Hva gjør du akkurat nå?

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
User avatar
mekkern
Posts: 5110
Joined: 22 Jan 2007 11:05
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Location: Tranby-Lier

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by mekkern »

Busa Trond wrote:Som "mekkern" sier. GS er perfekt, ferdig snakka_!


[youtube]httpE[/youtube]
Njaaa... var vel ikke akkurat det jeg sa men...skal alle onaneres til eget sykkelvalg og det kun er samme geni-erklærte pensjonist-traktorer så er det like kjedelig for meg som å høre på altzheimerpasienter...

men for all del-det er en plass for alle... men som "ikkepasient" kan jeg forlate rommet...:lol:
User avatar
intruder
Posts: 4271
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by intruder »

"Radioresepsjonen"....herregud.....har de ikke noe bedre å gjøre enn å prate dritt for å få de 2 andre programlederne flaue...? [-X :-k
voodoodoo
Posts: 453
Joined: 30 Oct 2015 21:50
MC: Suzuki Hayabusa 2013

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by voodoodoo »

tshansen wrote:Tømt lommeboken for siste gang (på en stund) vært innom ikea å kjøpt nytt kjøkken.... Nesten like ille som å gå til tannlegen. IKEA er galskap satt i system [-(
Føler med deg... Skreiv "nekrolog" om Kamprad på facebook ifb med hans bortgang.. den sier egentlig allt om mitt syn på mannen&foretningen..

"Så var han omsider borte, mannen som har hatt tilnærmet ubegrenset tilgang på nyetablertes lommebøker i 2 generasjoner.

Mannen som konstruerte alle småbarnfedres skrekk, butikken med en tydelig inngang og en usikker utgang.

IKEA Kamprad, du vil bli husket som møbeloligarken som drepte møbelsnekkeren ved å la fedre i de tusen hjem forbanne dine flatpakkede byggesett av ymse kvalitet.
Gründeren som bygget et imperium i årene etter at dine kjære nazister tapte kampen for den ariske verden.

Den steinrike Svensken som var så innihelvete gjerrig at han ikke engang klarte å bruke penger på ny bil.
Som en av verdens 10 rikeste organiserte han et av verdens mest vellykkede selskap på en så intrikat måte at han slapp unna med å betale 0,0006% i skatt.. Det er så lite at selv Google, Facebook og flygnieren Michael O'Leary er grønne av misunnelse.

Mannen er borte men livsverket lever videre."
I dont suffer from insanity, i enjoy every minute of it.
User avatar
kvase
Posts: 4016
Joined: 04 Oct 2016 10:43
MC: Dyslektiker
KTM 1290 SAR 21/22 mod
Er dyslektiker min verden kan være nesten slik som i artiklen her
http://www.dagbladet.no/2016/03/09/nyhe ... /43421895/
Contact:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by kvase »

Fabler litt i hode her da det rundt de tiden jeg skal returnere hjem fra Hellas June 9-12, 2020
[youtube-iframe]IwAR1hT4MbZLnFrs9AwdW99dj3-GLYSEeHPJRFFYJyb7bdvpSWGNdKhjH8ghE[/youtube-iframe]
:shock:
Vi ble født for å være Ekte ikke perfekte
https://locatoweb.com
For turplanleging å sporinger GPX etc. https://www.myrouteapp.com/routelab
User avatar
kvase
Posts: 4016
Joined: 04 Oct 2016 10:43
MC: Dyslektiker
KTM 1290 SAR 21/22 mod
Er dyslektiker min verden kan være nesten slik som i artiklen her
http://www.dagbladet.no/2016/03/09/nyhe ... /43421895/
Contact:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by kvase »

[youtube-iframe]IwAR0vSl11ktsIFRbDfRJ_7K5Rjhag1aQ4HeORcpI2GOzBn_wNKhxlvG2_ONg[/youtube-iframe]
Vi ble født for å være Ekte ikke perfekte
https://locatoweb.com
For turplanleging å sporinger GPX etc. https://www.myrouteapp.com/routelab
User avatar
mekkern
Posts: 5110
Joined: 22 Jan 2007 11:05
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Location: Tranby-Lier

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by mekkern »

Akkurat funnet ut at VAFFELJÆRNET er borte...i desperasjon handlet jeg nytt wilfa dobbeltjærn NÅ.... :lol:
ArcticTiger
Posts: 2516
Joined: 06 Oct 2015 21:02
MC: -22 Ducati Multistrada V4 Pikes Peak
-98 Triumph Tiger 900
-06 Ducati Multistrada 1000 S DS
Location: Ænnebu, Vestfold

