Hva gjør du akkurat nå?

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
User avatar
ashland
U-Svingen
Posts: 2632
Joined: 11 Oct 2015 20:11
MC: BMW R1250GS Rally -22
KTM 690 Enduro R -20
Location: Halden

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by ashland »

YZFr6krs wrote:
ashland wrote:Tar meg en 'Ojda tur' [img]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170518/db0741ac2986493a5d1753e9b772644d.jpg[/img]

Sent from my F8131 using Tapatalk
Usedvanlig vakker tillegging av skipet må jeg si ashland
Sent from my iPhone using Tapatalk
Job well done :thumleft
fun is not a straight line
JK95
Posts: 3558
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by JK95 »

Pause i Oldendalen er ikke feil 8)
Imageupload image online free
User avatar
Trondgv
Posts: 2977
Joined: 07 Oct 2015 13:15
MC: 1994 Ducati 900SS
Location: Karmøy

Re: RE: Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Trondgv »

Der har jeg markert territoriet mitt en tiiiiidlig lørdags morgen når jeg henta BMWen, god tur videre :D

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
User avatar
Tosk
Posts: 860
Joined: 30 Mar 2007 00:24
MC: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Location: Siggerud

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Tosk »

9 dager og 12 timer siden jeg bestemte meg for å slutte med snus, ifølge appen. Har tatt 3 snus siden det. 123 mindre enn jeg ellers hadde tatt. Behovet for å ha noe under leppa er fortsatt tilstede, men jeg har spart over 500kr, så det er fint!
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by tshansen »

Tosk wrote:9 dager og 12 timer siden jeg bestemte meg for å slutte med snus, ifølge appen. Har tatt 3 snus siden det. 123 mindre enn jeg ellers hadde tatt. Behovet for å ha noe under leppa er fortsatt tilstede, men jeg har spart over 500kr, så det er fint!
Hahahaha jeg må bare nødt å berømme dine egne fornektelser! Du får ingen applaus her i huset, du har ikke slutta noe som helst, du har bare gneta inn på antall snus kjøpt og brukt [emoji56]

Slutt med driten en gang for alle! Å drive å lure seg på den måten blir bare tull [emoji6]
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
Tosk
Posts: 860
Joined: 30 Mar 2007 00:24
MC: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Location: Siggerud

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Tosk »

Jeg sa ikke at jeg har slutta heller jeg :P Jeg sa det er så lenge siden jeg bestemte meg for å slutte. Slutta har jeg gjort når jeg ikke har lyst på lenger.

Men det du glemmer her er at ikke alle kan slutte sånn som du gjorde. Det er ikke alle som har viljestyrken til å kutte brått og aldri se seg tilbake. Det funka for deg, og det er fint, men jeg har prøvd det minst 10 ganger tidligere, og da har det gått 5-6 dager på det meste før jeg var tilbake for fullt, eller faktisk snusa enda mer. Å lure meg selv på denne måten er den måten jeg kanskje klarer å slutte på. Nikotinet er ikke problemet, det har jeg ikke noe som helst issue med å droppe. Det er bare vanen, og det er ikke da krise at jeg har hatt noe under leppa 3 ganger på 9 dager, kontra 126 ganger på 9 dager som vanligvis ville vært antallet :P Men for all del, hvis du synes det er så gæernt at jeg har tatt 3 så kan jeg godt dra å kjøpe en hel boks siden jeg ikke har slutta uansett :roll:
User avatar
Palma
Posts: 4731
Joined: 09 Oct 2015 19:20
MC: BMW R1150GS 2000mod. "Betty"
BMW F650GS 2001 Mod. "Litjkar'n" solgt 2018
BMW F650GS 2003 mod. "650'n" solgt 2018
BMW F800GS 2013 mod. "800'n"
Honda Crf250L 2020 mod.
Location: Tjura
Contact:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Palma »

Ikke noe problem å slutte med snus for det har jeg gjort utrolig mange ganger...

Sent fra min SM-A320FL via Tapatalk
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by tshansen »

Tosk wrote:Jeg sa ikke at jeg har slutta heller jeg :P Jeg sa det er så lenge siden jeg bestemte meg for å slutte. Slutta har jeg gjort når jeg ikke har lyst på lenger.

Men det du glemmer her er at ikke alle kan slutte sånn som du gjorde. Det er ikke alle som har viljestyrken til å kutte brått og aldri se seg tilbake. Det funka for deg, og det er fint, men jeg har prøvd det minst 10 ganger tidligere, og da har det gått 5-6 dager på det meste før jeg var tilbake for fullt, eller faktisk snusa enda mer. Å lure meg selv på denne måten er den måten jeg kanskje klarer å slutte på. Nikotinet er ikke problemet, det har jeg ikke noe som helst issue med å droppe. Det er bare vanen, og det er ikke da krise at jeg har hatt noe under leppa 3 ganger på 9 dager, kontra 126 ganger på 9 dager som vanligvis ville vært antallet :P Men for all del, hvis du synes det er så gæernt at jeg har tatt 3 så kan jeg godt dra å kjøpe en hel boks siden jeg ikke har slutta uansett :roll:
Du har ikke bestemt deg for å slutte, hadde du bestemt deg, så hadde du ikke tatt de tre! Det er faktisk "så" enkelt å slutte!
Det er bare å bestemme seg, være sta og ikke gi etter for lyst! Avhengigheten til nikotinet er langt lettere å bryte enn avghengigheten psykisk!

