[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
De har også en app til telefon som kan logge rutene du kjører (litt som locatoweb) Absolutt verdt å ta en kikk på om du mister besinnelsen over Basecamp. Jeg vil også anbefale å kikke på de to filmene fra youtube jeg linket til. De forklarer en god del å gir noen fornuftige pointers
Jeg prøvde mye fram og tilbake, uten hell, men nok et kjempe tips fra LoneRider løste problemene. Dette fungerer jo helt strålende.
Jeg begynner med å plotte rute via http://www.myrouteapp.com

Når denne er ferdig er det bare å lagre den til maskinen din i ønsket mappe. Her er det viktig at du velger .gpx1, jeg fikk det ikke til å fungere med .gpx1.1

Jeg tar den filen som jeg nettopp har lagret på maskinen, kopierer den over til Garmin enheten min (åpne i finder eller my computer)

Her må jeg lagre den i GPX mappen som du finner blandt filer på GPS enheten din

Da er det bare å ejecte eller løse ut GPS'en, og med en gang du skrur den på, kommer denne beskjeden opp

Trykk ja, velg ruten og trykk importer

Gå inn på programmer, velg turplanlegger!

Her får du opp ruten igjen, som du fikk beskjed om å importere. trykk på denne ruten.

Her får du opp ruten slik du kanskje kjenner den fra før. Her kan du trykke inn å se hvordan den er på kartet eller trykke direkte på kjør

Dette bilder viser når jeg har trykket på kart, og som dere kan se fra første bilde, kommer ruten nøyaktig inn slik som jeg plottet den på myrouteapp og alle veipunktene er kommet med

Jeg har brukt en del tid i BaseCamp, å jeg kan med hånden på hjertet si at jeg har funnet et langt bedre alternativ til det vanskelige oppsettet til BaseCamp. Håper disse bildene var selvforklarende. Skulle det være noe spørsmål er det bare å hyle ut