Plass der folk kan klage på alt, til og med navn på tråder.

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Bjerknez

Re: Plass der folk kan klage på alt, til og med navn på tråder.

Post by Bjerknez »

Jeg må klage litt på avataren til Ojda. Mener du har tidligere nevnt at dette skal forestille en måne med siluetten av ansiktet ditt. Jeg personlig synes det ligner mest på et snapshot av deg mens du burner med traktoren din..
User avatar
ojda
Bamsefar
Posts: 9147
Joined: 09 Apr 2008 20:45
MC: "Helene-GS" BMW R1200GS-Rallye. 2018.
+ en Rally til: 2022 - Honda CRF300 Rally "Doffen"👍😇
2023 - Aprilia Tuareg660 "Amanda" 🫣
Location: Kristiania

Re: Plass der folk kan klage på alt, til og med navn på tråder.

Post by ojda »

Ingen måne detta her [-(
Alle kan vel se at det var fra den gangen han BusaTrond gjorde forsøk på å slutte røyke :shock:
Det var så klar luft at man nesten kunne se kvaranir fra hi sia tå hytta :thumleft

Å du din tosk, har bidratt til at avataren ble som den ble :lol:
2020: 17000km. 19: 16.6k. 18: 22k. 17: 19k. 16: 28k. 15: 22k. 14: 24k. 13: 25k. 12: 19k. 11: 9k.
Bjerknez

Re: Plass der folk kan klage på alt, til og med navn på tråder.

Post by Bjerknez »

ojda wrote:Ingen måne detta her [-(
Alle kan vel se at det var fra den gangen han BusaTrond gjorde forsøk på å slutte røyke :shock:
Det var så klar luft at man nesten kunne se kvaranir fra hi sia tå hytta :thumleft

Å du din tosk, har bidratt til at avataren ble som den ble :lol:
Haha... jeg er usikker på hvor mye jeg bidro der annet enn at jeg nevnte ".png" i en PM. Resten må du nok stå til ansvar for selv :lol:
User avatar
ole m.
Posts: 1224
Joined: 09 Nov 2006 18:07
MC: KTM 1290 Super Adventure R - 2021
KTM 400 EXC - 2011
KTM 450 SX-F - 2010
KTM 690 Rally - 2008
KTM 950 Adventure S - 2004
Moto Guzzi Quota 1000 - 1992
Yamaha YZ 490 (T) - 1987
Yamaha SRX-6 - 1986
Yamaha IT 490 (K) - 1983
Kawasaki KX 250 - 1983
Moto Guzzi V 1000 SP - 1983
Honda XR 500 R - 1982
Suzuki RM 250 X - 1982
Yamaha XT 500 - 1978
Moto Guzzi 850-T - 1974
Location: Oslo

Re: Plass der folk kan klage på alt, til og med navn på tråder.

Post by ole m. »

LordShaft wrote:Kjenner jeg bygger meg opp et jævlig raseri mot de satans ubrukelige køddene som driver å legger "gratis" avis i postkassen min.
Det har seg slik, at hver onsdag, har Bergens Tidene fri distrubisjonsdag... Det betyr at de slenger fra seg avisen i alle postkasser.

Jeg tenkte jeg skulle ta dette opp med de å spørre hvorfor de gjorde dette? Natruligvis for å fiske etter nye abbonenter som skulle bli trigget av å lese avisen. Jeg spurte om selvfølgelig om "hva med oss som blir forbanna og irritert" ? Nei, da måtte jeg gå innom et lokalt postkontor å få meg et klistremerke som ga beskjed at jeg ikke ønsket gratis aviser.

Uansett hva jeg sa, ligger byrden på meg. Dette er en forbanna uting!!! Er det noen som har noen gode ideer om hvordan jeg kan gjøre det morro for BT tilbake? Er det mulig å alle avisene tilbake via postgang på deres betaling?
Eventuelt kan jeg jo stå vakt med postkassen neste onsdag å forklare til "postbudet" hva jeg mener om slike gratisaviser! :redface
Dæven, du har litt å stri med ja, Skaftern. Virkelig glad det ikke er jeg som har så fæle problemer.
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Plass der folk kan klage på alt, til og med navn på tråder.

