Ja d høres da ut som deg i et nøtteskall

Jeg gjør mitt for å spikreSpiritofwinter wrote: ↑14 Feb 2025 10:32 Planer... tja, noe begynner vel å komme på plass.
HPR
GiØ
Europatur (Italia? Snart spikret? @Borg ??)
Blir vel litt MC kjøring i jobbsammenheng også håper jeg.
Nevnte for enkelte i fjor at jeg vurderte å starte opp igjen Pre-høst tur i starten på August, men med litt endringer, blant annet litt begrenset plass til deltagere. Har tenkt en del på dette i løpet av vinteren. Jeg har en del mulige ruter i kombinasjon av nytt og gammelt og jeg har overnatting spikret. Det største problemet er om det blir for knapt med tid mellom Pre-høst, GiØ og Europatur, slik det nå ser ut så treffer alt dette i løpet av en periode på 6 uker, noe som kan bli vanskelig med familieliv og jobb. Men skulle det være interesse for en Pre-høst tur så si gjerne ifra, så skal vi se hva som er mulig![]()
@Spiritofwinter Henger meg på jeg også, Nye Prehøst vil vi gjerne at skal gjenoppstå.Borg wrote: ↑17 Feb 2025 19:18Jeg gjør mitt for å spikreSpiritofwinter wrote: ↑14 Feb 2025 10:32 Planer... tja, noe begynner vel å komme på plass.
HPR
GiØ
Europatur (Italia? Snart spikret? @Borg ??)
Blir vel litt MC kjøring i jobbsammenheng også håper jeg.
Nevnte for enkelte i fjor at jeg vurderte å starte opp igjen Pre-høst tur i starten på August, men med litt endringer, blant annet litt begrenset plass til deltagere. Har tenkt en del på dette i løpet av vinteren. Jeg har en del mulige ruter i kombinasjon av nytt og gammelt og jeg har overnatting spikret. Det største problemet er om det blir for knapt med tid mellom Pre-høst, GiØ og Europatur, slik det nå ser ut så treffer alt dette i løpet av en periode på 6 uker, noe som kan bli vanskelig med familieliv og jobb. Men skulle det være interesse for en Pre-høst tur så si gjerne ifra, så skal vi se hva som er mulig![]()
![]()
Her erd bare å få satt dato, jeg er klar!!
Skulle gjerne sagt at vi får til alt
Ja hva med en «for-sommer» turSpiritofwinter wrote: ↑18 Feb 2025 11:25Skulle gjerne sagt at vi får til alt![]()
Men så var det oss som har små barn og jobb hver dag da...
Må spikre Europaturen før jeg bestemmer noe, og om den kommer så tett på GiØ som det ser ut, så blir det litt kort tid å få til pre-høsten også, må ta noe forhandlinger hjemme om dette...
Alternativt... pre-høst som en vår/sommer tur? @Borg ville vel muligens ha noe mer der?
Skal se litt på kalenderen å tenke litt.