Den kom med fullt koffertsett, og ser ganske så pen ut, selv om det selvsagt er noen smågreier med den. Mangler emblem på ene siden og litt andre smågreier. Ventilene trenger også en justering.
Uka etter gikk turen mot sørlandet, i strålende vær. Jeg kjørte mye av gamle E18, og også noen andre småveier mellom kysten og nye E18.
Fikk kjørt 30 mil på vei nedover. Hadde med speilrefleksen, så ble et par bilder

Ble også en liten tur nede der ene dagen, for å handle noen bildeler til bilen, og ny tute til sykkelen.
Fikk skrudd av koffertstativet (bare stativet veide 6,6kg!), og montert ny tute. Blinklysene bak var også en del av stativet, så måtte sette på noen andre der. Hadde heldigvis et par i reserve, som ble montert. Slik ble resultatet:
Desverre bare mobilbilde denne gangen. Etter dette ble sykkelen satt inn, og står nå og venter på neste gang jeg er på besøk, og litt fiksing.
Det som står på agendaen først er ventiler, bremser og dempere. Bakdemperne er KONI, så skal se om jeg finner repkit til disse, hvis ikke blir det noen nye. Eksosen er av merket MIVV, som jeg aldri har hørt om før. Ellers er det mye som er i god stand på den, så satser på å fikse litt hver vinter og kjøre litt hver sommer. Sykkelen er flott å kjøre og smilpermil-faktoren er kjempehøy