Plass der folk kan klage på alt, til og med navn på tråder.

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Okda
Posts: 527
Joined: 07 Nov 2015 17:58
MC: FJR 1300

Re: Plass der folk kan klage på alt, til og med navn på tråder.

Post by Okda »

Trondgv wrote:
ole m. wrote:Å ikke hilse tilbake kan sidestilles med å ikke svare når noen sier "hei" til deg. Synes det er litt spesielt å ikke gjengjelde en hilsen, om man ikke er opptatt av/med noe annet der og da.
Enig der, jeg hilser jo tilbake så lenge jeg ikke akkurat skal gire, svinger eller noe. Er ofte først å hilse også, bare så det er sagt. :lol: Det jeg "klagde" på er de som irriterer seg over de som ikke hilser tilbake. Ser støtt og stadig nye innlegg om dette på Facebook hvor en eller annen ikke har hilset tilbake, ofte så er det "Harley-folk" som ikke har hilsa, en som ikke hilsa til en moped eller en 1200GS som ikke hilsa tilbake til en Honda. Folk kan jo rett og slett være opptatt med å gire, de ser kanskje en litt annen vei i det en motorsyklist kommer i mot? Jeg skjønner bare ikke at det er noe å henge seg opp i. :-s

Ikke jeg heller :thumleft men veldig enig i at det er trivelig når folk hilser når vi møtes....
OkDa
Fjr 1300
User avatar
Trondgv
Posts: 2977
Joined: 07 Oct 2015 13:15
MC: 1994 Ducati 900SS
Location: Karmøy

Re: Plass der folk kan klage på alt, til og med navn på tråder.

Post by Trondgv »

Okda wrote:
Trondgv wrote:
ole m. wrote:Å ikke hilse tilbake kan sidestilles med å ikke svare når noen sier "hei" til deg. Synes det er litt spesielt å ikke gjengjelde en hilsen, om man ikke er opptatt av/med noe annet der og da.
Enig der, jeg hilser jo tilbake så lenge jeg ikke akkurat skal gire, svinger eller noe. Er ofte først å hilse også, bare så det er sagt. :lol: Det jeg "klagde" på er de som irriterer seg over de som ikke hilser tilbake. Ser støtt og stadig nye innlegg om dette på Facebook hvor en eller annen ikke har hilset tilbake, ofte så er det "Harley-folk" som ikke har hilsa, en som ikke hilsa til en moped eller en 1200GS som ikke hilsa tilbake til en Honda. Folk kan jo rett og slett være opptatt med å gire, de ser kanskje en litt annen vei i det en motorsyklist kommer i mot? Jeg skjønner bare ikke at det er noe å henge seg opp i. :-s

Ikke jeg heller :thumleft men veldig enig i at det er trivelig når folk hilser når vi møtes....
Men da er vi jo enige da. \:D/
User avatar
jhn
Posts: 2063
Joined: 10 Nov 2008 01:25
MC: Suzuki V-Strom
HD sportster 883

Re: Plass der folk kan klage på alt, til og med navn på tråder.

Post by jhn »

Trondgv wrote:
ole m. wrote:Å ikke hilse tilbake kan sidestilles med å ikke svare når noen sier "hei" til deg. Synes det er litt spesielt å ikke gjengjelde en hilsen, om man ikke er opptatt av/med noe annet der og da.
Enig der, jeg hilser jo tilbake så lenge jeg ikke akkurat skal gire, svinger eller noe. Er ofte først å hilse også, bare så det er sagt. :lol: Det jeg "klagde" på er de som irriterer seg over de som ikke hilser tilbake. Ser støtt og stadig nye innlegg om dette på Facebook hvor en eller annen ikke har hilset tilbake, ofte så er det "Harley-folk" som ikke har hilsa, en som ikke hilsa til en moped eller en 1200GS som ikke hilsa tilbake til en Honda. Folk kan jo rett og slett være opptatt med å gire, de ser kanskje en litt annen vei i det en motorsyklist kommer i mot? Jeg skjønner bare ikke at det er noe å henge seg opp i. :-s
Jeg skjønner bare ikke at det er noe å henge seg opp i at noen henger seg opp i manglende hilsing ... og sånn kan vi fortsette i det uendelige [-(
User avatar
Trondgv
Posts: 2977
Joined: 07 Oct 2015 13:15
MC: 1994 Ducati 900SS
Location: Karmøy

Re: Plass der folk kan klage på alt, til og med navn på tråder.

