Kjøpte noen slike brukt for en del år siden, men solgte de for å betale for hjemmekino. Utrolig behagelig lyd, selv om jeg jukset med litt sub-hjelp

Savner de faktisk når jeg tenker meg om...

LordShaft wrote:Du må jo åpne med noen saftige ballespark Tommas [emoji23][emoji23]
Faen Tommas, det der er noen deilige høyttalere.Tommas wrote:Tenker dette er et bra sted for de som vil fordype seg i "HiFi" og alt tilknyttet dette![]()
Kjøpte noen slike brukt for en del år siden, men solgte de for å betale for hjemmekino. Utrolig behagelig lyd, selv om jeg jukset med litt sub-hjelp![]()
Savner de faktisk når jeg tenker meg om...
http://img.canuckaudiomart.com/uploads/ ... canada.jpg
Du mener ikke at dette er overkill så det holder?Bikeridr wrote: En en plass går grensen; jeg kjøper *IKKE* "møkk-pe-tre"-filer. Prøver så langt jeg klarer også å la være å spille de, eller "fjåttify" eller "ynkelig" (Wimp). Nei, takke meg til fulldynamiske FLAC eller DSD (Fåes kjøpt hos "seriøse" musikknedlastingsbutikker og er de jeg foretrekker for klassisk og "ikke-rølpe" musikk). Ja, sånn rent bortsett fra festmusikk da. Da er jeg nesten mottakelig for alt, bare det er noe bakgrunnsstøy
Edit:
Kjapp forklaring før hele avsporingen er et faktum..
Impedansen kan forårsake (meget enkelt forklart) "turbulens" i kablene og da øker resistansen (motstanden) i kablene og de leder dårligere strøm enn lavere kvadrat kabler.
jhn wrote:Synes vel at denne tråden burde startet med denne:
[youtube] [/youtube]
Men her har du truffet blink ... kvalitet både på innhold og lyd (innspilling)Gielas wrote:er mer opptatt av innhold, hører musikk under alle forhold, (unntatt under hjelmen).![]()
![]()
f.eks
Test Tidal lossless gratis i en måned (tidligere wimp).Bjerknez wrote:Men for å komme med et spørsmål som paser her:
Hva er det egentlig man skal bruke som medie for å få den beste lyden? CD, LP, eller Spotify (high quality)?
CD er jo på vei ut nå... Hva skjer da...?