Tigging om parkeringsplass

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Post Reply
User avatar
Bikeridr
Geocache General
Posts: 4551
Joined: 08 Oct 2015 09:28
MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken"
Location: Babīte
Contact:

Tigging om parkeringsplass

Post by Bikeridr »

Hei der.

Er det noen barmhjertige sjeler i nærheten av Gardermoen (katastrofemoen) som kan låne/leie ut en parkeringsplass en 10-12 dager fra muliggens onsdag?
Jeg har kanskje mulighet å komme meg hjem en snartur denne perioden, men fly TRD-OSL er litt krøllete mhp korrespondansen OSL-RIX.
Det er heller ikke sikkert jeg kommer meg avgårde, bare lufter en liten forespørsel her, skulle jeg være så heldig å få "napp" mhp karanteneregler og flytur hjem. (Har ikke vært hjemme på 3 1/2 måned).
ArcticTiger
Posts: 2516
Joined: 06 Oct 2015 21:02
MC: -22 Ducati Multistrada V4 Pikes Peak
-98 Triumph Tiger 900
-06 Ducati Multistrada 1000 S DS
Location: Ænnebu, Vestfold

Re: Tigging om parkeringsplass

Post by ArcticTiger »

Du kan parkere her hos meg i Andebu om du vil. Du må da ta toget fra/til Tønsberg-Gardermoen, det tar ca 1,5 timer. Jeg kan hente-bringe deg mellom Andebu og Tønsberg.
User avatar
intruder
Posts: 4271
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Tigging om parkeringsplass

Post by intruder »

Avhengig av hvor du kommer fra..hos meg kan du parkere og jeg kan gjerne kjøre deg til Gardermoen.. :thumleft
Altså parkere i Brumunddal.....47 60 22 45

(om du tør sitte på altså !! \:D/)
User avatar
Bikeridr
Geocache General
Posts: 4551
Joined: 08 Oct 2015 09:28
MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken"
Location: Babīte
Contact:

Re: Tigging om parkeringsplass

Post by Bikeridr »

Hei og tusen takk for tilbud, begge to :)

Latvia har fortsatt ganske strenge karanteneregler og de er ikke planlagt lettet før tidligst 09.06., selv om de åpnet for fly til/fra Vilnius, Tallinn, Oslo og Frankfurt, hvorav de fra Oslo og Frankfurt må rett i karantene. Ja, og eneste lovlige passasjerer er de med permanent oppholdstillatelse eller statsborgerskap. (Jeg er "kvalifisert" via oppholdstillatelsen).
Jeg må være tilbake senest 02.06., så da rekker jeg ikke å "sone ferdig" karantenen før retur :(

Så, takk igjen, og jeg får ta en "raincheck" på tilbudet i denne omgang :thumleft
Post Reply