Den store streetfighter tråden!

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
ArcticTiger
Posts: 2516
Joined: 06 Oct 2015 21:02
MC: -22 Ducati Multistrada V4 Pikes Peak
-98 Triumph Tiger 900
-06 Ducati Multistrada 1000 S DS
Location: Ænnebu, Vestfold

Re: Den store streetfighter tråden!

Post by ArcticTiger »

Enig med deg Kantern. Men du burde iaffal ta vekk den der Beeemer-Traktor-skvett-lappen [-X
User avatar
Snikkeren
Moderator
Posts: 2506
Joined: 31 May 2010 01:03
MC: KTM 690 Enduro R 2022
Contact:

Re: Den store streetfighter tråden!

Post by Snikkeren »

Siden vi kan diskutere kyllingstriper her. Sleng ut et bilde av dekkene dine da. Og da ikke bare bakdekket, men fordekket også. [emoji106]
User avatar
quattrokim
Posts: 823
Joined: 06 Oct 2015 08:38
MC: Nåværende: 2015 Kawasaki Versys 650
Tidligere: 2012 Kawasaki Versys 650
2010 Kawasaki ZX-10R MotoGP
2008 Kawasaki ZX-6R
Location: Frekhaug, Hordaland

Re: Den store streetfighter tråden!

Post by quattrokim »

Som ein over her nevnte, designmessig idag er det få som kommer nær Kawasaki og Ducati. No er eg kanskje ikkje heilt upartisk når det kommer til Kawa men dagens Z1000 er grisefeit. Kommer nok med nokon ord om korleis den er på vegen i morgen kveld ;)
Nytt bakdekk på 10633 km, Metzeler Tourance NEXT

Nytt framdekk på 12673 km, Metzeler Tourance NEXT
User avatar
Tommas
Posts: 5890
Joined: 05 Oct 2015 13:39
MC: 2007 V-Strom 1000

Re: Den store streetfighter tråden!

Post by Tommas »

Hmm, synes fortsatt denne er latterlig tøff ;-)

Image
User avatar
hakhap
Mr Illustrator
Posts: 2929
Joined: 06 Oct 2015 06:50
MC: Aprilia Tuono V4 1100 RR
Location: Buskerud
Contact:

Re: Den store streetfighter tråden!

Post by hakhap »

Tommas wrote:Hmm, synes fortsatt denne er latterlig tøff ;-)
Den Ducatien ser bare rå ut, sint nesten.

Ellers så, selfølgelig partisk, synes jeg Aprilia sin Tuono V4 1000 ikke 1100 her tøffest i design. Synes den sur ut som en vesp fra siden.

Image

ikke at V4 1100 Factory ser dårlig ut, like ikke endringen i fronten mot 1000.

Image


MV Agusta Brutale er og drit kul

Image

Super Duke 1290R var veldig lenge min drømmesykkel, helt fra den gamle 990, begge har jeg tilgodo å prøvekjøre.

Så kan det tenkes at BMW sin S1000R har de beste dupedinger og dempere men jeg klarer ikke av det halvparalyserte øyene i fronten :redface ellers en tøff sykkel.


Z1000 har en litt tøff transformers look samme synes jeg MT10 har, dog faller Z1000 veldig kort mot Tuonoen så den går bort av den grunn :redface


Speed Triple og for den delen Street Triple var og lenge på kartet for å bli neste sykkel, grusete av Tuonoen men fortsatt veldig gode sykler jeg ikke skulle si nei til hvis ikke Tuonoen eksisterte
" Tuono: Italian for Holy Crap this is Quick" - MCN
Youtube
Flickr
Instagram
Image
Bergen

Re: Den store streetfighter tråden!

Post by Bergen »

Min / Mitt streetbaik bidrag :D

ImageFB_IMG_1469208176647 by Bergen, on Flickr

ImageFB_IMG_1469208190876 by Bergen, on Flickr
Last edited by Bergen on 22 Jul 2016 23:15, edited 2 times in total.
User avatar
Toven
Posts: 2723
Joined: 20 Aug 2008 17:50
MC: 2021 MT-09 SP
Location: Stathelle

Re: Den store streetfighter tråden!

Post by Toven »

Digger forrige gen Z1000 jeg da, her avbildet med meg på demokjøring for noen år siden. Første gang jeg fikk kjøre noe annet enn slapp Virago 1100 :D
Image
Bergen

Re: Den store streetfighter tråden!

Post by Bergen »

Tar med ett til tatt tiiidlig i vår 8)

Image20160330_183105 by Bergen, on Flickr
User avatar
Kant1
Onkel
Posts: 3185
Joined: 06 Oct 2015 06:10
MC: BMW R1250GSA 2019

Yamaha XTZ 660 Ténéré 1997 (Gamlegutten)

Re: Den store streetfighter tråden!