Post by tshansen »

ole m. wrote: Dæven, du har litt å stri med ja, Skaftern. Virkelig glad det ikke er jeg som har så fæle problemer.
Nei, du har vel mer enn nok å stri med :lol: :lol:
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
BMWilly
Posts: 457
Joined: 11 Apr 2012 12:43
MC: R1200GS Triple Black 2016

Re: Plass der folk kan klage på alt, til og med navn på tråder.

Post by BMWilly »

Palma wrote:Image

Her og.... ikke bare en!!!! Skjønner raseriet Lorden [emoji49] [emoji49]

Sendt herifra!
Fikk faktisk tre av dissa i postkassa. [-X Og klistremerke på kassa også.
Tidligere sykler, Kawa KH100ES, Suzuki GR650, Suzuki GS1100G, Honda CB750 Four-F4, BMW R1200RT
User avatar
mekkern
Posts: 5122
Joined: 22 Jan 2007 11:05
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Location: Tranby-Lier

Re: Plass der folk kan klage på alt, til og med navn på tråder.

Post by mekkern »

En kan jo spørre om dette "miljøgreiene" da de fyller postkassa med diverse søppel selv om en har all verdens klistremerker på kassa.

Som "skafter`n" har jeg også sett på muligheten for å bli kvitt "lokalavisa" Drammens tidenes boligavis hver onsdag.
ikke at akkurat dette er et STORT problem, men jeg ikke ønsker dette-også for at man ikke skal kunne "sjekke at en ikke er hjemme for tiden"(postkasse/innbruddstyver)

Jeg var i kontakt med avisen flere ganger-distrubitøren-underdistrubitøren-og budet-fikk også klistremerke med nei takk til "gratisaviser"..
etter 3 runder og spørsmål om jeg var nødt til å knekke fingà på budet så holdt de opp i 3 uker så var det påàn igjen..

Jeg har nå foreløbig "gitt opp".. :roll:
voodoodoo
Posts: 453
Joined: 30 Oct 2015 21:50
MC: Suzuki Hayabusa 2013

Re: Plass der folk kan klage på alt, til og med navn på tråder.

Post by voodoodoo »

LordShaft wrote:Kjenner jeg bygger meg opp et jævlig raseri mot de satans ubrukelige køddene som driver å legger "gratis" avis i postkassen min.
Det har seg slik, at hver onsdag, har Bergens Tidene fri distrubisjonsdag... Det betyr at de slenger fra seg avisen i alle postkasser.

Jeg tenkte jeg skulle ta dette opp med de å spørre hvorfor de gjorde dette? Natruligvis for å fiske etter nye abbonenter som skulle bli trigget av å lese avisen. Jeg spurte om selvfølgelig om "hva med oss som blir forbanna og irritert" ? Nei, da måtte jeg gå innom et lokalt postkontor å få meg et klistremerke som ga beskjed at jeg ikke ønsket gratis aviser.

Uansett hva jeg sa, ligger byrden på meg. Dette er en forbanna uting!!! Er det noen som har noen gode ideer om hvordan jeg kan gjøre det morro for BT tilbake? Er det mulig å alle avisene tilbake via postgang på deres betaling?
Eventuelt kan jeg jo stå vakt med postkassen neste onsdag å forklare til "postbudet" hva jeg mener om slike gratisaviser! :redface
Hva med å samle opp en måneds papirsøppel og stappe det i postkassa til BT med følgende beskjed. "Siden dere har fyllt opp min postkasse med søppel ser jeg meg nødt til å overføre mitt søppel til deres" [emoji16][emoji16]


Sent from my iPhone using Tapatalk
I dont suffer from insanity, i enjoy every minute of it.
User avatar
jhn
Posts: 2063
Joined: 10 Nov 2008 01:25
MC: Suzuki V-Strom
HD sportster 883

Re: Plass der folk kan klage på alt, til og med navn på tråder.

