Jeg har P60en og er storfornøyd. Har brukt den til bilvask, båtvask, vask av platting med terrassevaskeren deres osv..Fleksibel stålarmert slange som gjør at du slipper banninga som du gjør med Karcher sine i samme prisklasse. Jeg har 8m slange og det er akkurat for lite til å komme rundt hele bilen. Vurderer å kjøpe en slangetrommel på 30m å montere fast i garasjen. Da kan spyleren bare stå der den er og jeg får spylt alt nødvendig på min eiendom.
Skumkanonen som følger med er ikke veldig god, det blir mer en såpelegger. Men denne kan du bytte ut med en «skikkelig». Alt av Karcher ekstrautstyr passer på denne da de bruker samme kobling. Fordelen med Ava er teleskoplanse, låsing av originalutstyret, flere dyser som følger med osv.
Denne er veldig populær i detailing miljøet når det kommer til bil.
P70 er bestilt ang rekke rundt hele bilen går sikkert bra den største bilen i huset er en Subaru Justy 4x4 1,3 liter
Altså dette vidunderet her som bikjekreket henger på foran heimen min
Prisverdig at noen utfordrer de etablerte merkene.
I tillegg til å lage gode produkt som man kan selge krever det også oppfølging underveis.
Som eksempel kan nevnes at jeg forleden dag knekte en brakett på min 14 år gamle tyske gule spyler. Jeg søkte på spylerens navn og fant enkelt opp modellen og en komplett deleliste.
Deretter trykket jeg 'kjøp'. Der kom en bekreftelse på bestillingen i epost, og 15 min senere kom der en ny epost som bekreftet at delen var sendt fra lager.
Denne type logistikk er kanskje en større utfordring å følge opp en kun å produsere en god spyler.
Tiden vil vise, og det blir spennende å følge med.
knutk wrote:Prisverdig at noen utfordrer de etablerte merkene.
I tillegg til å lage gode produkt som man kan selge krever det også oppfølging underveis.
Som eksempel kan nevnes at jeg forleden dag knekte en brakett på min 14 år gamle tyske gule spyler. Jeg søkte på spylerens navn og fant enkelt opp modellen og en komplett deleliste.
Deretter trykket jeg 'kjøp'. Der kom en bekreftelse på bestillingen i epost, og 15 min senere kom der en ny epost som bekreftet at delen var sendt fra lager.
Denne type logistikk er kanskje en større utfordring å følge opp en kun å produsere en god spyler.
Tiden vil vise, og det blir spennende å følge med.
Jeg har to stk gule tyske spylere, hvorav én er pisselekk. Jeg har leita til månen og tilbake etter repkit til den. Så om du har ei side med delekatalog og kjøpeknapp er jeg meeeget interessert i å få innsyn i den delen av internetthistorikken din
knutk wrote:Prisverdig at noen utfordrer de etablerte merkene.
I tillegg til å lage gode produkt som man kan selge krever det også oppfølging underveis.
Som eksempel kan nevnes at jeg forleden dag knekte en brakett på min 14 år gamle tyske gule spyler. Jeg søkte på spylerens navn og fant enkelt opp modellen og en komplett deleliste.
Deretter trykket jeg 'kjøp'. Der kom en bekreftelse på bestillingen i epost, og 15 min senere kom der en ny epost som bekreftet at delen var sendt fra lager.
Denne type logistikk er kanskje en større utfordring å følge opp en kun å produsere en god spyler.
Tiden vil vise, og det blir spennende å følge med.
Utifra det jeg har lest så er AVA veldig behjelpelige når det kommer til garantier, reklamasjoner og reservedeler for de som trenger det. Men det blir spennende å se fremover vis de blir "store" i bransjen om forblir like flinke å levere.
knutk wrote:Prisverdig at noen utfordrer de etablerte merkene.
I tillegg til å lage gode produkt som man kan selge krever det også oppfølging underveis.
Som eksempel kan nevnes at jeg forleden dag knekte en brakett på min 14 år gamle tyske gule spyler. Jeg søkte på spylerens navn og fant enkelt opp modellen og en komplett deleliste.
Deretter trykket jeg 'kjøp'. Der kom en bekreftelse på bestillingen i epost, og 15 min senere kom der en ny epost som bekreftet at delen var sendt fra lager.
Denne type logistikk er kanskje en større utfordring å følge opp en kun å produsere en god spyler.
Tiden vil vise, og det blir spennende å følge med.
Utifra det jeg har lest så er AVA veldig behjelpelige når det kommer til garantier, reklamasjoner og reservedeler for de som trenger det. Men det blir spennende å se fremover vis de blir "store" i bransjen om forblir like flinke å levere.
Ja, det vil vise seg. Om det starter med et godt produkt er de jo godt igang. Utfordringene kommer etter hvert.
Det er som det sies:
"Det er lettere å klatre opp en flaggstang enn å sitte på kula"
Tja da går det inn i uke 2 uten KTM de må bytte begge føler for kjølesystemet + en 1 termostat
M har jo en trøste knallert WR450F men det er ikke noe tur mc for lengre turer i vertfall ikke min rygg
Joda denne fungerte bra har spylt reint ca. 60 kvm mose av et fjell i dag greit med litt glatte svaberg og på tomta.
Fulgte med 4 forskjellige dyser i tillegg til skum pistol
det neste er bil og mc ettervært