Det eneste jeg hører når jeg kjører er vindstøy og sykkelen

Prøv med propper, så får du ned vindstøyen, og hører ting rundt deg bedre. (ihvertfall om proppene demper ganske flatt). Om det er motoren som overdøver i høyere hastigheter anbefaler jeg å bytte eksosanlegg...Thomas wrote:Hører dere ting rundt dere altså?![]()
Det eneste jeg hører når jeg kjører er vindstøy og sykkelen
Mener vanlig bil.Babelfisken wrote:Det er nok en vanesak men har man først blitt vannt til det går man aldri tilbake. Der heller ikke slik at man ikke hører noen ting. Det blir vel omtrent som å sitte i bil med lavt støynivå. Altså same same. Forøvrig må jeg lure, når du sier bil, mener du lastebil? Man har da ikke bedre oversikt i en bil? Kanskje bedre speil en på en typsik R sykkel men det er da også alt. Ellers har man stolper, lave seter, pasasjerer og annet herk som ødelegger for overikten.speedy gonzales 2 wrote:Men hvordan er det å kjøre sykkel og ikkje høre alt rundt deg da?
Kjører jo med musikk i bilen men du har litt bedre oversikt om hva som skjer og du er jo litt tryggere i en bil.
Er det en vanesak eller faller det helt naturlig?
Hmm, interessant, føler det er helt motsatt, man ser mye bedre, man "værer" biler rundt seg på en mye bedre måte. Synes faktisk det er såpass mye bedre at det ikke har falt meg inn før at ikke alle synes detspeedy gonzales 2 wrote:Mener vanlig bil.Babelfisken wrote:Det er nok en vanesak men har man først blitt vannt til det går man aldri tilbake. Der heller ikke slik at man ikke hører noen ting. Det blir vel omtrent som å sitte i bil med lavt støynivå. Altså same same. Forøvrig må jeg lure, når du sier bil, mener du lastebil? Man har da ikke bedre oversikt i en bil? Kanskje bedre speil en på en typsik R sykkel men det er da også alt. Ellers har man stolper, lave seter, pasasjerer og annet herk som ødelegger for overikten.speedy gonzales 2 wrote:Men hvordan er det å kjøre sykkel og ikkje høre alt rundt deg da?
Kjører jo med musikk i bilen men du har litt bedre oversikt om hva som skjer og du er jo litt tryggere i en bil.
Er det en vanesak eller faller det helt naturlig?
Eg føler ihvertfall at eg har bedre kontroll på hva som skjer rundt meg når eg ikkje har en hjelm på hodet.