Trafikkforsikringsavgift erstatter årsavgift

Her vil vi forsøke å få lagt inn tråder som gir en generell-forståelse av et gitt problem. Det kan være alt fra vedlikehold av sykler, kjøretips, salgstriks osv.
User avatar
Tommas
Posts: 5890
Joined: 05 Oct 2015 13:39
MC: 2007 V-Strom 1000

Re: Trafikkforsikringsavgift erstatter årsavgift

Post by Tommas »

Ja, de øker prisen jevnt og trutt. Forsikring MÅ prutes på minst to ganger per år ;-)
Bjerknez

Re: Trafikkforsikringsavgift erstatter årsavgift

Post by Bjerknez »

Tommas wrote:Ja, de øker prisen jevnt og trutt. Forsikring MÅ prutes på minst to ganger per år ;-)
Tok en telefon til Gjensige her om dagen og fortalte at jeg skulle kjøpe ny sykkel og lurte på om dem fortsatt ville ha meg som totalkunde. Etter litt småprat frem og tilbake så fikk jeg full bonus (5. året) og årsprisen gikk fra 5.968,- til 5356,-

Ikke galt for en S1000R 8)
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Trafikkforsikringsavgift erstatter årsavgift

Post by tshansen »

Har du sjekket opp med forhandleravtalen BMW har med IF? Den var sinnsykt billig den gangen jeg kjøpte s1000rr.... også var de forpliktet til å holde prisen i 3 år :thumleft
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Bjerknez

Re: Trafikkforsikringsavgift erstatter årsavgift

Post by Bjerknez »

LordShaft wrote:Har du sjekket opp med forhandleravtalen BMW har med IF? Den var sinnsykt billig den gangen jeg kjøpte s1000rr.... også var de forpliktet til å holde prisen i 3 år :thumleft
Ja, har sjekket denne og den var en 100 lapp rimeligere hvis vi flyttet over alt av forsikringer til IF og ble totalkunde. Men totalsummen gikk opp en del, så samlet sett så er jeg mer tjent med å bruke Gjensidige. Vertfall så langt.
Post Reply