Provosert av "Damenes Forum"

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Banditmannen
Posts: 13
Joined: 28 Jul 2010 15:21
MC: Suzuki GSF 600 S Bandit

Re: Provosert av "Damenes Forum"

Post by Banditmannen »

lassie wrote:Ja, det er jo alle de andre som er gale :-)
Regner med at du nå snakker for deg selv, siden jeg for min del ikke har antydet noe som helst om at noen er gale... :lol:
Scotty
Posts: 1199
Joined: 15 Jul 2007 03:38

Re: Provosert av "Damenes Forum"

Post by Scotty »

Blir du også provosert når jenter føler en stor trang for å tilfeldigvis gå på toalettet samtidig? Kanskje du synes menn skal gjøre det samme, bare slik at alt blir likt? Dette forumet er dominert av menn, at damene skal ha et lite eget hjørne seg jeg absolutt ikke noe galt med.
User avatar
Swellpretty
Posts: 337
Joined: 02 Jul 2010 17:14
MC: Multistrada V4S
Location: Oslo

Re: Provosert av "Damenes Forum"

Post by Swellpretty »

Du gjorde et ganske dårlig førsteinntrykk Banditmannen... Ikke så heldig med den... :?

Hva syns du er BRA med dette forumet da..? Kan vi ikke vinkle det inn i den retninga der i stedet? \:D/
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Provosert av "Damenes Forum"

Post by tshansen »

Det er lov å stille seg kritisk til en slik ordning som vi har her. Det er også lov å akseptere det og ikke bry seg nevneverdig!
Men føler enkelte av dere drar denne diskusjonen ned til ett lavpunkt jeg helst ser at vi kutter med en gang!!!! [-X

Kom med saklige innlegg i denne tråden, ellers så vil den bli stengt!

Mvh
-Shaft-
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
custom
Posts: 89
Joined: 04 Oct 2008 21:17
MC: 96 Yamaha Xv 1100
2008 xv1900
X 80 Suzuki Gsx 750
X 78 Suzuki Gs 750
Location: Eidsberg
Contact:

Re: Provosert av "Damenes Forum"

Post by custom »

LordShaft wrote:Det er lov å stille seg kritisk til en slik ordning som vi har her. Det er også lov å akseptere det og ikke bry seg nevneverdig!
Men føler enkelte av dere drar denne diskusjonen ned til ett lavpunkt jeg helst ser at vi kutter med en gang!!!! [-X

Kom med saklige innlegg i denne tråden, ellers så vil den bli stengt!

Mvh
-Shaft-
Jeg stiller meg ikke kritisk, men om jeg forstår trådstarter korrekt setter han spørsmålstegn til Damenes forum, jeg må innrømme jeg har gjort det selv.
Løsningen slik jeg så den er.
Dette er en gentlemens gest til damene, dette sa også Ulvinnen tidligere som "en gest til damene". Alle setter pris på å bli oppvartet "gitt særfordeler" men det man ofte ikke tenker på i sånne tilfeller er at man egentlig setter seg selv i bås.
Tenker tilbake på tidligere medlemer her i forumet som egentlig ønsket og rølpe "villblogging",(om det var det som var problemet) ikke akseptert og en del av dem valge å gå til annet forum.
Selv syntes jeg det var fornøyelig å lese den slags, alternativet kunne vært for mc-forumet ett "rølpernes forum" på den måten kunne man sagt at forumets regler om "personvern what ever" (det er sikkert en eller annen regel om det) ikke er gjeldene, på den måten hadde jeg som leser kunne registret meg for å lese, samt de som ønsket kunne skrevet om hva de ønsket å skrive om på en slik lukket side. Mc-Forumet har valgt å ha ett damenes forum som er lukket og som nevnt tidligere, her foretas det nok ikke kjønnstest for registrering.
Man kan desverre ikke gjøre alle til laks og da må man innfinne seg med at noen har fått en særfordel, selv om det innebærer at de selv setter seg i "bås" (uten at dette er ment negativ på noen som helst måte).
Avsluttningsvis må jeg si at når jeg kjenner på meg selv :D ville jeg nok ikke valgt å melde meg på noe kjønnet avgjører om jeg kan være medlem i (på). Jeg er pr dags dato medlem i YCC Norway og der er det ikke forskjell på dame eller menn ett sted alle er likeværdige.
Håper alle har en fortreffelig kveld :)
Hmm dette tok lang tid håper ikke tråden er stengt
mvh
Custom
I stallen
xv 1100 a 95 ombygd
xv 1900 midnight star 2008
Lord Erik
Posts: 2312
Joined: 09 Mar 2009 08:46

