Hardanger PokerRun 2020--- VI KJØRER HPR 2020

Informasjon om MC relaterte treff og begivenheter.
User avatar
Trondgv
Posts: 2977
Joined: 07 Oct 2015 13:15
MC: 1994 Ducati 900SS
Location: Karmøy

Re: Hardanger PokerRun 2020--- Hva gjør vi?

Post by Trondgv »

Takk for turen, var hyggelig å få treffe noen av de som er her inne. [emoji106] Jeg hopte selv av på Os for å ta Halhjem-Sandvikvåg og så hjem. Har en liten lekkasje på bremsevæskebeholderen så det var nok ikke så dumt å ta kjappeste veg herfra.

Image
JK95
Posts: 3558
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: Hardanger PokerRun 2020--- Hva gjør vi?

Post by JK95 »

Vår tur ble noe amputert, med både behov for bytte av framdekk, velt med et lite besøk på Stord Sjukehus for overvåking og ymse annet, så vi fikk dessverre ikke engang hilst på dere :redface Beklager dette, vi får rett og slett håpe det blir flere muligheter :thumleft Alt ok med den veltede, og vi resterende kjørte i dag opp til Geilo for å korte ned morgendagen. I og med at ikke alle fikk fri mandagen så ble det slik, hele veien på en dag er i drøyeste laget :-# Takk for oss :lol:

Image
Skauracer
Posts: 48
Joined: 28 Apr 2017 14:42
MC: BMW 1200GSA

Re: Hardanger PokerRun 2020--- Hva gjør vi?

Post by Skauracer »

Da er vi også over fjellet og hjemme. Flott tur folkens, alltid hyggelig å komme i Vesterled.
Norge har svært mye å by på, bare å ta for seg.
Sol og 4C over Haukeli i dag, bakeriet fikk et besøk =D>
Vi sees rundt neste sving :thumleft
User avatar
Spiritofwinter
Posts: 1633
Joined: 11 Oct 2015 23:19
MC: 2022 Husqvarna Norden 901
1979 Honda CX500C, Vinterprosjekt
Location: Ørsta

Re: Hardanger PokerRun 2020--- Hva gjør vi?

Post by Spiritofwinter »

Hjemme igjen på Sunnmøre etter en kortere dag enn forventet.

Relativt kaldt og vått i starten på turen, stoppet på Voss for å ta på en ekstra genser og tanke opp før turen videre mot Lærdal og ferge til Sogndal. Møtte tørre veier på andre siden av lærdalstunellen, å kjørte rett inn på fergen til Sogndal. Fra Sogndal var det slutt på regnvær å kun tørr asfalt. Hadde en plan om å stoppe på Skei for litt mat, men var i så godt driv at jeg kjørte like gjerne helt hjem. Mininalt med stopp, 50 mil og hjemme 8 timer etter vi forlot Matre.

Sent fra min SM-G965F via Tapatalk
User avatar
ojda
Bamsefar
Posts: 9123
Joined: 09 Apr 2008 20:45
MC: "Helene-GS" BMW R1200GS-Rallye. 2018.
+ en Rally til: 2022 - Honda CRF300 Rally "Doffen"👍😇
2023 - Aprilia Tuareg660 "Amanda" 🫣
Location: Kristiania

Re: Hardanger PokerRun 2020--- Hva gjør vi?

Post by ojda »

Her også! Hjemme i godstolen igen \:D/
Knallflott helg gutter, det blir nesten reprise i september :thumleft
Takk for selskapet, og takk for glimrende guiding Olav :D
2020: 17000km. 19: 16.6k. 18: 22k. 17: 19k. 16: 28k. 15: 22k. 14: 24k. 13: 25k. 12: 19k. 11: 9k.
User avatar
Borg
Posts: 1676
Joined: 14 Jun 2006 21:12
MC: Triumph Speed Triple RS
Yamaha Ténéré 700
Location: Larvik

Re: Hardanger PokerRun 2020--- Hva gjør vi?

Post by Borg »

Takk for en flott helg. Alltid kjekt å treffe nye å gamle kjente på tur!

Var selvfølgelig strålende vær over Haukeli i dag :thumleft
Null sludd/is
_______________
Triumph Speed Triple RS & Yamaha Ténéré 700
User avatar
mekkern
Posts: 5110
Joined: 22 Jan 2007 11:05
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Location: Tranby-Lier

Re: Hardanger PokerRun 2020--- Hva gjør vi?

Post by mekkern »

Flott tur og hyggelige mennesker-ikke minst Olav som står på og legger til rette-ikke minst holde ut med alle sammen. :thumleft
Tuslet hjem i går da skrotten ikke responderte så godt på at jeg ikke hadde med regntøyet på fredags ettermiddag. :redface

Sier det på nytt:

Takk til alle deltagere og Olav som fixer alt for oss. :smt041
JK95
Posts: 3558
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: Hardanger PokerRun 2020--- Hva gjør vi?

Post by JK95 »

Melder vel hjem i Trøndelag, uten at vi egebtlig fikk møtt noen av dere :-# Tror vi fikk hilst på Borg og Spirit mellom Olav og Matre på fredag :-k
User avatar
ashland
U-Svingen
Posts: 2632
Joined: 11 Oct 2015 20:11
MC: BMW R1250GS Rally -22
KTM 690 Enduro R -20
Location: Halden

Re: Hardanger PokerRun 2020--- Hva gjør vi?