Man må være ærlig med seg selv, å hvertfall alle rundt seg! Det er ikke noe kjekt å slutte i begynnelsen, men det blir bare bedre [emoji6] å kjempe seg gjennom litt motgang er bare sunt! Slikt bygger karakter [emoji1303]

Så kom tilbake når du har vært helt snusfri et år, så skal jeg heller spandere en kasse øl på deg [emoji6]
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
biker7
Posts: 1324
Joined: 27 Mar 2011 23:30
MC: BMW R1250GS HP -20mod.
+ Honda NX650 Dominator -89mod

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by biker7 »

Hjemme igjen etter en test-tur på Dominatorn, med ny clutch og nye dekk forann og bak :thumleft

Image
User avatar
Tosk
Posts: 860
Joined: 30 Mar 2007 00:24
MC: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Location: Siggerud

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Tosk »

LordShaft wrote:
Tosk wrote:Jeg sa ikke at jeg har slutta heller jeg :P Jeg sa det er så lenge siden jeg bestemte meg for å slutte. Slutta har jeg gjort når jeg ikke har lyst på lenger.

Men det du glemmer her er at ikke alle kan slutte sånn som du gjorde. Det er ikke alle som har viljestyrken til å kutte brått og aldri se seg tilbake. Det funka for deg, og det er fint, men jeg har prøvd det minst 10 ganger tidligere, og da har det gått 5-6 dager på det meste før jeg var tilbake for fullt, eller faktisk snusa enda mer. Å lure meg selv på denne måten er den måten jeg kanskje klarer å slutte på. Nikotinet er ikke problemet, det har jeg ikke noe som helst issue med å droppe. Det er bare vanen, og det er ikke da krise at jeg har hatt noe under leppa 3 ganger på 9 dager, kontra 126 ganger på 9 dager som vanligvis ville vært antallet :P Men for all del, hvis du synes det er så gæernt at jeg har tatt 3 så kan jeg godt dra å kjøpe en hel boks siden jeg ikke har slutta uansett :roll:
Du har ikke bestemt deg for å slutte, hadde du bestemt deg, så hadde du ikke tatt de tre! Det er faktisk "så" enkelt å slutte!
Det er bare å bestemme seg, være sta og ikke gi etter for lyst! Avhengigheten til nikotinet er langt lettere å bryte enn avghengigheten psykisk!

Man må være ærlig med seg selv, å hvertfall alle rundt seg! Det er ikke noe kjekt å slutte i begynnelsen, men det blir bare bedre [emoji6] å kjempe seg gjennom litt motgang er bare sunt! Slikt bygger karakter [emoji1303]

Så kom tilbake når du har vært helt snusfri et år, så skal jeg heller spandere en kasse øl på deg [emoji6]

Jeg er usikker på om du bare er vrang eller ignorant :P Det er jo faktisk sånn at folk er forskjellige og trenger forskjellige fremgangsmåter for å nå mål. :P
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by tshansen »

Tosk wrote:
Jeg er usikker på om du bare er vrang eller ignorant :P Det er jo faktisk sånn at folk er forskjellige og trenger forskjellige fremgangsmåter for å nå mål. :P
Er bare litt vrang [emoji6] derfor kommentaren om en kasse pils [emoji851] men se å ta deg sammen nå! Dette fikser du [emoji1303][emoji23]
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
Tosk
Posts: 860
Joined: 30 Mar 2007 00:24
MC: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Location: Siggerud

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Tosk »

LordShaft wrote:
Tosk wrote:
Jeg er usikker på om du bare er vrang eller ignorant :P Det er jo faktisk sånn at folk er forskjellige og trenger forskjellige fremgangsmåter for å nå mål. :P
Er bare litt vrang [emoji6] derfor kommentaren om en kasse pils [emoji851] men se å ta deg sammen nå! Dette fikser du [emoji1303][emoji23]
Jada, jeg fikser det! :P Jeg bare ser på det som bedre å få én snus av noen om jeg føler at behovet for å dra å kjøpe nærmer seg "over grensa", enn å stå imot og sprekke på ordentlig(erfaring)! Men jeg kjenner jo at behovet blir mindre, selv om det fortsatt er der, og tanken om "faen jeg drar og kjøper" stadig dukker opp.
User avatar
Palma
Posts: 4731
Joined: 09 Oct 2015 19:20
MC: BMW R1150GS 2000mod. "Betty"
BMW F650GS 2001 Mod. "Litjkar'n" solgt 2018
BMW F650GS 2003 mod. "650'n" solgt 2018
BMW F800GS 2013 mod. "800'n"
Honda Crf250L 2020 mod.
Location: Tjura
Contact:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Palma »

Tosk wrote:Jeg er usikker på om du bare er vrang eller ignorant :P Det er jo faktisk sånn at folk er forskjellige og trenger forskjellige fremgangsmåter for å nå mål. :P
Du Tosk, han er ikke hverken ignorant eller vrang, han er bare en "drittsekk" :-# som nok har skammelig rett når det gjelder det med snus.. :-#
User avatar
Tosk
Posts: 860
Joined: 30 Mar 2007 00:24
MC: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Location: Siggerud

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Tosk »

Ja, da får jeg vel bare bevise at det går an å slutte selv om det fortsatt er varmt i tyrkia. :lol:
User avatar
Palma
Posts: 4731
Joined: 09 Oct 2015 19:20
MC: BMW R1150GS 2000mod. "Betty"
BMW F650GS 2001 Mod. "Litjkar'n" solgt 2018
BMW F650GS 2003 mod. "650'n" solgt 2018
BMW F800GS 2013 mod. "800'n"
Honda Crf250L 2020 mod.
Location: Tjura
Contact:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Palma »

Tosk wrote:Ja, da får jeg vel bare bevise at jeg skal slutte selv om det fortsatt er varmt i tyrkia. :lol:
Redigerte deg litt jeg \:D/
Post Reply