Lurer litt

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Banditbiker
Posts: 3853
Joined: 26 Apr 2005 19:41
MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic

Lurer litt

Post by Banditbiker »

Lurer litt på om jeg skal hive meg på dette fantastiske tilbudet? :-k Jeg tror dette er seriøse greier :-)
Kanskje kan jeg få meg en gratis tur til Elfenbenskysten om jeg spiller mine kort riktig :-)

Attn.
My name is miss Alida Benjamin I am the daughter of Joseph solo Benjamin, the vice President (now the Democratic Republic of the Cote D'ivoire).
My father died last year as a result of the injuries he sustained during the crisis, before his death he told me in confidence as his only daughter that he deposited this money into a Security and Finance Company in Cote D'ivoire and he handed all the documents to me.

Now I am in a political asylum in cote D'ivoire and I want the money to be moved out from the security and finance company in cote D'ivoire for an investment outside Africa.

After going through your profiles in the internet list of people’s name I decided to contact you for your expert advice and assistance to move the money to your country into your care for an investment in the areas of business that you will introduce to me as I am not a business man and I have not been into business before.

It is imperatives that you come to cote D'ivoire so that we can see ourselves face to face and carry out the operations without delay.
I will let you know your percentage as soon as you indicated your interest to assist me in this project.

Looking forward to Hear from you urgently
Thanks and best regards,
miss Alida Benjamin
User avatar
Lølle
Posts: 2964
Joined: 29 Apr 2007 23:37
MC: 2007 Honda XL 1000 VA Varadero

Re: Lurer litt

Post by Lølle »

Synes du skal slå til, jeg.
Noen vil sikkert hevde at dette er scam, men man skal ikke altid være skeptisk.
Ta en sjanse - det er lykke rundt hjørnet hvor du minst aner det.
Kanskje du må pantsette Blå, men det er jo bare penger, og du kan jo tjene masse!
\:D/
Image
Image
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Re: Lurer litt

Post by RH racing »

hehe..får stadig sånn møk i posten/mailen... klarer ikke få sperret dem.. kommer minst 2-3 pr mnd...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
24/7
Posts: 63
Joined: 20 Mar 2008 13:51
MC: '08 Honda VFR800
Location: Asker

Re: Lurer litt

Post by 24/7 »

Så fremt miss Alida dekker flyreisen ned og opp igjen (på forhånd så klart), så hvorfor ikke... ;-)
Scotty
Posts: 1199
Joined: 15 Jul 2007 03:38

Re: Lurer litt

Post by Scotty »

Jeg stoler ikke på slike ting lengre. En gang så kom det opp en beskjed om at jeg var besøkende 1.000.000, og hvis
jeg trykket på bildet, så skulle jeg få fine premier. Trykket såklart på bildet, men fikk aldri noen premie når jeg
oppga konto nr mitt osv. Og like etter så fikk jeg mindre penger på kontoen, bare helt tilfeldig. Så måtte stenge kontoen.
ErlingSG
Posts: 2424
Joined: 27 Aug 2006 09:48
Location: Bergen

Re: Lurer litt

Post by ErlingSG »

Scotty wrote:Jeg stoler ikke på slike ting lengre. En gang så kom det opp en beskjed om at jeg var besøkende 1.000.000, og hvis
jeg trykket på bildet, så skulle jeg få fine premier. Trykket såklart på bildet, men fikk aldri noen premie når jeg
oppga konto nr mitt osv. Og like etter så fikk jeg mindre penger på kontoen, bare helt tilfeldig. Så måtte stenge kontoen.
:smt037
lgbekk

Re: Lurer litt

Post by lgbekk »

Ja enkelte dager er det milionærarvinger i Afrika som står i kø for å dele pengene med oss....
Andre ganger vinner vi millionbeløp på ukjente utenlandske lotterier uten å ha kjøpt lodd....
Så er det alenemødre fra et eller annet sted i tidligere Sovjetunionen som fryser og vil ha
sendt over kontanter for å kjøpe seg vedovn....
Og vi er gang på gang besøkende nr 1.000.000 på den og den hjemmesiden....