Post by ashland »

Tilbake i Halden og god stolen etter en fabelaktig langhelg, alltid like hyggelig på disse fellesturene :D
Tusen takk til Olav for guiding og alt han har ordnet for oss =D>
Været ble bedre enn lenge fryktet. Selv om det kom noe regn fikk vi gladgasset oss rundt på noen riktig så flotte veier.

Bildet er fra Osterøy som virkelig overrasket, takk være Olav sine lokalkunnskaper om ymse veier der borte i vest \:D/

Image

Turen over fjellet i dag ble litt kjølig, gradestokken min stoppet på 4pluss. Men den er nok temmelig optimistisk :roll: så ikke noe til sludd eller is, men javnt regnvær
fun is not a straight line
User avatar
Moffa
Posts: 261
Joined: 16 Sep 2015 21:48
MC: 2019 - BMW R1250GiSelA Exclusive
Location: Langhus (Ski)

Re: Hardanger PokerRun 2020--- Hva gjør vi?

Post by Moffa »

Hjemme igjen her også. Så 2-tallet på displayet, så det var litt hustrig over fjellet, men varslet sludd uteble. Men vi fikk da vår andel av vann fra oven. Takk for en fin tur, og spesielt takk til Olav for guidingen på fantastiske veier. Godt man har ører, ellers hadde smilet ofte gått helt rundt inne i hjelmen [emoji2957] Gleder meg allerede til september [emoji106][emoji2]


Sent from my iPhone using Tapatalk
Just because God gave you a mouth doesn't mean that you must constantly use it.
Sometimes you have to connect your tongue to your brain before talking!
--------------------------------------------------------------------------------------------------
LocaToWeb
User avatar
Snikkeren
Moderator
Posts: 2506
Joined: 31 May 2010 01:03
MC: KTM 690 Enduro R 2022
Contact:

Re: Hardanger PokerRun 2020--- Hva gjør vi?

Post by Snikkeren »

Ser ut som dere har hatt en knall tur. [emoji106]
User avatar
Kant1
Onkel
Posts: 3185
Joined: 06 Oct 2015 06:10
MC: BMW R1250GSA 2019

Yamaha XTZ 660 Ténéré 1997 (Gamlegutten)

Re: Hardanger PokerRun 2020--- Hva gjør vi?

Post by Kant1 »

Ser ut som alle har kommet seg vel hjem, med ferdigvaska sykler!?
Det var helt greit å ha dere på Coronabesøk, for da fikk jeg en pause fra husrydding hos de gamle. \:D/

Little Italy på Osterøy var jo for min del et gledelig gjensyn, og veldig kjekt at dere likte det også.
Var mange store smil på Matre om kveldene.

Det blei mange svinger av alle slag, så kjente det bittelitt i kroppen igår, søndag. Sånn vondtgodt.

Så må en av dere komme tilbake en tur nå snart, for det blei glemt å skrive i hytteboka [-X

Sees plutselig, på veien, på skogen, i fjellet.

I september skal vi kjøre PreRun inn i fjellet, men om været blir RIKTIG bra, gjør jeg om på den opprinnelige planen, og kjører Hardhausen 2020 på fredagen.

PokerRun går samme ruta som først planlagt, ingen endring der.

Image

Image

Image

Image

Image

Også var vi jo heldig med været da... utrolig mye bedre enn hva som var meldt, og fryktet \:D/ :thumleft
Nothing last forever---- Nichts is für die Ewigkeit
Norges kanskje beste MC blogg:
http://www.kant1.no
User avatar
Bikeridr
Geocache General
Posts: 4551
Joined: 08 Oct 2015 09:28
MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken"
Location: Babīte
Contact:

Re: Hardanger PokerRun 2020--- Hva gjør vi?

Post by Bikeridr »

Ser ut at dere har hatt en alle tiders tur :)

En gang må jeg vel få det til å passe inn med kjerring/jobb/corona/atomkrig/global oppvarming..
User avatar
Gielas
Posts: 1178
Joined: 15 Oct 2015 09:32
MC: BMW R 1250 RS
- R 1250 GSA
- R 1200 GSA
- R 1200 GS
- F 800 GS
Location: Sandefjord

Re: Hardanger PokerRun 2020--- Hva gjør vi?

Post by Gielas »

Ja, takk for turen(e) alle sammen :thumleft
Gielas
User avatar
Borg
Posts: 1676
Joined: 14 Jun 2006 21:12
MC: Triumph Speed Triple RS
Yamaha Ténéré 700
Location: Larvik

Re: Hardanger PokerRun 2020--- Hva gjør vi?

Post by Borg »

Begynte å sjekke litt rundt hva jeg kunne gjøre med Rukka jakka mi som tok kvelden (glidelåsen) på turen.
Er da typisk at den skal åpne baugporten når en er på vestlandet med vekslende skydekke :smt010

Sendte to mailer da jeg kom hjem. Begge med spørsmål om hvordan jeg skulle gå frem med hensyn til reklamasjon. Den er kun 1 1/2 år gammel, men upraktisk nok kjøpt hos Louis.de. En mail gikk til Rukka og en til Louis. Rukka har ikke svart, men Louis svarte tidlig i dagmorres og ba meg sende jakka til dem med en kort forklaring på hva som er saken. De opplyste også om at de dekker frakten opp til 40 € :D

Så da er det bare å pakke den og shippe til Hamburg. Så bare håper jeg de merker godt med reklamasjon så det ikke kommer toll og mva om det skulle komme en tilbake i posten :roll:
_______________
Triumph Speed Triple RS & Yamaha Ténéré 700
Post Reply