space-ace »

Tekumseh wrote:
space-ace wrote:
Tekumseh wrote: ..Skal også snart selge ei Halvarssons Safir bukse str 48 som er brukt lite gjennom 1 sesong.
...den skinnbuksen, er den vanntett? og pris på den i tilfelle?
Skinnbuksa ble dessverre solgt i dag, fikk 2000,- for den. Men tekstilbuksa er fortsatt til salgs, har ikke fått noe napp på den enda, så priser ned den til 1000,- nå til helga.
Lønner seg å prøve forskjellige typer med samme klær under som du har tenkt å kjøre i til vanlig.
Godt å høre du ikke kjøpte den jakke med hull i :-)

Trur nok jeg vil gå for en skinnbukse istedet:)


Men jeg fikk jakka i dag, den passet meget bra.var heldig med den :D
space-ace
Posts: 15
Joined: 09 Oct 2016 10:37

Re: ville du kjøpt tekstiljakke med hull?

Post by space-ace »

da ordnet det seg med bukse og gitt. kom over en halvorssons safir til salgs i trondheim. var nettopp og hentet den. fikk den for 1700. så da har jeg gjort to greie handler føler jeg.


innspurt til eksamen nå, men håper det blir tid til litt kjøring fordi :)
Post Reply