Den fikk jeg skikkelig seriøst lyst på. Blir vel ca 3000 med frakt og moms.haakeik wrote: ↑16 Apr 2025 17:29Disse gutta har laget en noise canceling pakke til MC hjelmer.Jonta wrote: ↑16 Apr 2025 14:57Har selv en såkalt stille Shubert. Kanskje den er 1 db stillere enn de fleste. Forutsatt at du har det "rette" hodet, og ørene. Det har definitivt ikke jeg.
Tror det blir lenge til vi ser hjelmer som kan kjøres uten øreplugger. Om det ikke er kommet noe med canselling tek. da?
Forøvrig er jeg meget fornøyd med Shlubbert.
https://audysetech.com/
Kunne vært artig å ha prøvd dette.
Hva har du kjøpt i dag?
-
- MC: "Fant", 96 Cagiva Elefant 750
"Santa Lisa ll", 98 Ducati ST2
"Muninn" 03 Ducati Multistrada
"Kristine" 03 Ducati 999
73 Tempo corvette
Re: Hva har du kjøpt i dag?
- haakeik
- MC: 2013 Moto Guzzi Stelvio NTX 1200
1995 Triumph Trident 750 (solgt)
2000 Honda VFR 800 (solgt) - Location: Asker
Falt for fristelsen og bestilte en.Jonta wrote: ↑16 Apr 2025 20:14Den fikk jeg skikkelig seriøst lyst på. Blir vel ca 3000 med frakt og moms.haakeik wrote: ↑16 Apr 2025 17:29Disse gutta har laget en noise canceling pakke til MC hjelmer.Jonta wrote: ↑16 Apr 2025 14:57 Har selv en såkalt stille Shubert. Kanskje den er 1 db stillere enn de fleste. Forutsatt at du har det "rette" hodet, og ørene. Det har definitivt ikke jeg.
Tror det blir lenge til vi ser hjelmer som kan kjøres uten øreplugger. Om det ikke er kommet noe med canselling tek. da?
Forøvrig er jeg meget fornøyd med Shlubbert.
Den har fått dårlig kritikk fra en bruker, men jeg er alt for nysgjerrig til å la det hindre meg

Det nevnes jo ikke hvilken hjelmtype han brukte og det tror jeg kan ha mye å si på opplevelsen.
Regner med at det kommer nye firmware oppgraderinger som fikser problemer etterhvert. Det rent tekniske er jo ikke så vanskelig.
Jeg selv har både Bose og Sony hodetelefoner som virker veldig bra med noise canseling.
Men dette er jo ny teknologi for MC hjelmer og jeg minnes @JRO har jo prøvd et annet system, uten at jeg husker om det var suksess.
-
- MC: "Fant", 96 Cagiva Elefant 750
"Santa Lisa ll", 98 Ducati ST2
"Muninn" 03 Ducati Multistrada
"Kristine" 03 Ducati 999
73 Tempo corvette
Ah, så bra. Da blir du vår prøvekaninhaakeik wrote: ↑17 Apr 2025 01:08Falt for fristelsen og bestilte en.Jonta wrote: ↑16 Apr 2025 20:14Den fikk jeg skikkelig seriøst lyst på. Blir vel ca 3000 med frakt og moms.haakeik wrote: ↑16 Apr 2025 17:29
Disse gutta har laget en noise canceling pakke til MC hjelmer.
Den har fått dårlig kritikk fra en bruker, men jeg er alt for nysgjerrig til å la det hindre meg![]()
Det nevnes jo ikke hvilken hjelmtype han brukte og det tror jeg kan ha mye å si på opplevelsen.
Regner med at det kommer nye firmware oppgraderinger som fikser problemer etterhvert. Det rent tekniske er jo ikke så vanskelig.
Jeg selv har både Bose og Sony hodetelefoner som virker veldig bra med noise canseling.
Men dette er jo ny teknologi for MC hjelmer og jeg minnes @JRO har jo prøvd et annet system, uten at jeg husker om det var suksess.

Gleder meg til å lese trest rapporten

Kjøpt flybilletter til München i juni, der Mortenˋs mc transport står klar med sykkelen.
Litt kortere transport etappe til gromveiene kan en unne seg
Litt kortere transport etappe til gromveiene kan en unne seg
Hadde service i går og håpet de skulle si dekkene mine kunne klart 200 mil til… Det var de ikke med på.
Anakee Wild lå klare hjemme, men de er forbeholdt høsttur’en. Passet dårlig å da måtte legge på noe midlertidig. Men må man så må man.
Anakee Wild lå klare hjemme, men de er forbeholdt høsttur’en. Passet dårlig å da måtte legge på noe midlertidig. Men må man så må man.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.