Re: Provosert av "Damenes Forum"

Post by Lord Erik »

Rølpe og villblogging? Forstod ikke helt betydningen her. Dette var noe som skjedde før min tid, så har ikke helt fått med meg hva som skjedde.
User avatar
Ulvinnen
Posts: 4874
Joined: 01 May 2007 21:16
MC: Harley Davidson Sportster 883 Custom 2009 modell

2008: 10000 km
2009: 7000 km
2010: 6000 km
2011: 3900 km
Location: Akershus

Re: Provosert av "Damenes Forum"

Post by Ulvinnen »

custom wrote: Avsluttningsvis må jeg si at når jeg kjenner på meg selv :D ville jeg nok ikke valgt å melde meg på noe kjønnet avgjører om jeg kan være medlem i (på). Jeg er pr dags dato medlem i YCC Norway og der er det ikke forskjell på dame eller menn ett sted alle er likeværdige.
Har du aldri vært med på noe som kun er for gutter? Har du bare spilt fotball på blandete lag? Aldri noensinne vært på guttetur? Aldri opplevd at praten i guttegarderoben er anderledes enn når jentene er til stede? Vel, i såfall skjønner jeg at du ikke ser verdien av å noen ganger ha muligheten til å dele erfaring med noen av samme kjønn.
Onsløv
Posts: 1100
Joined: 21 Aug 2006 13:19
MC: None
Location: Bærgen

Re: Provosert av "Damenes Forum"

Post by Onsløv »

Det er mange andre viktigere ting å kunne være provosert av her i verden, enn et debattforum på dette forumet.
Bruk heller energi på de tingene.
Mvh
Kristian
----------
Nå: '10 BMW F800ST
Før:
'01 Ka? Hva sa de? GPZ
'01 Yamaha XJ900 Diversion
'00 Honda NT 650 Deauville
Banditmannen
Posts: 13
Joined: 28 Jul 2010 15:21
MC: Suzuki GSF 600 S Bandit

Re: Provosert av "Damenes Forum"

Post by Banditmannen »

Ulvinnen wrote:Har du aldri vært med på noe som kun er for gutter? Har du bare spilt fotball på blandete lag? Aldri noensinne vært på guttetur? Aldri opplevd at praten i guttegarderoben er anderledes enn når jentene er til stede? Vel, i såfall skjønner jeg at du ikke ser verdien av å noen ganger ha muligheten til å dele erfaring med noen av samme kjønn.
Forumet er da ikke bare for gutter, slik en guttetur, eller guttegarderobe helst bør være.
Men, la oss ta det med blanda lag. Du er klar til kamp, alle spillerne er på banen, så sier treneren: Hvis dere jenter vil spille for dere selv, kan dere godt gå bort i ballbingen... :shock:
Deauville00 wrote:Det er mange andre viktigere ting å kunne være provosert av her i verden, enn et debattforum på dette forumet.
Bruk heller energi på de tingene.
Selvfølgelig er det svært mange ting som er vesentlig viktigere en denne saken, og jeg innrømmer glatt at jeg angrer litt på at jeg for en sjelden gangs skyld, lot meg rive litt med av min ellers så begrensede impulsivitet. Men når det er sagt, og gjort er gjort, har jeg valgt å stå for det jeg har sagt, og argumentere for mitt syn! :)
custom wrote:Jeg stiller meg ikke kritisk, men om jeg forstår trådstarter korrekt setter han spørsmålstegn til Damenes forum, jeg må innrømme jeg har gjort det selv.
Løsningen slik jeg så den er.
Dette er en gentlemens gest til damene, dette sa også Ulvinnen tidligere som "en gest til damene". Alle setter pris på å bli oppvartet "gitt særfordeler" men det man ofte ikke tenker på i sånne tilfeller er at man egentlig setter seg selv i bås.
Tenker tilbake på tidligere medlemer her i forumet som egentlig ønsket og rølpe "villblogging",(om det var det som var problemet) ikke akseptert og en del av dem valge å gå til annet forum.
Selv syntes jeg det var fornøyelig å lese den slags, alternativet kunne vært for mc-forumet ett "rølpernes forum" på den måten kunne man sagt at forumets regler om "personvern what ever" (det er sikkert en eller annen regel om det) ikke er gjeldene, på den måten hadde jeg som leser kunne registret meg for å lese, samt de som ønsket kunne skrevet om hva de ønsket å skrive om på en slik lukket side. Mc-Forumet har valgt å ha ett damenes forum som er lukket og som nevnt tidligere, her foretas det nok ikke kjønnstest for registrering.
Man kan desverre ikke gjøre alle til laks og da må man innfinne seg med at noen har fått en særfordel, selv om det innebærer at de selv setter seg i "bås" (uten at dette er ment negativ på noen som helst måte).
Avsluttningsvis må jeg si at når jeg kjenner på meg selv :D ville jeg nok ikke valgt å melde meg på noe kjønnet avgjører om jeg kan være medlem i (på). Jeg er pr dags dato medlem i YCC Norway og der er det ikke forskjell på dame eller menn ett sted alle er likeværdige.
Håper alle har en fortreffelig kveld :)
Hmm dette tok lang tid håper ikke tråden er stengt
:smt045
User avatar
Ulvinnen
Posts: 4874
Joined: 01 May 2007 21:16
MC: Harley Davidson Sportster 883 Custom 2009 modell