Lurer på hvor mange denne "næringen" sysselsetter på verdensbasis, og ikke minst - hvor mye
omsetter de for i året? At de etter en årrekke fortsatt er så aktive tyder jo på at en del lar
seg lure og dermed gir dem en inntektskilde. Vi får håpe flest mulig er med på å gjøre inntektene
til disse folka så små som overhode mulig framover.

Bruk nettvett - vær misstenksom - og fortsatt god påske!
User avatar
O_o
Posts: 950
Joined: 26 Aug 2007 12:17

Re: Lurer litt

Post by O_o »

Ingen vinner i lotto uten å levere og betale for kupongen på forhånd. Slik er det i alle lotterier meg bekjennt. Men her stod det jo at du skulle få dette likevel, så da er det sikkert greit. :-
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Re: Lurer litt

Post by Desmo »

Dette så da helt greit ut, Banditbiker? Ingen tvil om hva det er. :D
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
Den Røde Fare
Posts: 968
Joined: 23 Mar 2006 20:45
Location: Bergen

Re: Lurer litt

Post by Den Røde Fare »

Tut og kjør!!

Hvor ligger Cote D'ivoire forresten? Er det varmt og fint der? Jeg kan evt følge deg ned dit om miss Alida betaler flyet. Såpass bør hun ofre for at du skal være så grei og hjelpe!!
-86 ugjenkjennelig Sportster
-07 grell XL883R
Ragnhild
Posts: 5368
Joined: 01 May 2005 18:01
MC: BMW R1200GS Adventure
Location: Ikke kjør fortere enn skytsengelen din flyr

Re: Lurer litt

Post by Ragnhild »

Slå til du BB, du burde begynne å tenke på å sikre pensjonsalderen litt bedre enn a Kristin legger opp til 8)
Image
Ørkendyret kjørte i 2007: 19.820 km, 2008: 22.000 km, 2009: 18.300 km
Er vanligvis å treffe på MCsidens forum
User avatar
Ulvinnen
Posts: 4874
Joined: 01 May 2007 21:16
MC: Harley Davidson Sportster 883 Custom 2009 modell

2008: 10000 km
2009: 7000 km
2010: 6000 km
2011: 3900 km
Location: Akershus

Re: Lurer litt

Post by Ulvinnen »

Jeg syns du skal be om bilde av Miss Alida først. Er hun rålekker, så er det vel bare å slå til? Hun trenger nok dine gode råd og innholdet på din bankkonto.
User avatar
Lølle
Posts: 2964
Joined: 29 Apr 2007 23:37
MC: 2007 Honda XL 1000 VA Varadero

Re: Lurer litt

Post by Lølle »

Forslag: Svar at du er interessert og la oss følge hva som skjer her på forumet. Det kan bli underholdende.
Så et sted ute i Cyberspace at en kar hadde fulgt opp og fikk svar, hold igjen litt opplysninger og fikk maset om at nå hastet det osv. Riktig underholdende. :-)
Image
Image
Den Røde Fare
Posts: 968
Joined: 23 Mar 2006 20:45
Location: Bergen

Re: Lurer litt

Post by Den Røde Fare »

Det skal finnes en egen side om en fyr som var fæl på å svare sånne folk som dette. Ba dem om å sende bilder av seg selv og sånn, fordi han gjerne ville vite hvordan de han skulle hjelpe så ut, for da var det mye enklere for ham, bla bla bla :)

Stoooor underholdning for oss som leste ihvertfall :)
-86 ugjenkjennelig Sportster
-07 grell XL883R
User avatar
pelsen
Posts: 1119
Joined: 28 Apr 2005 07:53
MC: litt
Location: Oslo

Re: Lurer litt

Post by pelsen »

Den Røde Fare wrote:Det skal finnes en egen side om en fyr som var fæl på å svare sånne folk som dette. Ba dem om å sende bilder av seg selv og sånn, fordi han gjerne ville vite hvordan de han skulle hjelpe så ut, for da var det mye enklere for ham, bla bla bla :)

Stoooor underholdning for oss som leste ihvertfall :)
Muligens Ebola Monkey Man http://www.home.no/nigeriabrev/

mye moro her :D
Post Reply