Går VK1 Idrettsfag, som da er 2. året. Hvorfor? Ja, si det

Trengte generell studiekompetanse bare, og da ble det idrett, så jeg samtidig kunne "komme i form"/"få en form" før videre utdanning. Videre utdanning jeg vil satse på er Luftforsvaret og bli pilot. Drømmen er selvfølgelig jagerfly, men uansett pilotutdanning på flermotor eller helikopter er også en stor drøm. Men må nå begynne å trene til 3000m test til sesjonen, eller så vil alt dette gå i dass

(Dårlig på å løpe mellom/lengre distanser i kjapt tempo.) Er ikke så flink til å presse meg selv til å trene på ting jeg misliker. Stor svakhet ved meg selv.
Men neste største drøm er å få til et yrke innen fallskjermhopping. Elsker det... Enten ved å hoppe, eller kanskje på annen måte. Er ganske lei av skole, så videreutdanning i form av universitet eller høyskole er ikke prioritert på nåværende tidspunkt.
Politi og brannmann frister også som noen slags backup-planer. Vil ikke ha en jobb hvor hver dag består i det samme og uten særlig morro og spenning. Men har hørt man må ha yrkesutdanning på VGS for å i det hele tatt bli tatt opp til utdanning som brannmann, så da er jo ikke det mulig for meg.
Ved siden av jobber jeg på en Statoil stasjon og har vært ansatt der i snart 3 år. (Ja, det er velidg lenge for en 17 åring

). Jobber også som turntrener for barn mellom 4-12 år.