Post by Trondgv »

jhn wrote:
Trondgv wrote:
ole m. wrote:Å ikke hilse tilbake kan sidestilles med å ikke svare når noen sier "hei" til deg. Synes det er litt spesielt å ikke gjengjelde en hilsen, om man ikke er opptatt av/med noe annet der og da.
Enig der, jeg hilser jo tilbake så lenge jeg ikke akkurat skal gire, svinger eller noe. Er ofte først å hilse også, bare så det er sagt. :lol: Det jeg "klagde" på er de som irriterer seg over de som ikke hilser tilbake. Ser støtt og stadig nye innlegg om dette på Facebook hvor en eller annen ikke har hilset tilbake, ofte så er det "Harley-folk" som ikke har hilsa, en som ikke hilsa til en moped eller en 1200GS som ikke hilsa tilbake til en Honda. Folk kan jo rett og slett være opptatt med å gire, de ser kanskje en litt annen vei i det en motorsyklist kommer i mot? Jeg skjønner bare ikke at det er noe å henge seg opp i. :-s
Jeg skjønner bare ikke at det er noe å henge seg opp i at noen henger seg opp i manglende hilsing ... og sånn kan vi fortsette i det uendelige [-(
God påske :thumleft
User avatar
Palma
Posts: 4742
Joined: 09 Oct 2015 19:20
MC: BMW R1150GS 2000mod. "Betty"
BMW F650GS 2001 Mod. "Litjkar'n" solgt 2018
BMW F650GS 2003 mod. "650'n" solgt 2018
BMW F800GS 2013 mod. "800'n"
Honda Crf250L 2020 mod.
Location: Tjura
Contact:

Re: Plass der folk kan klage på alt, til og med navn på tråder.

Post by Palma »

Hei alle sammen hei hei hei...
Det var en som spurte meg engang: Vet du hvorfor ikke harley-folk hilser?..
Næææi...
Jo har du prøvd å kjøre trillebår med ei hånd....

Da har jeg kanskje erta på meg alle harleyfolk her.. Jeg bare kødda, men det var artig story.

God påske folkens :smt117
ArcticTiger
Posts: 2520
Joined: 06 Oct 2015 21:02
MC: -22 Ducati Multistrada V4 Pikes Peak
-98 Triumph Tiger 900
-06 Ducati Multistrada 1000 S DS
Location: Ænnebu, Vestfold

Re: Plass der folk kan klage på alt, til og med navn på tråder.

Post by ArcticTiger »

Palma wrote:Hei alle sammen hei hei hei...
Det var en som spurte meg engang: Vet du hvorfor ikke harley-folk hilser?..
Næææi...
Jo har du prøvd å kjøre trillebår med ei hånd....

Da har jeg kanskje erta på meg alle harleyfolk her.. Jeg bare kødda, men det var artig story.

God påske folkens :smt117
Harly-folka hilser når du møter dem alene, kommer de i flokk så har de et annet image som de må hevde :D
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Plass der folk kan klage på alt, til og med navn på tråder.

Post by tshansen »

Jeg hilser på alle som ferdes på veien med hjelm (motorisert) [emoji1303] om det er atv, moped, trike eller sykkel av "feil" fabrikat! Men jeg bryr meg ikke om folk ikke hilser tilbake, noen ganger er de opptatt med noe, eller sitter i en annen verden eller ja! Folk må få lov å avstå fra å hilse uten at det må bety noe!

Kjør pent jenter [emoji23][emoji23]
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
jhn
Posts: 2063
Joined: 10 Nov 2008 01:25
MC: Suzuki V-Strom
HD sportster 883

Re: Plass der folk kan klage på alt, til og med navn på tråder.

Post by jhn »

Jeg har ingen regler for hvem jeg hilser/ikke hilser på ... en gang hilset jeg på en Avensis ... og en annen gang hilset jeg nesten på en GS :shock:
User avatar
Leffy
Posts: 606
Joined: 22 Jan 2016 15:03
MC: Kawasaki Z1000
Location: Rena

Re: Plass der folk kan klage på alt, til og med navn på tråder.

Post by Leffy »

Hvorfor skal det ha seg sånn, gjerne i nyere filmer og med nyere motorsykler med V motor, har type R4 lyd støtt? Det irriterer meg! Det nytter vel ikke og bli irritert på sånt, er vel mer pirk fra oss som kan litt MC, men fasken da..
#IfYouDontRideYouDontKnow

Get your hands off my Jordans!

Mine Bilder
Instagram: oruneberg
User avatar
Toven
Posts: 2723
Joined: 20 Aug 2008 17:50
MC: 2021 MT-09 SP
Location: Stathelle

Re: Plass der folk kan klage på alt, til og med navn på tråder.

