gikk tom for bensin i dag trengte heldigvis ikke å trille mer enn 10-20 meter. Men ikke faen at tanken på nsr er 13 liter. Fylte 12.08 og da var det nesten slik at det rant over
Wright wrote:kjørte innover motorveien til stavanger, og så vips, slutt på bensinen der også, for de som kjenner plassen så er d mellom brua og tunellen, heldigvis en god plass å sette sykkelen, sto der da som en annen idiot, ikke den beste plassen å begynne å gå etter bensin, evnt ta med seg sykkelen. stått der vel i 2 min, prøvd å ringe noen som muligens kunne være i stavangerområdet, men neida, men så kommer d en flott ducai 996 som sikkert trodde mitoen var noe større enn de stakkars 125cc kjørende motsatt vei, han kjørte av og snudde og kom opp til meg,så kjørte han til statoil, fikk lånt ei bensinkanne og 2-3 liter bensin og kom ned igjen til meg med
det er det stil over!
Current: Aprilia Rs 125, 2005 modell
X-bike: Aprilia Rs 125, 2004 modell **kondemnert edition**
-Fjernet plombe i CDI og innsug-MPO1 FP anlegg-elektronisk eksosventil og 34 mm Dell'orto A.K.A Fulleffekt
-Dekktusj-Sotet vindskjerm -Røde ventilhetter-Røde neonlys over bakhjul
Wright wrote:kjørte innover motorveien til stavanger, og så vips, slutt på bensinen der også, for de som kjenner plassen så er d mellom brua og tunellen, heldigvis en god plass å sette sykkelen, sto der da som en annen idiot, ikke den beste plassen å begynne å gå etter bensin, evnt ta med seg sykkelen. stått der vel i 2 min, prøvd å ringe noen som muligens kunne være i stavangerområdet, men neida, men så kommer d en flott ducai 996 som sikkert trodde mitoen var noe større enn de stakkars 125cc kjørende motsatt vei, han kjørte av og snudde og kom opp til meg,så kjørte han til statoil, fikk lånt ei bensinkanne og 2-3 liter bensin og kom ned igjen til meg med
Det der er det flere folk som skal lære av! Hvis jeg hadde sett en annen sykkel som sto slik i tide hadde forhåpentligvis også jeg stoppet (hvis jeg hadde tid selvfølgelig)
det er det stil over!
han ja, verre med meg som sto der som en idiot :oops: hehe riktig winalot, hjalp selv ei som sto å trokka å trokka på kicken på statoil ved kvia/kvadrat i sandnes. sa hun måtte slå på tenninga
det er det stil over!
han ja, verre med meg som sto der som en idiot :oops: hehe riktig winalot, hjalp selv ei som sto å trokka å trokka på kicken på statoil ved kvia/kvadrat i sandnes. sa hun måtte slå på tenninga
å huff da, det skal ikke være lett Men jeg har selv vært i den situasjonen at jeg har glemt tenningen eller å skru av "dødmannknappen" :oops: Det er flaut det....
Jeg merker med en gang hvis dødmannsknappen (den røde) ikke er på fordi turtellernåla da ikke beveger seg @ all... Hvis den er på så beveger jo turtellernåla seg til sykkelen starter... Har skjedd en gang, og jeg skjønte det med gang... Er det bare min sykkel som er slik?
Beveger turtallsnåla seg når motoren ikke er igang? eller mener du at den beveger seg minimalt når startmotoren prøver å dra den igang?
Min turtallsnål beveger seg bittebittelitt når jeg trykker på startmotoren, men ikke slik av betydning Har ikke tenkt på det engang når jeg har glemt ut dødmannsknappen...
Winalot wrote:Beveger turtallsnåla seg når motoren ikke er igang? eller mener du at den beveger seg minimalt når startmotoren prøver å dra den igang?
Min turtallsnål beveger seg bittebittelitt når jeg trykker på startmotoren, men ikke slik av betydning Har ikke tenkt på det engang når jeg har glemt ut dødmannsknappen...
Når dødmannsknappen er på beveger ikke turtallsnåla seg når startmotoren prøver å dra igang... Når dødmannsknappen er på hopper nåla mellom 300-1000 rpm til den starter....
Når man skal ta opp tanken på RS, så kan man ikke løfte den så veldig høyt opp.
Fordi bensinslangen strammer seg. Det skal jo også være en måte og sette opp tanken på, så du slipper å holde den. Dette skal man gjøre med denne pinnen som ligger under passarsjersetet. Men hvordan i farsken skal man gjøre det? Hvor setter man denne pinnen så den holder tanken oppe?
Bildet i instruksjonsbrosjyren er jo ELENDIG! hjelp!
Når man skal ta opp tanken på RS, så kan man ikke løfte den så veldig høyt opp.
Fordi bensinslangen strammer seg. Det skal jo også være en måte og sette opp tanken på, så du slipper å holde den. Dette skal man gjøre med denne pinnen som ligger under passarsjersetet. Men hvordan i farsken skal man gjøre det? Hvor setter man denne pinnen så den holder tanken oppe?
Bildet i instruksjonsbrosjyren er jo ELENDIG! hjelp!
Du setter den der skruen til tanken har vært... Hvis du skjønner....