2008: 10000 km
2009: 7000 km
2010: 6000 km
2011: 3900 km
Location: Akershus

Re: Provosert av "Damenes Forum"

Post by Ulvinnen »

Banditmannen wrote: Forumet er da ikke bare for gutter, slik en guttetur, eller guttegarderobe helst bør være.
Nei, det er Damenes Forum som bare er for kvinner. Jeg har aldri påstått at resten av forumet kun er for menn.
Banditmannen wrote: Men, la oss ta det med blanda lag. Du er klar til kamp, alle spillerne er på banen, så sier treneren: Hvis dere jenter vil spille for dere selv, kan dere godt gå bort i ballbingen... :shock:
Dette eksempelet, som det forrige, var svar til custom (ikke til deg), som aldri har opplevd å være med på noe som kun var forbeholdt menn. Derfor spurte jeg ham om han bare har spilt på en blandet fotballag.
Banditmannen
Posts: 13
Joined: 28 Jul 2010 15:21
MC: Suzuki GSF 600 S Bandit

Re: Provosert av "Damenes Forum"

Post by Banditmannen »

Ulvinnen wrote:Dette eksempelet, som det forrige, var svar til custom (ikke til deg), som aldri har opplevd å være med på noe som kun var forbeholdt menn. Derfor spurte jeg ham om han bare har spilt på en blandet fotballag.
Greit nok, men da spør jeg deg, hvordan ville du tatt hvis du var med på et blanda lag, og treneren sa til jenten at dere kunne velge å være med de andre, eller gå bort i ballbingen å være for dere selv... :-k
User avatar
Ulvinnen
Posts: 4874
Joined: 01 May 2007 21:16
MC: Harley Davidson Sportster 883 Custom 2009 modell

2008: 10000 km
2009: 7000 km
2010: 6000 km
2011: 3900 km
Location: Akershus

Re: Provosert av "Damenes Forum"

Post by Ulvinnen »

Banditmannen wrote:
Greit nok, men da spør jeg deg, hvordan ville du tatt hvis du var med på et blanda lag, og treneren sa til jenten at dere kunne velge å være med de andre, eller gå bort i ballbingen å være for dere selv... :-k

Det er ikke sammenlignbart. Vi er ikke på Damenes Forum i stedet for å være på resten av forumet, vi er begge steder. Og nå føler jeg at denne debatten blir så useriøs, at jeg trekker meg fra tråden.
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Re: Provosert av "Damenes Forum"

Post by supermons »

Image
User avatar
Epic
Posts: 28
Joined: 09 Jul 2010 04:06
MC: Godt spørsmål
Location: Bergen

Re: Provosert av "Damenes Forum"

Post by Epic »

Ikke ferdig enda?? :-k
User avatar
Jarle
Posts: 2836
Joined: 02 Jul 2006 13:57
MC: Antall km i 2012: 997
Contact:

Re: Provosert av "Damenes Forum"

Post by Jarle »

Tydeligvis ikke...
Synes denne tråden kunne vært stengt...
Alle som ville si noe har sagt sitt...
Honda CB1000R 2015
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002
Locked