Tresmak i baken... hva har du under kjørebuksa?

Diskutèr kjøreutstyr her. F.eks: Hjelmer, støvler, dresser, hansker m.m.
User avatar
intruder
Posts: 4271
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Tresmak i baken... hva har du under kjørebuksa?

Post by intruder »

Min gode Gielas...mitt forslag er gjennomprøvd... UTEN bleier , ...men det videre forløp vil jeg ha for meg selv...programmet er ikke egnet for "barn"...som hallodamene sa i TV`ens barndom...og da ble vi gutta kommandert i seng...av en trollete far..da frydan seg... :twisted:


og...tror jeg kjøper slik oppblåsbar på Biltema............sittepute.... :smt119
User avatar
Gielas
Posts: 1178
Joined: 15 Oct 2015 09:32
MC: BMW R 1250 RS
- R 1250 GSA
- R 1200 GSA
- R 1200 GS
- F 800 GS
Location: Sandefjord

Re: Tresmak i baken... hva har du under kjørebuksa?

Post by Gielas »

intruder wrote:Min gode Gielas...mitt forslag er gjennomprøvd... UTEN bleier , ...men det videre forløp vil jeg ha for meg selv...programmet er ikke egnet for "barn"...som hallodamene sa i TV`ens barndom...og da ble vi gutta kommandert i seng...av en trollete far..da frydan seg... :twisted:


og...tror jeg kjøper slik oppblåsbar på Biltema............sittepute.... :smt119
@Intruder:
Om du finleser min posting vil du se at mitt ønske/henstilling var rettet til knutk... \:D/
Gielas
knutk
Posts: 2360
Joined: 15 Jul 2009 07:56
MC: BMW R1250GSA, F850GSA, R90S

Re: Tresmak i baken... hva har du under kjørebuksa?

Post by knutk »

Gielas wrote:
intruder wrote:Min gode Gielas...mitt forslag er gjennomprøvd... UTEN bleier , ...men det videre forløp vil jeg ha for meg selv...programmet er ikke egnet for "barn"...som hallodamene sa i TV`ens barndom...og da ble vi gutta kommandert i seng...av en trollete far..da frydan seg... :twisted:


og...tror jeg kjøper slik oppblåsbar på Biltema............sittepute.... :smt119
@Intruder:
Om du finleser min posting vil du se at mitt ønske/henstilling var rettet til knutk... \:D/
Vi ka ta det over en skummende sak når vi møtes i Finnskogen :lol:
User avatar
Gielas
Posts: 1178
Joined: 15 Oct 2015 09:32
MC: BMW R 1250 RS
- R 1250 GSA
- R 1200 GSA
- R 1200 GS
- F 800 GS
Location: Sandefjord

Re: Tresmak i baken... hva har du under kjørebuksa?

Post by Gielas »

knutk wrote:
Gielas wrote:
intruder wrote:Min gode Gielas...mitt forslag er gjennomprøvd... UTEN bleier , ...men det videre forløp vil jeg ha for meg selv...programmet er ikke egnet for "barn"...som hallodamene sa i TV`ens barndom...og da ble vi gutta kommandert i seng...av en trollete far..da frydan seg... :twisted:


og...tror jeg kjøper slik oppblåsbar på Biltema............sittepute.... :smt119
@Intruder:
Om du finleser min posting vil du se at mitt ønske/henstilling var rettet til knutk... \:D/
Vi ka ta det over en skummende sak når vi møtes i Finnskogen :lol:
Det ser jeg frem til! :thumleft :D
Gielas
Post Reply