Jeg vet ikke om jeg er Knoll eller Tott, og om det var Tott som ble med Knoll i østerled eller vise-versa
Uansett. Tusen Takk for turen og turrapporten: Knoll eller Tott
Hyggelig det faller i smak Egentlig en flott vintersyssel mens enn venter på varmere tider og syklene kan komme frem igjen
Så gjennstår det å se hva neste eventyr bringer
Tusen takk igjen for deling. \:D
Når skrivelysten min nå har forlatt mitt legeme, er det herlig å se at andre finner glede i det å dele sine turopplevelser <3
Men si meg, var dere til Sardinia her for noen år siden? Eller var det Korsika?
Nothing last forever---- Nichts is für die Ewigkeit
Norges kanskje beste MC blogg: http://www.kant1.no
Kant1 wrote: ↑25 Mar 2025 08:29
Når skrivelysten min nå har forlatt mitt legeme, er det herlig å se at andre finner glede i det å dele sine turopplevelser <3
Grådige som vi er ble det både Korsika og Sardinia
Herlig. vi må snakkes på HPR, jeg har egentlig sett for meg ACT ruter på Balkan i år, men kanskje et eventyr på Sardinia også er innen rekkevidde.
Iallefall om jeg blir ferdig med dette prosjektet, og havner i offentlig sektor, satser på at firmaet NAV (Norsk Adventure Virksomhet) kan ta hånd om meg
Nothing last forever---- Nichts is für die Ewigkeit
Norges kanskje beste MC blogg: http://www.kant1.no
Herlig. vi må snakkes på HPR, jeg har egentlig sett for meg ACT ruter på Balkan i år, men kanskje et eventyr på Sardinia også er innen rekkevidde.
Iallefall om jeg blir ferdig med dette prosjektet, og havner i offentlig sektor, satser på at firmaet NAV (Norsk Adventure Virksomhet) kan ta hånd om meg
Det gjør vi
Vi kjørte asfalt på Korsika, men hva vi så. Vil jeg anta grus på de øyene er magisk flott