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by ArcticTiger »

mekkern wrote:Akkurat funnet ut at VAFFELJÆRNET er borte...i desperasjon handlet jeg nytt wilfa dobbeltjærn NÅ.... :lol:
Hmmm, da blir det kanskje et Vaffel-treff hos deg engang i Sessongen-20 :-k \:D/
User avatar
mekkern
Posts: 5110
Joined: 22 Jan 2007 11:05
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Location: Tranby-Lier

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by mekkern »

ArcticTiger wrote:
mekkern wrote:Akkurat funnet ut at VAFFELJÆRNET er borte...i desperasjon handlet jeg nytt wilfa dobbeltjærn NÅ.... :lol:
Hmmm, da blir det kanskje et Vaffel-treff hos deg engang i Sessongen-20 :-k \:D/
skulle vel gå bra det... fant forresten det gamle dobbeltjærnet hos guttungen så nå har jeg mulighet til 4 om gangen... :lol:
ArcticTiger
Posts: 2516
Joined: 06 Oct 2015 21:02
MC: -22 Ducati Multistrada V4 Pikes Peak
-98 Triumph Tiger 900
-06 Ducati Multistrada 1000 S DS
Location: Ænnebu, Vestfold

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by ArcticTiger »

mekkern wrote:
ArcticTiger wrote:
mekkern wrote:Akkurat funnet ut at VAFFELJÆRNET er borte...i desperasjon handlet jeg nytt wilfa dobbeltjærn NÅ.... :lol:
Hmmm, da blir det kanskje et Vaffel-treff hos deg engang i Sessongen-20 :-k \:D/
skulle vel gå bra det... fant forresten det gamle dobbeltjærnet hos guttungen så nå har jeg mulighet til 4 om gangen... :lol:
Da snakker vi om KAPASITET mekkis :D :thumleft
User avatar
mekkern
Posts: 5110
Joined: 22 Jan 2007 11:05
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Location: Tranby-Lier

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by mekkern »

Nåja. Har et enkeltjærn også hvis det kniper. :thumleft

Kaldt utedrikke drikke fixes i «Ignis» -kjøleskapet mor mi kjøpte i 1958....
Hadde 60årslag for det i fjor. Da ble det drita fullt. \:D/
User avatar
ashland
U-Svingen
Posts: 2632
Joined: 11 Oct 2015 20:11
MC: BMW R1250GS Rally -22
KTM 690 Enduro R -20
Location: Halden

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by ashland »

Akkurat blitt installert i leiligheten til jobben i København og hva er vel da mer fortjent enn en stout som visket navnet mitt på Bilka :D :roll:

Image
fun is not a straight line
ArcticTiger
Posts: 2516
Joined: 06 Oct 2015 21:02
MC: -22 Ducati Multistrada V4 Pikes Peak
-98 Triumph Tiger 900
-06 Ducati Multistrada 1000 S DS
Location: Ænnebu, Vestfold

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by ArcticTiger »

Ååhh-fy-faan, reine spillolja jo :shock:
User avatar
intruder
Posts: 4271
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by intruder »

ArcticTiger wrote:Ååhh-fy-faan, reine spillolja jo :shock:

Glupe ingeniører ville fyre med spillolje på Langmoen...full av pussegarn og dritt...anlegget helt tett...
--Så ble det montert rensefilter ved inntaket...som sjåførene fjernet mens de fylte lagertankene... :shock:
Hvordan kan det tette seg nå :?: lurte de...høyt utdannede og dyre i kosten,de kara der :evil:
User avatar
Spiritofwinter
Posts: 1633
Joined: 11 Oct 2015 23:19
MC: 2022 Husqvarna Norden 901
1979 Honda CX500C, Vinterprosjekt
Location: Ørsta

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Spiritofwinter »

Sitter atter en gang på Gardermoen å venter på et forsinket fly, bare 40 min forsinkelse så ikke mye å klage over. Heldigvis har alt annet i dag gått slag i slag med fly og møter. Egentlig litt greit å fly til Gardermoen for å delta på møter når jobben har egen terminal man kan møte på [emoji846]

Sent fra min SM-G965F via Tapatalk
User avatar
intruder
Posts: 4271
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by intruder »

Akkurat nå...sitter jeg og tenker på å gjøre en tyr med Vy...til tigerstaden siste lørdag før glade jul...da pleier sidevognsfolket å møtes på kal jooan for julegrøt.ribbe og pølse og diverse drikke... :thumleft

Har ikke vært der på tre år,men håper på at Arne Paulsen , Uralmann på sin hals,er der i år også..

å kænskje stikk `n Ojda innom ?? :plystre
:smt081
Post Reply