Provosert av "Damenes Forum"

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Banditmannen
Posts: 13
Joined: 28 Jul 2010 15:21
MC: Suzuki GSF 600 S Bandit

Provosert av "Damenes Forum"

Post by Banditmannen »

Er dette en spøk? :shock:
Er dette en missforstått form for likestilling/kvotering?
Siden bare damer har adgang der, da har vel ikke damene adgang på resten av forumet da eller????
Er tydeligvis noe her jeg ikke skjønner... :-k
Last edited by Banditmannen on 29 Jul 2010 15:43, edited 2 times in total.
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Spørsmål ang. "Damenes Forum"

Post by tshansen »

Vi gir damene våres her på forumet en egen liten lekeplass, som de kan bruke til å stille spm seg imellom, som de kanskje ikke tørr eller er redd for å spørre om i andre deler av forumet.

Jeg ser ingen grunn til at det skal være likestilling verken den ene eller andre veien ;-)

Mvh
-Shaft-
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Banditmannen
Posts: 13
Joined: 28 Jul 2010 15:21
MC: Suzuki GSF 600 S Bandit

Re: Spørsmål ang. "Damenes Forum"

Post by Banditmannen »

Det blir jo bare for dumt! :roll:
Da regner jeg med at dere og har et lite "hemmelig" forum for små redde menn, som også kan ha "dumme" spørsmål...? :?
Guinss
Posts: 163
Joined: 12 Dec 2008 23:34
MC: 2008 Kawasaki 250R - Sort

Re: Spørsmål ang. "Damenes Forum"

Post by Guinss »

De kan vel ha et eget forum, ser ikke problemet. :-s
Banditmannen
Posts: 13
Joined: 28 Jul 2010 15:21
MC: Suzuki GSF 600 S Bandit

Re: Spørsmål ang. "Damenes Forum"

Post by Banditmannen »

Og hva med samer, innvandrere, homofile, døve, og andre "svake", de bør vel også få sin egen avdeling??? :-k
Guinss
Posts: 163
Joined: 12 Dec 2008 23:34
MC: 2008 Kawasaki 250R - Sort

Re: Spørsmål ang. "Damenes Forum"

Post by Guinss »

Og så kan vi ha ett for kranglefanter som ser problemer overalt.
User avatar
Stipa
Posts: 647
Joined: 28 Jul 2006 17:46
Contact:

Re: Spørsmål ang. "Damenes Forum"

Post by Stipa »

Guinss wrote:Og så kan vi ha ett for kranglefanter som ser problemer overalt.
:lol: :lol: :lol:
Yamaha YZF R1 2003 (x)
Yamaha YZF R1 1999 (x)
Image
Banditmannen
Posts: 13
Joined: 28 Jul 2010 15:21
MC: Suzuki GSF 600 S Bandit

Re: Spørsmål ang. "Damenes Forum"

Post by Banditmannen »

Guinss wrote:De kan vel ha et eget forum, ser ikke problemet. :-s
Men det er jo ikke et eget forum, det er en egen lukket avdeling, hvor de stakkars svake og uvitende jentene kan stille sinne dumme spørsmål, uten at store slemme menn ler av dem!
Hva sier det om kvinnesynet her på forumet? Burde det ikke heller vært en avdeling for nybegynnere av begge kjønn, hvor man etter en viss tid, eller etter antall innlegg, gikk over på resten av forumet?
Guinss wrote:Og så kan vi ha ett for kranglefanter som ser problemer overalt.
Kjempegod idé! =D> Regner med å se deg der, siden du åpenbart har et stort problem med at andre har meninger du ikke deler... ;-)

Alternativt kunne det være en avdeling for "Vi som driter ut andres meninger"
Lord Erik
Posts: 2312
Joined: 09 Mar 2009 08:46

Re: Spørsmål ang. "Damenes Forum"

Post by Lord Erik »

Jeg har mange spørsmål som jeg ikke enda har turt å ta opp blant resten av medlemmene... :-(
User avatar
Epic
Posts: 28
Joined: 09 Jul 2010 04:06
MC: Godt spørsmål
Location: Bergen

Re: Spørsmål ang. "Damenes Forum"

Post by Epic »