Post by Kant1 »

ArcticTiger wrote:Enig med deg Kantern. Men du burde iaffal ta vekk den der Beeemer-Traktor-skvett-lappen [-X
Du mener sånn Multistrada skjerm? :lol:

Image

DEN blir nok værende, er altfor effektiv mot skitt og drittkasting fra bakhjulet til å fjernes. Dessuten gjør det at sykkelen skiller seg godt ut fra "den grå massen" med en vanlig tail-tidy. Får bare positive tilbakemeldinger på den, bortsett fra AT og MortenO da.... men de velger jeg lett å overse
8)
Nothing last forever---- Nichts is für die Ewigkeit
Norges kanskje beste MC blogg:
http://www.kant1.no
ArcticTiger
Posts: 2516
Joined: 06 Oct 2015 21:02
MC: -22 Ducati Multistrada V4 Pikes Peak
-98 Triumph Tiger 900
-06 Ducati Multistrada 1000 S DS
Location: Ænnebu, Vestfold

Re: Den store streetfighter tråden!

Post by ArcticTiger »

@Kantern: Føll med litt på bildene fa NN-turen framover, så ser du at det ikkje er noen Beeemer-skjerm på min M :thumleft ulti.
User avatar
biker7
Posts: 1324
Joined: 27 Mar 2011 23:30
MC: BMW R1250GS HP -20mod.
+ Honda NX650 Dominator -89mod

Re: Den store streetfighter tråden!

Post by biker7 »

Veit ikke helt hvor Tracern min plasseres jeg da, men mulig midt imellom traktor og fighter :roll: ;-) MEN har ihvertfall hatt en doning tidligere som jeg mener passer inn som fighter: Triumph Daytona 955 ombygd til naken :thumleft Var en artig sykkel detta gitt :D :

Image

Image

Image

Men tar sjansen og slenger inn et bilde av "traktor-fighteren" min også :redface ;-) :

Image

Her sto km-telleren på O km enda, og er akkurat rullet ut fra garasjen for første tur :)
Bjerknez

Re: Den store streetfighter tråden!

Post by Bjerknez »

Jeg kan ta bilde av dekkene mine i morgen. Men jej kan forsikre dere om at bakdekket mitt er fri for pysestripe og fordekket har vel fortsatt noen mm og gå på. Jeg har også så vidt vert nedi med fothvilrren.

Så jeg er nok ingen "råtass" nen kanskje heller ikke en direkte sinke

Når det gjelder Traveren så annser jeg personlig ikke denne som en streetfighter men heller som en sports adventurer... :)

Sendt fra talartuten via tapatalk!
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Den store streetfighter tråden!

Post by tshansen »

Jeg fjerner lett pysestripene på dekkene mine i en rundkjøring (om jeg ønsker) i 50 - 60 km/t - så om en måler seg selv som sinke eller ikke utifra pysestripene, ja da er det mange som kan få seg en overraskelse :roll:
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
ole m.
Posts: 1221
Joined: 09 Nov 2006 18:07
MC: KTM 1290 Super Adventure R - 2021
KTM 400 EXC - 2011
KTM 450 SX-F - 2010
KTM 690 Rally - 2008
KTM 950 Adventure S - 2004
Moto Guzzi Quota 1000 - 1992
Yamaha YZ 490 (T) - 1987
Yamaha SRX-6 - 1986
Yamaha IT 490 (K) - 1983
Kawasaki KX 250 - 1983
Moto Guzzi V 1000 SP - 1983
Honda XR 500 R - 1982
Suzuki RM 250 X - 1982
Yamaha XT 500 - 1978
Moto Guzzi 850-T - 1974
Location: Oslo

Re: Den store streetfighter tråden!

Post by ole m. »

LordShaft wrote:Jeg fjerner lett pysestripene på dekkene mine i en rundkjøring (om jeg ønsker) i 50 - 60 km/t - så om en måler seg selv som sinke eller ikke utifra pysestripene, ja da er det mange som kan få seg en overraskelse :roll:
Du tar begge sidene i rundkjøringer ja? :shock: Glad du bor på andre siden av fjellene... :?
User avatar
quattrokim
Posts: 823
Joined: 06 Oct 2015 08:38
MC: Nåværende: 2015 Kawasaki Versys 650
Tidligere: 2012 Kawasaki Versys 650
2010 Kawasaki ZX-10R MotoGP
2008 Kawasaki ZX-6R
Location: Frekhaug, Hordaland

Re: Den store streetfighter tråden!

Post by quattrokim »

Ja slik som bergensere køyre er det tryggest å holde seg vekke ;)

Sent fra min Nexus 6P via Tapatalk
Nytt bakdekk på 10633 km, Metzeler Tourance NEXT

Nytt framdekk på 12673 km, Metzeler Tourance NEXT
Post Reply