Post by jhn »

Æ vil klage på hardbarkede norske motorsyklista ... de er jo blitt et gjeng med pusekatte :shock: . Bruker tusenvis av kroner på kjøreutstyr for å bevare romtemperaturen både innenfor dressen og sikkert en meters omkrets rundt sykkelen også . :roll:
Eliminere mesteparten av særpreget med å kjøre mc :-s
Tetteringer rundt halsen, luftinger både foran og bak, varmeelement både i holker, i sete, i buksa, i skjorta og skoa ... også kjører man i temperaturer som stort sett ikke varierer med mer enn 15 - 20°
En stor diskusjon om jakkeermet uttapå eller inni hanskan? Er dokker blidd fette toillat :roll:
Kjøp dokker en sånn en for helvete,, så kan dokker kjøre i bare pysjen uansett temperatur
http://www.vg.no/forbruker/bil-baat-og- ... /10115480/

Æ har forresten et par batterihansker, ment for vinterbruk ... bare piss.
Har ikke kjøpt de sjøl.
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Plass der folk kan klage på alt, til og med navn på tråder.

Post by tshansen »

Det er mye følelser er MC må du vite :lol: :lol:

En slik kunne jeg lett hatt som "til og fra" jobb greie =D>
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
jhn
Posts: 2063
Joined: 10 Nov 2008 01:25
MC: Suzuki V-Strom
HD sportster 883

Re: Plass der folk kan klage på alt, til og med navn på tråder.

Post by jhn »

LordShaft wrote:Det er mye følelser er MC må du vite :lol: :lol:

En slik kunne jeg lett hatt som "til og fra" jobb greie =D>
Etter å ha tenkt meg litt om, trur jeg også det hadde vært ypperlig kjøretøy :thumleft
Bjerknez

Re: Plass der folk kan klage på alt, til og med navn på tråder.

Post by Bjerknez »

Haha, da er dere jaggu meg mer redd regnet enn jeg er, hvis dette er noe man vurderer :lol: :lol:
User avatar
jhn
Posts: 2063
Joined: 10 Nov 2008 01:25
MC: Suzuki V-Strom
HD sportster 883

Re: Plass der folk kan klage på alt, til og med navn på tråder.

Post by jhn »

Bjerknez wrote:Haha, da er dere jaggu meg mer redd regnet enn jeg er, hvis dette er noe man vurderer :lol: :lol:
Neida, det er bare en litt artigere utgave av en UP
Bjerknez

Re: Plass der folk kan klage på alt, til og med navn på tråder.

Post by Bjerknez »

jhn wrote:
Bjerknez wrote:Haha, da er dere jaggu meg mer redd regnet enn jeg er, hvis dette er noe man vurderer :lol: :lol:
Neida, det er bare en litt artigere utgave av en UP
En gåstol er mer spennende enn en UP så den teller ikke.
User avatar
Tommas
Posts: 5892
Joined: 05 Oct 2015 13:39
MC: 2007 V-Strom 1000

Re: Plass der folk kan klage på alt, til og med navn på tråder.

Post by Tommas »

Det du ser her er konsekvensene av en haug med folk som ikke får leke med leketøyene sine på alt for langt tid, og hvor forumsaktivitet er en av få utløp vi får :lol:

Da ender man opp med at noen diskutere hansker, innvandring og klima, mens atter andre kjeder seg så fælt at de kjøper samme sykkel en gang til bare for å få tiden til å gå!

Noen bruker til og med kveldene til å lese gjennom innlegg som irriterer de, for så å bruke enda mer tid på å kommentere de i en egen tråd...

Kom våren, vi trenger hjelp!

:lol:
Post Reply