Post by Toven »

Leffy wrote:Hvorfor skal det ha seg sånn, gjerne i nyere filmer og med nyere motorsykler med V motor, har type R4 lyd støtt? Det irriterer meg! Det nytter vel ikke og bli irritert på sånt, er vel mer pirk fra oss som kan litt MC, men fasken da..
Haha, lagt merke til dette i noen nyere filmer selv.. Sist lurer på om det var noen ducati'er med rekkefirrer ljud :shock:
User avatar
ojda
Bamsefar
Posts: 9140
Joined: 09 Apr 2008 20:45
MC: "Helene-GS" BMW R1200GS-Rallye. 2018.
+ en Rally til: 2022 - Honda CRF300 Rally "Doffen"👍😇
2023 - Aprilia Tuareg660 "Amanda" 🫣
Location: Kristiania

Re: Plass der folk kan klage på alt, til og med navn på tråder.

Post by ojda »

LordShaft wrote:Jeg hilser på alle som ferdes på veien med hjelm (motorisert) [emoji1303] om det er atv, moped, trike eller sykkel av "feil" fabrikat! Men jeg bryr meg ikke om folk ikke hilser tilbake, noen ganger er de opptatt med noe, eller sitter i en annen verden eller ja! Folk må få lov å avstå fra å hilse uten at det må bety noe!

Kjør pent jenter [emoji23][emoji23]

Yepp ;-)


Image
2020: 17000km. 19: 16.6k. 18: 22k. 17: 19k. 16: 28k. 15: 22k. 14: 24k. 13: 25k. 12: 19k. 11: 9k.
User avatar
Tommas
Posts: 5892
Joined: 05 Oct 2015 13:39
MC: 2007 V-Strom 1000

Re: Plass der folk kan klage på alt, til og med navn på tråder.

Post by Tommas »

@ojda =D>
User avatar
biker7
Posts: 1325
Joined: 27 Mar 2011 23:30
MC: BMW R1250GS HP -20mod.
+ Honda NX650 Dominator -89mod

Re: Plass der folk kan klage på alt, til og med navn på tråder.

Post by biker7 »

Hadde da liksom et lite håp om en ørliten mc-tur eller to i løpet av hele påsken, men dette ser jaggu mørkt ut ! :evil:
Bare drittvær og snø hittil.. Men var da ihvertfall opphold, 4-5 grader og tørre veier når jeg sto opp i dag, og lurte faktisk på om jeg skulle våge meg ut på noen få mil. MEN plutselig kommer det nå "hvit dritt" fra himmelen igjen ! Erre mulig lissom ?? :evil:
User avatar
Palma
Posts: 4742
Joined: 09 Oct 2015 19:20
MC: BMW R1150GS 2000mod. "Betty"
BMW F650GS 2001 Mod. "Litjkar'n" solgt 2018
BMW F650GS 2003 mod. "650'n" solgt 2018
BMW F800GS 2013 mod. "800'n"
Honda Crf250L 2020 mod.
Location: Tjura
Contact:

Re: Plass der folk kan klage på alt, til og med navn på tråder.

Post by Palma »

biker7 wrote:Hadde da liksom et lite håp om en ørliten mc-tur eller to i løpet av hele påsken, men dette ser jaggu mørkt ut ! :evil:
Bare drittvær og snø hittil.. Men var da ihvertfall opphold, 4-5 grader og tørre veier når jeg sto opp i dag, og lurte faktisk på om jeg skulle våge meg ut på noen få mil. MEN plutselig kommer det nå "hvit dritt" fra himmelen igjen ! Erre mulig lissom ?? :evil:
Merkelig, det er veldig fint her... :lol :lol
User avatar
Kant1
Onkel
Posts: 3197
Joined: 06 Oct 2015 06:10
MC: BMW R1250GSA 2019

Yamaha XTZ 660 Ténéré 1997 (Gamlegutten)

Re: Plass der folk kan klage på alt, til og med navn på tråder.

Post by Kant1 »

Kan noen på den "grønne" gren eller på admin sida, ta i et tak og ordne opp i den helllvetttes driten som gjør at man logges ut når man skriver et innlegg.
Nå har jeg jobba i hele føkkings dag med en egen "Dakar Liten og Ørkenreven" tråd, dels for å følge oppfordringen fra Ole M, om å ikke gjemme alt i bloggene.
Men.. etter noen timer med jobbing på tekst og redigering av bilder (og dette innlegget kunne vært en Nobelpris i litteratur verdig) trykker man "forhåndsvis" og POFFF:

LOGG INN!!!!!! teksten er for i faen borte vekk

BORTE!!

Kan bli så eitrande forbanna, det er nnnte gang det der skjer meg.
Nå gidder jeg faen ikke mer :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Nothing last forever---- Nichts is für die Ewigkeit
Norges kanskje beste MC blogg:
http://www.kant1.no
Post Reply