Ganske lett å få øye på folk som registrerer seg ene og alene for å dumme seg...
Banditmannen
Posts: 13
Joined: 28 Jul 2010 15:21
MC: Suzuki GSF 600 S Bandit

Re: Spørsmål ang. "Damenes Forum"

Post by Banditmannen »

Epic wrote:Ganske lett å få øye på folk som registrerer seg ene og alene for å dumme seg...
Du kan mene akkurat hva du vil om meg og mine hensikter, men der tar du faktisk feil, jeg registrerte meg fordi jeg er er opptatt av MC!
Ved en ren tilfeldighet oppdaget jeg "Damenes Forum", lot meg provosere, og uttrykte min mening om den saken!
På samme måte som du og andre lot dere provosere av mine mening, og valgte å uttrykke det... :roll:
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Spørsmål ang. "Damenes Forum"

Post by tshansen »

Da har folk fått luftet sin frustrasjon over at vi faktisk har en plass der jentene kan prate seg imellom uten at vi på død og liv er nødt å se det.

Men dette tilbudet vil vi fortsette å ha...

Mvh
-Shaft-
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
Ulvinnen
Posts: 4874
Joined: 01 May 2007 21:16
MC: Harley Davidson Sportster 883 Custom 2009 modell

2008: 10000 km
2009: 7000 km
2010: 6000 km
2011: 3900 km
Location: Akershus

Re: Provosert av "Damenes Forum"

Post by Ulvinnen »

Banditmannen wrote:Er dette en spøk? :shock:
Er dette en form for missforstått form for likestilling/kvotering?
Siden bare damer har adgang der, da har vel ikke damene adgang på resten av forumet da eller????
Er tydeligvis noe her jeg ikke skjønner... :-k

Jeg humret litt da jeg leste denne tråden. Helt utrolig hva man kan la seg provosere over. Det er nå engang slik at en del tilbud bare er for enkelte grupper. For eksempel er det mange bikerklubber som utelukkende er for menn.

Hvis det hjelper mot dine sårede mannlige følelser, så kan jeg informere deg om at jeg er medlem av et diskusjons/skravle-forum som er omtrent like kvinnedominert som dette forumet er mansdominert. Der er det et eget underforum for menn. Jeg kan ikke huske at jeg noensinne har sett at noen av kvinnene har reagert på det. Og de manlige medlemmene skriver at de synes det er godt å ha det underforumet, når de føler at de drukner for mye i jenteprat.
Banditmannen
Posts: 13
Joined: 28 Jul 2010 15:21
MC: Suzuki GSF 600 S Bandit

Re: Provosert av "Damenes Forum"

Post by Banditmannen »

Er ikke helt ferdig med denne enda.
Har forandret tittelen til Provosert av "Damenes Forum", da det jo faktisk er det jeg er, og også for kanskje å få flere reaksjoner.

Hadde vært greit å f.eks. høre hva jenter syns om å bli satt i bås? Er de virkelig så stakkarslig at de trenger en egen beskytta plass?
Og en annen ting, det kan sikkert virke som jeg ikke er redd for å stille dumme spørsmål, eller tråkke i salaten, kall det hva dere vil, men hvor skal jeg gå med mine dumme spørsmål?

Regner meg selv som middels oppegående, ganske snill og grei, og egentlig ganske konflikt sky, men lot meg altså provosere såpass mye av dette, at jeg valgte å ta det opp! Men hvis jeg ikke får noen flere saklige reaksjoner(har til nå blitt kalt kranglefant og dum), så lover jeg å gi meg ganske raskt... :|
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Re: Provosert av "Damenes Forum"

Post by supermons »

Noen som er nyskjerrige? :P

Damenes forum ble lagd før jeg ble medlem, men jeg ser poenget i at de har sin egen lille tumleplass. Et sted må de jo diskutere alle kjekkasene på forumet uten at vi ser hva de skriver ;)


Også for å være saklig, jeg synes det er greit å være del av et forum der det er lov å være forskjellig. Damene på forumet her er alt annet enn stakkarslige, og at de har sin egen plass er ikke nedverdigende, men et tegn på at vi liker dem så godt her at de blir særbehandlet i positiv favør. For er det noe MC-forum ikke har, så er det overvekt av damer, og da må vi ta godt vare på de vi har :)
Locked